Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulot yli 50 000 vuodessa, mikä on ammattisi?

Vierailija
02.12.2023 |

Pitäisi miettiä omia työkuvioita uusiksi. Te, joilla tulot ylittävät 50 000 euroa vuodessa, mitä teette työksenne? Millainen koulutus teillä on ja vaatiiko tuohon 50 000 pääseminen kuinka pitkiä työviikkoja? Kuinka pitkä kokemus teillä on työstänne ja oletteko palkan puolesta poikkeus vai onko palkka ammatillesi tyypillinen?

Kommentit (191)

Vierailija
61/191 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikevastaava

Vierailija
62/191 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poika lapseni on todella koulutettu.

Ei ole tullut sitten äitiinsä ainakaan äidin luetun ymmärryksestä päätellen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/191 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sh ja ihan perus kolmivuorotyö, työaikapankin takia teen usein n. 5h vähemmän töitä per lista. Ihan tyypillinen palkka.

Vierailija
64/191 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityinen pääomasijoittaja. En siis ole työsuhteessa.

Vierailija
65/191 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoropäällikkö, epäsäännöllinen työaika ja tulot noin 63000e vuodessa. Ei tuntiakaan ylitöitä, amk-koulutus.

Vierailija
66/191 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tee työtä enää. Sijoitan.

Skulle det vara sant, så skulle du veta att det är jobb.

Vierailija
67/191 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsari, peruskoulu, kokemusta on

Vierailija
68/191 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisällöntuottaja. Kirjoitan ip-lehtiin.

Vierailija
69/191 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo x 4- Asianajaja. Osakas.

Vierailija
70/191 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion virkamies, asiantuntijatehtävissä. 37,5h viikossa, vapaa etätyömahdollisuus, täysin itsenäinen työ. DI-koulutus (tälle alalle), takana uraa noin 20v, sitä ennen opiskelin, tein yksityisellä töitä jne. Tienaan paremmin kuin lähimmät kolleegat, mutta vähemmän kuin muut vastaavalla tittelillä ja tavallaan samanlaisella asiantuntijatehtävänkuvalla. Toisaalta työn itsenäisyys korvaa puuttuvia euroja, ja toi vapaa etätyömahdollisuus (valtiolla ei voi tehdä etätöitä ulkomailla, mutta kotimaassa voin olla missä vaan, ja voin käyttää valtio työtiloja ympäri Suomen, eli ei tartte mennä tietylle toimistolle; tää ei onnistu kaikissa virastoissa eikä valtionlaitoksissa).

Vierailija
71/191 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tubettajat tienaavat 100k vuodessa pelkällä pshan puhumisella. 

Vierailija
72/191 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärinä saan helposti tuon verran rahaa ihan osa-aikatyöstäkin.

Vierailija
73/191 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varainhoitaja, perheyrityksessä. Palkkani jää itse asiassa hieman tuon alle, koska perheen kesken on sovittu että se pidetään maltillisena. Tienasin paremmin suuren varainhoitoyhtiön palveluksessa, mutta työ ei ollut sitä mitä olin hakemassa.

Tulot olisivat tuon verran ilman työtäkin (perheyhtiön osingot ja oma sijoitussalkku), mutta työ on merkityksellistä ja kiinnostavaa.

Vierailija
74/191 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varainhoitaja, perheyrityksessä. Palkkani jää itse asiassa hieman tuon alle, koska perheen kesken on sovittu että se pidetään maltillisena. Tienasin paremmin suuren varainhoitoyhtiön palveluksessa, mutta työ ei ollut sitä mitä olin hakemassa.

Tulot olisivat tuon verran ilman työtäkin (perheyhtiön osingot ja oma sijoitussalkku), mutta työ on merkityksellistä ja kiinnostavaa.

Joko <25v hoikka ja kunnollinen vaimo on löytynyt?

Vierailija
75/191 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko <25v hoikka ja kunnollinen vaimo on löytynyt?

Tämä on eri aihe, tässä ketjussa on tarkoitus keskustella niistä raha-asioista.

Vierailija
76/191 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmistosuunnittelija. Olen FM, mutta tätä voi tehdä huomattavasti alemmalla koulutuksellakin. 37,5h teen. Ei ylitöitä, ei alaisia, ei asiakasvastuita. Helppo ja stressitön työ.

Vierailija
77/191 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjanpitäjä

Vierailija
78/191 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaan komennukset olivat rahakkaita hommia. Päivärahalla elin ja palkka jäi säästöön.

Vierailija
79/191 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon verran tämän vuoden aikana nostanut palkkaa omasta yhden hengen firmasta. Teen softakehitystä. Työmäärä. 4 kuukautta lomaa. Kolme päiväinen työviikko.

Vierailija
80/191 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahoitusasiantuntija pankissa. Koulutus on tradenomi ja työkokemusta alalta 8 vuotta. En tee iltoja tai viikonloppuja. Palkka on hyvä pankkialalle, kun ei ole päällikön tai johtajan vastuita.