Mitä mieltä palstailijasta, jonka tehtävänä tuntuu olevan puuttua vain toisten tekemiin kirjoitusvirheisiin?
Oman erinomaisuuden korottaminen? Äidinkielen ope?
Kommentit (26)
Jonkinlainen sairaus se on .Ärsyttäää tuo ihminen
kaikki asiat ahistavat ex lehtoria kun sauvasta on patterit loppu
Vierailija kirjoitti:
Äidinkielemme rappio on äärimmäisen surullinen asia, ja on meidän kaikkien kannalta hyvä asia että edes jotkut uskaltavat edes yrittää pitää kielemme oikeana ja puhtaana. Useimmat tökeröjä kirjoitusvirheitä tekevät eivät tee niitä esim. lukihäiriön tai sairauden vuoksi, vaan lähinnä laiskuuden ja välinpitämättömyyden seurauksena.
Voin kertoa sinulle että minä usein näppäilen vastauksen puhelimeen ilman silmälaseja ja se sitten on mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ne eivät tajua että monet saattavat esimerkiksi sanella vastauksen puhelimeen kuten minä nyt
Muuttaako sun puhelin pronominit vääriksi?
Saattaa tehdä aivan mitä tahansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äidinkielemme rappio on äärimmäisen surullinen asia, ja on meidän kaikkien kannalta hyvä asia että edes jotkut uskaltavat edes yrittää pitää kielemme oikeana ja puhtaana. Useimmat tökeröjä kirjoitusvirheitä tekevät eivät tee niitä esim. lukihäiriön tai sairauden vuoksi, vaan lähinnä laiskuuden ja välinpitämättömyyden seurauksena.
Voin kertoa sinulle että minä usein näppäilen vastauksen puhelimeen ilman silmälaseja ja se sitten on mitä on.
Minä kirjoitan silmät sidottuina varpaillani, se sitten on mitä on.
Minä puutun vain kolmannen tekemiin virheisiin.