Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

matkallaOnneenTaiSittenEi

Vierailija
02.12.2023 |

Nyt on käynyt niin että työkaveri jäänyt päähän pyörimään. Mitään siitä ei tule kun on parisuhteessa ja paljon nuorempikin. Sinänsähän kaikki on mahdollista. Miettinyt miksi näin on päässyt käymään. Varmaan jotain kemiallista yhteensopivuutta ja samoja piirteitä olen huomannut niin on vedonnut. Mutta on vaan mun tulkinta.

Aika harvoin kukaan pään sisälle pääsee samalla tavalla. Edellinen kymmenisen vuotta sitten. Siitä periaatteessa olisi voinut jotain tulla.

Ongelma on mistä löytää samanlaisia ihmisiä. Yksi on harrastukset kunhan on oikeanlainen. Nykyinen on enemmän yksilölaji niin ei oikein pääse tutustumaan. Aiemmin seka harraste joukkueurheilua. Siinä oli myös odottelua jolloin pysty juttelee. Siellä oli tuo edellinen "pään sisälle päässyt" ja muitakin kivoja ihmisiä ja myös niitä jotka oli kiinnostunut musta.

Baari meininki ei ole koskaan kiinnostunut. Ja jos ei missään käy niin ei sitä varmaan ketään koskaan tapaa.

Vähän ihmettelen miten ihmeessä jotku löytää tuosta vaan uuden. Itsestähän se on kiinni.

Ulkoisesti ei ehkä usko (voin olla väärässä). On ehkä itselläni esteenäkin ja koen noloksi asiaksi. 

Mutta isompi juttu itselle. Tuskin muita edes kiinnostaa ettei vielä tämän ikäisenä ole seurustellut ja on neitsyt joka ei ole edes pussaillut. Joten seksi on aika iso kynnys...sinänsä tekninen suoritus onnistunee :) 

Uskoisin tai ainakin haluaisin että tässä olisi tunnetta pelissä. Onhan se ihan eri pelkässä kosketuksessakin onko ihastuksen kohde vai joku satunnainen henkilö. Ehkä on mahdollisuutta tarjottu mutta on vähän epämääräinen toisin kun pussailu jos on tanssilattialla suoraan kysytty pussaillaanko. Kaverin puolisoa oli tullut iskemään ja ohjas tämän tapauksen mulle. Tanssimaan menin mutta ehkä pieni humala ja että olin kakkosvaihto ehto ei innostanut niin lähdin vaan pois. Ehkä vähän törkeätä toista kohtaan, mutta näin nyt kävi.

Olin siis ehkä vähän luovuttanut rakkauden suhteen. Tai ainakin yrittämisen. Tulee jos tulee. Tuossa nyt kun päässä pyörinyt niin päätin nyt sitten taas jotain kokeilla. Parisuhde kysyntä ja tarjonta ei omalla kohdallani oikein kohtaa. Ongelmana myös se etten oikeastaan edes yritä.

Pyysin vastakkaisen sukupuolen edustajaa järkkäämään sokkotreffit jos hänellä joku mielessä. Niitä ei ehkä tule mutta on ainakin jotain koitettu.

Ja kirjoitin nyt tämän. Jos tulee jotain oivalluksia. Tai kerrotaan että on joku luuseri nössö klubi johon voi liittyä :)

Ehkä vois tanssikurssille lähtee taas vaihteeksi. Tai joku muu harrastus jossa vois tutustua. Saa ehdotella.

Varmasti kohtalo tovereita on jossain piilossa. 

Seurailen tuleeko kommentteja taikka kysymyksiä. gmail osoite on

matkalla.onneen.tai.sitten.ei

Sinnekin saa lähettää. Voi olla että jää siihen nössöily linjalle mutta katsotaan.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän