Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä mieltä nettitreffeistä?

Vierailija
03.01.2007 |

uskaltaako netissä tapaamansa miehen tavata livenä? kuvat on nähty ja juttu asiallista ja viihdyttävää. kokemuksia? t: yh25

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä lisää kokemuksia? mies odottaa vastaustani illalliskutsuun lauantaiksi t: ap

Vierailija
2/9 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki tuttavani ovat löytäneet miehensä netistä. Ja ihan kunnollisia ovat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ent. yh

Vierailija
4/9 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en kyllä lähtisi suoraan illalliselle, koska jos mies on jotenkin kiusallisella tavalla ei-hyvä, on 2 tuntia kärsimystä.. kokemusta noin kymmenestä tyypistä, joista ehkä 3 oli sellaisia että vajaan tunnin kahvittelun jälkeen sanoin kiitti ja moi. Toisaalta, se kymmenes on nyt oma avomies :)

Vierailija
5/9 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 höperö

Toiset mukavia, yhden kanssa pitempi suhdekin oli mutta loppui omaan mahdottomuuteensa, hän toisella puolella suomea yrittäjänä ja minä toisella puolen, eikä kumpikaan pystynyt noin vain lähtee ja muuttaa.

Yhden tapasin hänen kotonaan, mukavaa mutta ei vain kolahtanut.

Nyt olisi uusi netti-mies, jonka kanssa suunnitellaan tapaamista

Vierailija
6/9 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin ex-poikaystäväni netissä.

Sovit vaan treffit julkisella paikalla päiväsaikaan.

Vierailija
7/9 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä uskallan kokeilla, jospa ehdottaisin tapaamista vaikka kahvien eikä illallisen merkeissä? t: ap

Vierailija
8/9 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkiselle paikalla valmistautuneena ja varovasti.

Ihan hyviä kokemuksia.

Vierailija
9/9 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tavannut 7 miestä netin kautta ja jotkut julkisella jotkut ei julkisella paikalla. Jokainen on ollut ihan normaali ihminen ja yhden kanssa olin vuosia yhdessä. itse uskon että suurinosa jotka deittailevat netin kautta ovat ihan täyspäisiä ihmisiä ja vain pieni osa on niitä hulluja joista saa lukea kauhukertomuksia iltasanomien sivuilta. Mutta itse siis en voi kuin sanoa että varmasti tapaisin uudestaankin miehiä netistä jos olisi tarvis :)

Se on nykyaikana tavallinen tapa tavata uusia ihmisiä, ei sen kummempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi