Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En aio enää koskaan mennä töihin, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
02.12.2023 |

Olen alle 50 v työtön mies. 3 ammattia ja lukuisia turha kursseja joista ei ole ollut mitään hyötyä. Työtön olen ollut 12 vuotta. Olen päättänyt että en aio hakea enää töitä  muuten kuin sen verran että saan kelatuet eli lähetän pakolliset hakemukset jos tarvii.  Olen varma muutenkin ettei kukaan tarjoa töitä terveelle ja hyvänkuntoiselle työttömälle eli minulle.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä nuo kolme ammattiasi ovat, haluaisitko sinä mennä töihin, ja jos haluaisit, millaisiin töihin toivoisit pääseväsi?

Etkö ymmärtänyt. Sanoin etten mene koskaan enää töihin.

Ymmärsin. Sinä sanoit, että et aio mennä töihin, mutta et sanonut, että et haluaisi.

Mitä nuo kolme ammattiasi ovat?

Vierailija
22/55 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä nuo kolme ammattiasi ovat, haluaisitko sinä mennä töihin, ja jos haluaisit, millaisiin töihin toivoisit pääseväsi?

Mulla on parempi paljon noista töistä maksettaisiin ja paljon jäisi nettona käteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä onko tosissaan vai vähemmän kirjoitettu. Mutta jos tää menee näin, ni mäkään en haluu enää maksaa veroja yhtään. Ottakoon valtio velkana ne rahat, jotka maksetaan sosiaalitukia.

Vierailija
24/55 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Minä olen viisikymppinen nainen, kaksi korkeakoulututkintoa, toinen akateeminen. Asperger ja MS - työkyvyttömyyseläke. Halusin tahi en, kukaan ei ota minua töihin. Olenko myös tuomittu?

Et ole tuomittu, koska sinulla on näyttö sairaudesta, jonka vuoksi et ole työkykyinen. Ei kukaan halua moittia sairaita työhaluttomiksi. Sairaus voi puhjeta kenelle tahansa. Ongelma on terveet työkykyiset, jotka eivät halua tehdä työtä elantonsa eteen. Jos on massi tilillä olla tekemättä työtä, se on ihan ookoo, kunhan ei pummaa sossutukia. Näitäkin muuten on yllättävän paljon, joiden ei ole eläissään tarvinnut tehdä työtä ja jotka eivät ole tehneet. Yleensä menestyneiden yrittäjien jälkeläisiä.

Sairaudet ei kuulu työnantajalle.

Vierailija
25/55 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verot tulee nousemaan. Työnteosta ei paljoa hyötyä tule olemaan tulevaisuudessa kun hallitus jakaa rahaa ilmaiseksi lähes jokaiselle maalle joka sitä pyytää. 

Vierailija
26/55 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sattumoisin vasemmistolainen?

Ei. Oikeiston provo. Laitetaan samalla fraasit: Nouse loinen sohvalta, mene sieneen, puolukkaan, mustikkaan, risusavottaan(huom! ei kuulu jokaisen oikeuteen), mene töihin (mihin?ai ihan mihin vaan? Ok.no minäpä tulen teille) Laiskoja ei enää elätetä, meillä on SM hallitus.

Vierailija
27/55 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet melkein koko ikäsi ollut kursseilla tai työttömänä eri aloilta, niin et varmaankaan ole edes mikään kunnon ammattimieskään? On varmasti parempi, että loisit vaan, etkä pilaa mitään työtehtäviä tai kalliita tarvikkeita ammattitaidottomuudellasi.

Vierailija
28/55 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Minä olen viisikymppinen nainen, kaksi korkeakoulututkintoa, toinen akateeminen. Asperger ja MS - työkyvyttömyyseläke. Halusin tahi en, kukaan ei ota minua töihin. Olenko myös tuomittu?

Olen 18-vuotias romani ja työhalut on nollassa. Enkä oikein pääsisikään koska ensi kertaa tuomittiin ehdoton tuomio.

Vierailija
29/55 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olet melkein koko ikäsi ollut kursseilla tai työttömänä eri aloilta, niin et varmaankaan ole edes mikään kunnon ammattimieskään? On varmasti parempi, että loisit vaan, etkä pilaa mitään työtehtäviä tai kalliita tarvikkeita ammattitaidottomuudellasi.

Rakensin nuorena kolme taloa ja olin raksallakin monta vuotta ja veistin hirsiä käsin.

Vierailija
30/55 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä neuvon antaisit nuorelle itsellesi?

Vierailija
31/55 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole tuomittu, koska sinulla on näyttö sairaudesta, jonka vuoksi et ole työkykyinen. Ei kukaan halua moittia sairaita työhaluttomiksi. Sairaus voi puhjeta kenelle tahansa. Ongelma on terveet työkykyiset, jotka eivät halua tehdä työtä elantonsa eteen. Jos on massi tilillä olla tekemättä työtä, se on ihan ookoo, kunhan ei pummaa sossutukia. Näitäkin muuten on yllättävän paljon, joiden ei ole eläissään tarvinnut tehdä työtä ja jotka eivät ole tehneet. Yleensä menestyneiden yrittäjien jälkeläisiä.

Miksi on ookoo olla tekemättä työtä, jos on massi tilillä? 

Vierailija
32/55 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minä rikaskaan ole. Pari tonnia on säästöjä.

Vierailija
33/55 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten töihin pääsee ku joka raksalla on ulkomaalaisia ja silti firmat menee konkkaan. Ite olen hakenut 5 vuotta raksahommia.

Vierailija
34/55 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi on ookoo olla tekemättä työtä, jos on massi tilillä? 

"Kunhan ei pummaa sossutukia." Oletan että juuri siksi mitä tuossa sanotaankin, ihminen elättää itse itsensä vailla työtä, ei käytä siihen yhteiskunnan tukia.

Vierailija
35/55 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sattumoisin vasemmistolainen?

Ei. Oikeiston provo. Laitetaan samalla fraasit: Nouse loinen sohvalta, mene sieneen, puolukkaan, mustikkaan, risusavottaan(huom! ei kuulu jokaisen oikeuteen), mene töihin (mihin?ai ihan mihin vaan? Ok.no minäpä tulen teille) Laiskoja ei enää elätetä, meillä on SM hallitus.

Kysymykseni kumpusi siitä, että olen tavannut kovin harvoin työkykyisiä oikeistolaisia, jotka ovat päättäneet heittäytyä yhteiskunnan elätettäväksi kuin vauvat.

Vierailija
36/55 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten töihin pääsee ku joka raksalla on ulkomaalaisia ja silti firmat menee konkkaan. Ite olen hakenut 5 vuotta raksahommia.

Hankkiudu hoitoalalle.

Vierailija
37/55 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minä rikaskaan ole. Pari tonnia on säästöjä.

Saatanan porvari! Li Andersson kuohii sinut. 

Vierailija
38/55 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee töihin.

Vierailija
39/55 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankkiudu hoitoalalle.

Esimerkiksi. Tienaat 50-60t€/v., jos teet 50-60h/vko.

Vierailija
40/55 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 12 v työttömyys on kyllä sellanen lovi Cv ssä, että aika epätodennäköistä työllistyä. Aina pitäisi olla jotain näyttöä, että on tehnyt jotain kehittävää edes.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi