Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missäs ovat ne pörssisähköpätijät nyt?

Vierailija
01.12.2023 |

Sähkö ties kuinka monetta päivää keskihinta 15c/kWh tienoilla, suurimman kulutuksen aikana jopa 30 c/kWh. Kyllä minä ainakin naureskelen nyt kiinteällä 8c/kWh sopparilla. Ei tartte miettiä milloin pesen pyykit, tiskaanko yöllä tai pidänkö valoja päällä. Lattialämmityskin on ja pysyy päällä ympäri kellon, niin ei kämppä homehdu. Mutta onhan se hyvä, että pysyy pörssisähköuskovaisilla mieli virkeänä, kun mietitte milloin mitäkin kannattaa tehdä. Ja vielä ei ole edes sydäntalvi.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia kiinteä sopimus.En tod.ala miettimään milloin pesen pyykit,käyn suihkussa tai pidän valoja.

Teen sen just silloin kuin haluan.

sähkölämmitteinen okt meillä.

Vierailija
22/27 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marraskuun sähkölasku oli muutaman euron negatiivinen, kiitos norjalaisten! Revi siitä!

Ei ollut. Narraat.

Kyllä oli! Siis pelkkä sähkölasku. Siirtolasku toki tuli tuon päälle. Viikko sitten perjantain kulutus oli laskussa minulla -100 euroa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli erään sähköfirman sopimus ennen pörssisähköä n. 34s/ kwt. Joten on kyllä tullut halvemmaksi.

Vierailija
24/27 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öym, edellinen kiinteä sopimus oli 19 snt/kWh eli kaikki hinnat sen alle passaa mulle mainiosti. Oon kotona päivät pitkät, joten mulla on aikaa kyttäillä hintoja, jos lähtee menemään yli kahdenkymmenen sentin, niin siinä tapauksessa en pyykkää tms.

Säästäisimme sähköä joka tapauksessa, joten tämä on vähän kuin hauska peli, jota voi pelata joka päivä. Aikaahan mulla siis on.

Vierailija
25/27 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, en ehtinyt pätemään tänne, kun olin juuri saunassa.

Vierailija
26/27 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kahden kuukauden sähkölaskut luokkaa 12-13 euroa, joten ihan hyvä tuo pörssisähkö mulle

Minulla kaukolämpöyksiössä 2kk laskut n. 45 euroa. Samalla kulutuksella 8 sentin kiinteällä sopparilla tulee olemaan n. 26 euroa/2kk.

Vierailija
27/27 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin naureskelen nyt pörssisähkösopparilla. Ei tartte miettiä milloin pesen pyykit, tiskaanko yöllä tai pidänkö valoja päällä. Lattialämmityskin on ja pysyy päällä ympäri kellon, niin ei kämppä homehdu. Mutta onhan se hyvä, että pysyy aapeella mieli virkeänä, kun kuvittelee säästävänsä kiinteällä 8c/kwh sopparilla ja säälii meitä pörssisähköuskovaisia. Ja vielä ei ole edes sydäntalvi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi