Elämme synkkiä aikoja, mutta ei kannattaisi liikaa murehtia
Elämme synkkiä aikoja, Venäjän tilanne on mikä on, sota jatkuu Ukrainassa. Lisäksi maailmantaloutta uhkaa lama, ja Kiina ahdistelee Taiwania, ja paljon muitakin ikäviä asioita on meneillä.
Uutisissa harvemmin on enää mitään positiivista ja kivaa kuultavaa. Mutta tämä tilanne on mikä se on, ei pieni ihminen siihen voi vaikuttaa. Kannattaa elää elämäänsä ja nauttia tästä hetkestä. Kannattaa pitää itsestään ja terveydestään huolta, jos oikeasti vaikeat ajat koittaa, on hyvästä terveydentilasta hyötyä selviytymisessä. Muistakaa siis rakastaa itseänne ja läheisiänne.
Jos sitä liikaa murehtii ja stressaa, niin helposti sitä unohtaa elämänilonkin.
Kommentit (8)
Olen elänyt viime ajat ikään kuin jokainen hetki olisi viimeinen, aavistelen pahaa...
Oikeassa olet. Tosin kun samaan aikaan oma terveys reistailee, parisuhde on katkolla ja työttömyys uhkaa, niin on vaikeaa olla positiivinen pelkästään liukkaista talvikeleistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen elänyt viime ajat ikään kuin jokainen hetki olisi viimeinen, aavistelen pahaa...
Mitä tuo käytännössä tarkoitti? Itse olisin ottanut loparit ja muuttanut Hawaijille juomaan coktaileja. Olisi voinut käydä huonosti, jos kuolo ei olisikaan korjannut...
Mä voin henkisesti heränneenä sanoo yhden asian minkä varmaan ihan perus maallikkokin tajuaa
Yön jälkeen tulee aina päivä, pimeyden jälkeen tulee aina valo
Kyl tää täst muuttuu, paras teko itselle on se että vetää omat henkiset siteet pois tästä kaikesta ja keskittyy omaan hyvinvointiinsa.
Kukaan ei pakota lukemaan iltalehtien valheita ja pelkobornulia. Se on täysin oma valinta.
Pesmisti ei pety ikinää. Todettu on...sen voimalla etiäpäin:) Tää nykypäivän jatkuva someahdistus (kaikkia ahdistaa) ym. Minun aikana ja yhä edelleen se hetkellinen vi...ketutus ja elämä jatkuu. Eteenpäin mennään vissiin paremmin, kuin VR- rautatiet konsanaan. Keskittykkää olennaiseen ja jättäkää se somehöppä vähemmäl.
Vierailija kirjoitti:
Elämää on väreissä!
%3D%3D
tHANK U =) Tää on kyllä hyvää 90s eurodancea. Tuo piristystä iltaan!
Kolmas maailmansota on ihan varma juttu viiden vuoden sisällä