Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV palstan " Porvoosta" perinne tarttunut jo mainokseen. =D

Vierailija
03.01.2007 |

Tänään huvitti Helsingin asematunnelissa sijaitsevassa karkkikaupan mainoksessa oleva teksti. Siinä kerrottii joku karkkitarjous ja sitten jotain " oikeesti tosi halvalla" t: mummi Porvoosta (tai jotain vastaavaa, en muista tarkkaa). :DD

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan tuntuu ap:n maailma ahtaalta... ei ehkä ihan koko maailma kuitenkaan pyöri av:n ympärillä.

Vierailija
2/8 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi, että sekä Runebergin makeistukku (myymälöitä ympäri maata) että Brunbergin suklaatehdas ovat porvoolaisia yrityksiä. Viittaus on luultavasti tuohon Runebergiin, joka myy halpiskarkkeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olette tosikkojo.

T. Ei ap.

Vierailija
4/8 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on muuttanut tänne Porvoosta jokin aika sitten, ja kun sanoin etten tuonut tytölle nyt kuravaatteita kun sillä oli goret ja kosteussuojapuku niin lto sanoi että kyllä he Porvoossa silti puki mielellään kurahousut siihen päälle, ettei auto likastu kotiinlähtiessä.

Ei siinä ollut mitään hauskaa, mutta mä aloin silti nauraa. Noloa. Pitäis varmaan lopettaa av:llä käyminen...

Vierailija
5/8 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä muakin välillä naurttaa kun mun täti soittelee (asuvat siis Porvoossa) ja juttelee aina että kyllä meillä täällä porvoossa.. pitäsi varmaan tosiaan lopettaa täällä käyminen..=)

Vierailija
6/8 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain sanan " Porvoo" ! Siis iiks, kun duunissa pomo on porvoolainen ja puhuu usein Porvoosta, niin mä alan hohottaa ja pissa valuu pitkin reisiä!!! Vähänx noloo...

Vierailija
7/8 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hän on muuttanut tänne Porvoosta jokin aika sitten, ja kun sanoin etten tuonut tytölle nyt kuravaatteita kun sillä oli goret ja kosteussuojapuku niin lto sanoi että kyllä he Porvoossa silti puki mielellään kurahousut siihen päälle, ettei auto likastu kotiinlähtiessä.

Ei siinä ollut mitään hauskaa, mutta mä aloin silti nauraa. Noloa. Pitäis varmaan lopettaa av:llä käyminen...

Vierailija
8/8 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla Porvoolainen. =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi