Tätiyden merkkejä? Minä aloitan: pukukorut.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Miksi näitäkin haukkumisketjuja on aina täällä? Tädit sitä, tädit tätä. Mikä vattu teitä vaivaa?
👵🏻:YHYY TUHMAT IHMISET INTERNETISSÄ😫
Vierailija kirjoitti:
Se että ostokset kassalla kestää aivan helvetin kauan ja perässä tulevat nukahtaa hihnalle.
Kaikki käteisellä maksavat tantat miinustaa😆
Pelkää kuollakseen nuhaa ja pitää sen takia maskia joka on todettu hyödyttömäksi.
Vierailija kirjoitti:
Äidit on laihempia kuin tädit. Tädit juurikin on niitä pulleita ja pyöreitä.
Äidin sylissä on mukavampi olla, jos on vähän pehmustetta.
Vierailija kirjoitti:
Neuletakki ja puolihame, sävy sävyyn
"Puolihame" sanan käyttäminen.
Vierailija kirjoitti:
Lami Gambiasta ottaa vastaan ovella.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/201803022200780234
Vierailija kirjoitti:
Vaatteet on ihan siistit ja puhtaat, mutta jotenkin yhdistelty miten sattuu. Korkkarit ja ulkoilutakki. Tai hienot vaatteet ja Ecco -kengät.
Story of my life 😁
Mutta minusta tuo on ihan ok! Yhdisteleehän nuorisokin mitä omituisimmilla tavoilla eri vaatteita ja tyylejä keskenään. Miksei vanhemmatkin sais!?!
Sauvakävely, vesijumppa, liukuesteet talvikengissä, kansalaisopiston kurssit, kauhistelee asioita jotka ovat nuorison keskuudessa muotia.
Ei kiinnosta enää muiden moittivat/arvostelevat mielipiteet, eikä kaikki asia tunnu enää nololta. Tekee niin kuin itselle parhaiten sopii.
Vierailija kirjoitti:
Se kun lihoo yhtä paksuksi mitä on pitkä.
Sitä tapahtuu jo liian monelle teinille. Ovatko lihavat teinipojat sitten jo setiä?
MINÄ OLEN TÄTI jo kuudelle sisarustenlapselle ja yhtä monelle kummilapselle ja olen oikein ylpeänä täti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kun lihoo yhtä paksuksi mitä on pitkä.
Sitä tapahtuu jo liian monelle teinille. Ovatko lihavat teinipojat sitten jo setiä?
Jep. Selviä setämiehiä on.
Kyllä täällä meilläpäin tädit on löytäneet jo ihan erilaiset tyylin. Kaksi yleisintä:
Voimaantunut täti: Monivärjätty tukka räväkällä leikkauksella ja tekonahkahousut vähän väljemmän yläosan kanssa, koska tukevuus vaivaa. Korkkarit kattoon vaan kera Kaija Koon. Osa tulee oikeasti Keravalta.
Marimekkokulttuuritäti: Marimekkoa ja frillahelmoja, silmälasinsankoja ja kulttuuritapahtumia, Oopperajuhlia ja Flow-festareita, runotapahtumia ja yleensä omakotitalo Käpylästä.
Kohkaaminen Kaija Koon konsertista/uusimmasta teatterielämyksestä, pullakahvien pyöristämä vartalo.
Vierailija kirjoitti:
Sauvakävely, vesijumppa, liukuesteet talvikengissä, kansalaisopiston kurssit, kauhistelee asioita jotka ovat nuorison keskuudessa muotia.
No jos itsestään huolehtiminen on tätiyttä niin eipä haittaa. Nuorison tykästyminen huumeisiin en ymmärrä.
Pukukorut?Käyttääkö joku tänä päivänä sellaisia?
Kyllä mulla vaan on aitoja.t.täti
Vierailija kirjoitti:
Pukukorut?Käyttääkö joku tänä päivänä sellaisia?
Kyllä mulla vaan on aitoja.t.täti
Mulla on molempia. Mut en olekaan täti.
Jos sinulla on siskonpoika/veljenpoika, niin sitten olet jonkun täti!
Onpas täti tänään kärttyisä.