Tätiyden merkkejä? Minä aloitan: pukukorut.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
En vissiin ole täti, kun en ole ikinä kuullutkaan mistään pukukoruista, mitä ne on?
Pukukoru=koru, joka ei ole aito. Eli ne halpiskorut henkkamaukalta ja glittereistä. Pukukorun vastakohta on aito koru.
Ap ilmeisesti ei tiennyt sanan merkitystä myöskään, vaan luuli jotain muuta.
Pissispimun erottaa reikävarmareista, siideritöllkistä, ankkahuulista, muoviripsistä, tekokynsistä, hiuspidennyksistä, huonokuntoisesta hiuslirusta, henkkamaukan rievuista...
Mieluummin oon täti-lookissa. Tyylikkäämpää!
Lami Gambiasta ottaa vastaan ovella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ovat tulevia tätejä tai setiä!
Minusta ei tullut tätiä.
Anteeksi, kun kysyn. Olisitko halunnut?
Olisi ollut kiva olla. Mutta sisarukset eivät halua lasta. Ovat jo aika iäkkäitä.
- tunikat
- lyhyet hiukset
- lässyttävä, opettavainen puhetyyli
Miksi näitäkin haukkumisketjuja on aina täällä? Tädit sitä, tädit tätä. Mikä vattu teitä vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vissiin ole täti, kun en ole ikinä kuullutkaan mistään pukukoruista, mitä ne on?
Pukukoru=koru, joka ei ole aito. Eli ne halpiskorut henkkamaukalta ja glittereistä. Pukukorun vastakohta on aito koru.
Ai että pukukoruja ei saa muualta kuin henkkamaukasta tai vastaavista? Miten pihalla te ihmiset olette? 😂
En käsitä myöskään näitä tätiluetteloita.
Vierailija kirjoitti:
- tunikat
- lyhyet hiukset
- lässyttävä, opettavainen puhetyyli
Leggingsit ja Chanel vitosen hajuvesi.
Sen vielä lisään, että pitkät hiukset ei sovi kaikille iäkkäimmille.
- mummo -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, no mä en sitten pahemmin käytä pukukoruja, no joskus nuorempana kyllä jonkin verran. Kiitos sivistämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Se kun lihoo yhtä paksuksi mitä on pitkä.
Minun mielikuvissani täti on pitkä ja laiha. Äidit ovat pyöreitä ja pehmoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole. Joku on täti jo 19-vuotiaana, joku ei koskaan. Anoppini on 80 eikä ole koskaan ollut täti.
Pikkusiskoni oli täti jo 9-vuotiaana. Jotkut ovat tätejä syntyessään.
Siinä vaiheessa huomasin tätiytyneeni, kun ryhdyin yksinkertaisten aitojen helmien sijasta käyttämään kaksinkertaisia aitoja helmiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi näitäkin haukkumisketjuja on aina täällä? Tädit sitä, tädit tätä. Mikä vattu teitä vaivaa?
Ei tää nyt ole niin vakavaa. Hauska lukea, mitä sana täti kenellekin merkitsee. T. Täti itsekin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei tullut tätiä.
Ei minustakaan. En kyllä edes näytä tädille. Ette sanoisi mua tätimäiseksi jos kaupoilla tulisin vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. ei laihimmasta päästä täti
Äidit on laihempia kuin tädit. Tädit juurikin on niitä pulleita ja pyöreitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun tätini oli ilkeä. Hän kiusasi minua kahvipöydässä itkuun saakka ja tyttöni kieltäytyi lähtemästä enää koskaan hänen luokseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei tullut tätiä.
Ei minustakaan. En kyllä edes näytä tädille. Ette sanoisi mua tätimäiseksi jos kaupoilla tulisin vastaan.
Sama täällä.
Eli tämän takia ei kantsi käyttää ostoskärryä? Vaikka selkä on ollut paskana 30v. lähtien.