Tätiyden merkkejä? Minä aloitan: pukukorut.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että ostokset kassalla kestää aivan helvetin kauan ja perässä tulevat nukahtaa hihnalle.
Kaikki käteisellä maksavat tantat miinustaa😆
Kaikki tantat jonottaa kassalle 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että ostokset kassalla kestää aivan helvetin kauan ja perässä tulevat nukahtaa hihnalle.
Jotta nuorisolle riittäisi töitä. Turhaan naurat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurankin tuolle jonottavalle, hihnalle nukahtavalle tantalle 😆
Mitä jos olen tietämättäni täti? Veljeni oli nuorena melkoinen naistenmies joten on mahdollista että hänellä on lehtolapsia jossain. Sehän tarkoittaa että minä saatan olla täti. Näkyykö tätiys jotenkin päällepäin?
Ecco-kengät, ontuva kävelytyyli.
asettelee kassapäädyssä ostoksiaan miljooniin pusseihin todella hitaasti.
Sisälläkin jättiläismäinen huivi kaulaan moneen kertaan kierrettynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näitäkin haukkumisketjuja on aina täällä? Tädit sitä, tädit tätä. Mikä vattu teitä vaivaa?
👵🏻:YHYY TUHMAT IHMISET INTERNETISSÄ😫
Mee muualle ulisemaan!
Vierailija kirjoitti:
Pissispimun erottaa reikävarmareista, siideritöllkistä, ankkahuulista, muoviripsistä, tekokynsistä, hiuspidennyksistä, huonokuntoisesta hiuslirusta, henkkamaukan rievuista...
Mieluummin oon täti-lookissa. Tyylikkäämpää!
Kohta ne pissiksetkin on tätejä ja se vasta hienon näköistä onkin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurankin tuolle jonottavalle, hihnalle nukahtavalle tantalle 😆
Olet siis työtön luuseri, ok.
Sanokaa mitä sanotte, mutta kyllä mikä tahansa täti voittaa tyylillään aina miesten kuluneet farkut ja rumat lenkkarit. Miksi misogynia on edelleen ok, ihan oikeasti? Ja tällainen yhtesikunta kuvittelee vielä olevansa maailman onnellisin? Miehet ei edes yritä ja pääsee siinäkin ilman mitään vastuuta. Puhukaa vaihteeksi vaikka finanssiveli-liiveistä, ei tätä ainaista naisten haukkumista.
Vierailija kirjoitti:
Pyörillä vedettävä ostoslaukku. Baskeri. Permanentti.
Aha, näiden mukaan olen siis täti kun käytän kauppakärryä koska sairaana ja autottomana naisihmisenä en jaksa kantaa painavia ostoskasseja pitkää matkaa ja omistan jopa baskerin. hui :)
Hauskoja nämä listat mutta pitää muistaa että suurta osaa näistä tavaroista/tyyleistä käyttää ihan nuoretkin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tantoittelet ihmisiä, hymiöpelle?
Ei kannata tulla aukomaan meille vaihdevuosien kourissa kamppaileville tantoille.
Voi käydä huonosti!
Vierailija kirjoitti:
Pukukorut, eli ei jalometallikorut, ovat nimenomaan nuorten suosiossa. Kyllä ne pienet timanttinappikorvikset on enemmän sitä aitoa täti-tyyliä.
Todella harvalla suomalaisnaisella on aidot timanttinappikorvikset. Ihan sen takia, että pienimmistä pienemmätkin eli joku 0.05 tai 0.1 timantti per korvis maksaa korvakoruparina sen 300€ ja nekin timantit surkeinta laatua:
https://www.kultajousi.fi/fi/tuotteet/_20127807/dp?gad_source=1&gclid=E…;
Että en sanoisi tätimäiseksi. Paljon tärimäisemmöt on jotkut iloisen väriset puiset roikkuvat, joissa on joku puutappi yhdistettyä metallirenkaaseen.
Minun piireissäni tätiytyminen on tarkoittanut sitä, että liikuntaharrastukset menevät elämässä ykköseksi. Ei tarvitse huolehtia enää lapsista, joten on aikaa toteuttaa omia unelmiaan. Joukosta löytyy niin tanssiin, juoksemiseen, padeliin, säbäilyyn kuin pyöräilyynkin hurahtaneita. Tämän seurauksena keski-ikäisinä ollaan myös elämän parhaassa kunnossa. Toki muitakin intohimon kohteita on löytynyt, kuten vaikkapa ruoka- ja leivontabloggaus ja instatilit, erilaiset koiraharrastukset, taiteen tekeminen yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pissispimun erottaa reikävarmareista, siideritöllkistä, ankkahuulista, muoviripsistä, tekokynsistä, hiuspidennyksistä, huonokuntoisesta hiuslirusta, henkkamaukan rievuista...
Mieluummin oon täti-lookissa. Tyylikkäämpää!
Kohta ne pissiksetkin on tätejä ja se vasta hienon näköistä onkin sitten.
Tuli mieleen Todella upeeta -sarja. Näky on jotain sinnepäin.
Minä olen ollut mummo jo 30 vuotiaana.
Mutta mikä on pukukoru? Google haku ei auttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukukorut, eli ei jalometallikorut, ovat nimenomaan nuorten suosiossa. Kyllä ne pienet timanttinappikorvikset on enemmän sitä aitoa täti-tyyliä.
Todella harvalla suomalaisnaisella on aidot timanttinappikorvikset. Ihan sen takia, että pienimmistä pienemmätkin eli joku 0.05 tai 0.1 timantti per korvis maksaa korvakoruparina sen 300€ ja nekin timantit surkeinta laatua:
https://www.kultajousi.fi/fi/tuotteet/_20127807/dp?gad_source=1&gclid=E…;
Että en sanoisi tätimäiseksi. Paljon tärimäisemmöt on jotkut iloisen väriset puiset roikkuvat, joissa on joku puutappi yhdistettyä metallirenkaaseen.
En yhdy tähän mielipiteeseen. Nuorena käytin erilaisia puisia ym . koruja, mutta näin myöhemmällä iällä vain jalometallisia. Ja mulla on useammat parit aitoja timanttikorviksia, usko tai älä! Mutta joo, ihmiset on erilaisia blaa blaa.
Hyvä itsetunto.