Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupassa koettua: edessä oleva ei päästä pakkaamaan!!

Vierailija
01.12.2023 |

Kävin kaupassa tänään, takanani oli pitkä jono ja yksi ainoa vapaa kassa

Edessäni oleva noin 60 v (?) nainen saman ikäisen miehen kanssa laittoi ostoksensa linjastolle ja siirtyivät maksamaan.

Olisin päässyt jo laittamaan ostokseni siihen sekä päästämään (vähän tavaraa) toisenkin, MUTTA tuo mummo piti kärryjään tiellä.

Oikein kääntyi asettelemaan ne tielleni ja piti niitä (katsoi koko ajan, etten pääse pakkaamaan, myös miehen maksaessa  ja pakatessa) koko ajan tielläni!

Korona tms pelkoinen kai??!!

Mutta todella kiva, olisi ollut jo kiire muualle.

Takanani pitkä jono, jossa aivan kypsää porukkaa.

Ja edes toisen maksaessa minä + takanani oloja emme pääse jo laittamaan tavaroitamme hihnalle!

Mietin vaan, voiko tämmöisestä valittaa?

Voiko joku oikeasti torpata noin koko kassahihnan??

Kommentit (167)

Vierailija
161/167 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksei maksupääte voi olla pakkauspäädyssä, kuten useimmissa Lidleissä. Se on todella kätevää kun pääsee samantien pakkaamaan, eikä tarvitse pomppia takaisin kassalle maksamaan vaan korttinsa voi lukea suoraan siinä päädyssä. 

Helpottaa ruuhka-aikoina ja kukaan ei höngi niskaan eikä tarvitse panikoida että on jonkun tiellä. 

Tämä on todella hyvä idea! Jatkoon!

Vierailija
162/167 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaa... sä ooy näitä jotka juoksee sinne pakkaamaan kiireesti ostoksiaan heti aluksi. Sitten kun tulee maksun aika laitetaan kaikessa rauhassa vielä pari juttua kassiin, lompsitaan hitaasti kortilukijalle ja aletaan ettimään sitä maksukorttia. Muiden aikahan on ihan ilmasta.... minäminäminäminäminä...

Aloittaja taitaa taitaa itse olla vähintään yhtä ärsyttävää lajia kuin kuvailemansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/167 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulustressi tavoittanut ap:n ja on vasta toinen päivä 

Vierailija
164/167 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ärsyttää ne, jotka on takapuolessa kiinni ja kärsimättöminä kun lapsi odottaa omaa vuoroaan, ja sitten parhaimmillaan vielä Työntää mun eli aiemman ostoksia omilla likasilla käsillään tiiviimmin eteenpäin että saa omat ostoksensa muka nopeammin hihnalle. En todellakaan halua että joku koskee mun ostoksiin, aikuisella pitäs olla kärsivällisyyttä enempi, toi ei sitä paitsi tee jonotuksesta lainkaan nopeampaa. Ja usein ne vielä työnnetään todella reippaasti jonkun lian päälle tms, ei ole kellään syytä kosketella toisen ostoksia, todella epäkohteliasta. 

Pahimmillaan joku vanhempi ihminen vielä alkaa aukomaan päätä kun "hänellä on niin kiire" vaikka syyllisiä ei olisi kuin oma pää. 

Vierailija
165/167 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinasit siis pakata ostoksesi ennen maksamista? Vihje sulle: jos on kiire aikataulu, älä mene ruuhka-aikana kauppaan. Hoida pikkuostokset pienemmissä kaupoissa tai kioskeissa, verkkokaupat kotiinkuljetuksineenkin ovat jo tätä päivää.

Mitä ihmettä? Kyllä ne ostokset voi ja on suotavaa aloittaa pakkaaminen, kun kassa on ne viivakoodilla hinnoitellut. Ei niitä siinä vaiheessa voi enää maksamattakaan jättää - joten ei kun pakkaamaan!

Ne ostokset kuuluvat asiakkaalle vasta kun ne on maksettu. Ei niitä sitä ennen voi ryhtyä omimaan ja kasseihinsa tunkemaan.

Vierailija
166/167 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sekavasti kirjoitettu teksti ja en jaksanut lukea kuin ekan sivun viestit, joten voin toistaa jo jonkun kysymää ( tai sitten olin ainoa, joka ei tajunnut..) eli:

Oliko nyt kyse siitä, että esti sinua laittamasta liukuhihnalle ostoksia vai siitä, että sinun ostoksesi olivat jo hihnalla ja menossa kouruun ja tämä täti ei päästänyt sinua sinne päätyy pakkamaan niitä kasseihin?

Liukuhihnalle tavaroiden laittaminen ja tavaroiden pakkaaminen eri asioita.

Vierailija
167/167 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilitko sellaista "Anteeksi, pääsisinkö tästä ohi pakkaamaan" -lausetta?

Olen tuohon lauseeseen saanut vastaukseksi kiukkuisen "et pääse". Rouva oli jo maksanut ostoksensa ja meidän ostokset tulvi jo hänen puolelleen pakkautasolla. Taisi mennä jokunen meidän ostos hänen kassiinsa asti. Ainakin yksi juusto puuttui kotona, kuitilta kyllä löytyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi