Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne sovitte nettideittailessa treffit pienellä paikkakunnalla?

Vierailija
01.12.2023 |

Jonnekin vaan kahville siellä.. Vai kenties lähimpään isompaan kaupunkiin..

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siellä ole edes mitään pizzeriaa ?

Vierailija
22/34 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-marketin parkkipaikalle treffit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun alle 5000 asukkaan kylässä enkä todellakaan sovi treffejä tänne kenenkään kanssa. En halua silmätikuksi ja juorujen kohteeksi. Haluan viettää treffit rauhassa poissa uteliaiden silmiltä. Mä voin ajaa miehen paikkakunnalle tai jollekkin kummallekin sopivalle paikkakunnalle.

Vakipanon kanssa tavataan aina pimeän tullen, että kummankaan naapurit ei näe kuka vieras on.

N42

Vierailija
24/34 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos olemme molemmat siltä samalta pieneltä paikkakunnalta, luultavasti tiedämme toisemme. Voimme siis tavata vaikka toisen kotona. 

Vierailija
25/34 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvideitit ja kävelydeitit ovat low-effort-deittejä naisten podcastien mukaan. Miehen tulee tarjota illallinen ravintolassa ja maksaa ruoat. Tämä on maskuliinisen miehen perusominaisuus.

Pienissä kunnissa naiset ei ole niin vaativia. Kun tosiaan niitä ravintoloita ei välttämättä ole.

Kävelydeitit onnistuu paremmin isoissa kaupungeissa kun ei tarvi pelätä, että joku tunnistaa. 

Mutta kävelydeitit eivät podcastien mukaan riitä. Miehen pitää nähdä vaivaa deittien suunnitteluun ja järjestämiseen. Lisäksi deittien tulee maksaa, jotta nainen voi nähdä miehen maskuuliniset ominaisuudet eli kyvyn ottaa liidi ja maksaa deitit. Näitä podcasteja löytyy Spotifysta esim. Dear Ladies, Muusa ja Rekan alle.

Ihminen joka sokeasti uskoo podcasteissa puhuttuja asioita ja uskoo kaikkien naisten olevan samanlaisia, on ihminen joka ei ole valmis tapailemaan ja seurustelemaan kenenkään kanssa. Et osaa mitään muuta kuin jankuttaa etkä usko vaikka me naiset sulle kerrottaisiin kuinka asiat oikeasti on. 

Ei mua ainakaan kiinnosta treffit jossakin kalliissa ravintolassa enkä vaadi mieheltä kauheasti suunnittelua treffejä varten. Yhdessä sovitaan missä tavataan ja mitä tehdään. Mä olen ihan tavallinen pienessä maalaiskunnassa asuva nainen enkä perusta mistään hienoista ravintoloista yms. 

N42

Vierailija
26/34 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaina kirkkoon. 

Vierailija
27/34 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asun alle 5000 asukkaan kylässä enkä todellakaan sovi treffejä tänne kenenkään kanssa. En halua silmätikuksi ja juorujen kohteeksi. Haluan viettää treffit rauhassa poissa uteliaiden silmiltä. Mä voin ajaa miehen paikkakunnalle tai jollekkin kummallekin sopivalle paikkakunnalle.

Vakipanon kanssa tavataan aina pimeän tullen, että kummankaan naapurit ei näe kuka vieras on.

N42

Et kehtaa treffailla omalla paikkakunnallasi, mutta vakipano käy ajamassa sinua luonasi "ettei kukaan näe". Huoh... Bussillako hän tulee luoksesi pimeän tullen pikkupaikkakunnalla?

Vierailija
28/34 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvideitit ja kävelydeitit ovat low-effort-deittejä naisten podcastien mukaan. Miehen tulee tarjota illallinen ravintolassa ja maksaa ruoat. Tämä on maskuliinisen miehen perusominaisuus.

Pienissä kunnissa naiset ei ole niin vaativia. Kun tosiaan niitä ravintoloita ei välttämättä ole.

Kävelydeitit onnistuu paremmin isoissa kaupungeissa kun ei tarvi pelätä, että joku tunnistaa. 

Mutta kävelydeitit eivät podcastien mukaan riitä. Miehen pitää nähdä vaivaa deittien suunnitteluun ja järjestämiseen. Lisäksi deittien tulee maksaa, jotta nainen voi nähdä miehen maskuuliniset ominaisuudet eli kyvyn ottaa liidi ja maksaa deitit. Näitä podcasteja löytyy Spotifysta esim. Dear Ladies, Muusa ja Rekan alle.

Ja sinulla on vakipano, joten neeext.

Vierailija
29/34 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

Et kehtaa treffailla omalla paikkakunnallasi, mutta vakipano käy ajamassa sinua luonasi "ettei kukaan näe". Huoh... Bussillako hän tulee luoksesi pimeän tullen pikkupaikkakunnalla?

Mitä ihmettä sä oikein sekoilet? Ei ole kehtaamisesta kyse vaan haluan vain olla rauhassa treffeillä eikä niin, että ihmiset vahtaa. Mikä ongelma tämäkin nyt sulle oli, että nähdään vakipanon kanssa pimeän tullen? Meillä on seksisuhde eikä siitä tarvitse muiden tietää. Mä menen joko miehen luo tai hän tulee tänne, yleensä kuitenkin mä menen miehen luo. Ihan henkilöautolla kumpikin liikutaan. En tajua mitä oikein sekoilet jostakin busseista. Ei naapurit näe kuka sinne pihaan ajaa kun pihavalot pois päältä. Olet kyllä kummallinen tapaus kun mun asiallisesta viestistä piti vetää tuollaiset herneet nenään.

N42

Vierailija
30/34 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

Niin, ei sitä pimeässä autoa hyvin erota. Pienillä kylillä kotona näkeminen pimeään aikaan toimii paremmin kuin kahviladeitit. Jos siis ei halua tunnistautua.

Busseja ei pienillä paikkakunnilla välttämättä juuri liiku.

Vierailija
31/34 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kävelydeitit eivät podcastien mukaan riitä. Miehen pitää nähdä vaivaa deittien suunnitteluun ja järjestämiseen. Lisäksi deittien tulee maksaa, jotta nainen voi nähdä miehen maskuuliniset ominaisuudet eli kyvyn ottaa liidi ja maksaa deitit. Näitä podcasteja löytyy Spotifysta esim. De

Mitä sitten vaikka mulla on vakipano? Ei se mua estä treffailemasta ja jos löytyisi mies jonka kanssa halua alkaa tapailla niin kyllä vakipano siinä kohtaa jää. Älä pelkää, en mä sua huolisi joten saat olla ihan rauhassa.

N42

Vierailija
32/34 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kävelydeitit eivät podcastien mukaan riitä. Miehen pitää nähdä vaivaa deittien suunnitteluun ja järjestämiseen. Lisäksi deittien tulee maksaa, jotta nainen voi nähdä miehen maskuuliniset ominaisuudet eli kyvyn ottaa liidi ja maksaa de

Ei tule löytymään.

Vierailija
33/34 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kävelydeitit eivät podcastien mukaan riitä. Miehen pitää nähdä vaivaa deittien suunnitteluun ja järjestämiseen. Lisäksi deittien tulee maksaa, jotta nainen voi nähdä miehen maskuulin

Opettele nyt hyvä ihminen tekemään lainaukset oikein. 

Sä et tunne mua joten pidä nyt vain huolta omista asioistasi. Sä et voi sanoa, että en löydä ketään. Todella lapsellista ja jopa harhaista väittää tuollaista tuntemattomasta ihmisestä. Onko sulla kaikki hyvin? Kummallista tuolla tavalla hyökätä mun kimppuun vaikka en kenellekään mitään väärin kirjoittanut. Kirjoitin vain miten itsellä on ja sä vedit siitä kilarit.

N42

Vierailija
34/34 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö siellä ole edes mitään pizzeriaa ?

Mitä sitten vaikka olisi pizzeria? Pieni paikkakunta eikä halua siellä tavata ketään kun ihmiset ovat niin uteliaita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi