Putous 2024 Official
https://www.is.fi/viihde/art-2000010029218.html
Viihdeohjelma Putouksen 16. kausi starttaa maikkarilla 20. Tammikuuta 2024.
Katso lähetysajat : Putous - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (809)
Unelias, flegmaattinen juontaja, vaikuttaa negatiivisesti ohjelmaan. Silmät on kiinni, maskeeraus voi ehkä auttaa vähän.
Rekka-liisa vaikeuttaa naisten työskentelyä rekkakuskeina. Vahvistaa erilaisia naisten kustannuksella vitsien viljelyjä naiskuskeista ja stereotypioita. Vaikkapa myös esimerkiksi siitä, että naisella kynnet olisi muka heti työnteon tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Niina oli laittanut kireän t-paidan joka toi rinnat esille. Onkohan ottanut silikonit ja halusi niitä ylpeänä esitellä?
Tuskin, se taitaa olla enemmän missien ja sometähtien juttu. Tavallinen juontaja ei tarvitse silareita.
Ohjelmassa oli taas kaksimielisiä juttua, liikaa rintavakoa esillä ja vakavilla asioilla irvailua. Niina Lahtisella oli ihan liian kireä paita. Sketsihahmo Kari Karavaani, vai mikä nyt olikaan muistutti liikaa Mr. Mallorcaa ja vaikutti kopiolta. Hylätty sketsihahmo taas pilkkasi vanhuksia ja muistutti liikaa useaakin vanhaa sketsihahmoa. Hyvää irvailua oli OF:stä ja toivottavasti ihmiset älyäisivät vihdoin koko sivuston älyttömyyden, mutta helpon rahan tienaaminen ratkaisee ja sen eteen ollaan valmiita vaikka mihin ja toiset taas ovat valmiita maksamaan ties mistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi juontaja, please. Ei tuota ämmää jaksa.
Lahtinen on kyllä parempi kuin Stranberg. Tykkään Strandbergista kyllä muuten, mutta ei ollut oikein luonteva putouksen juontajana.
Kyllä, ja Strandberg oli myös hyvä, päätti vaan siirtyä Nelosen leipiin.
Toi oli hyvä kun heti ensimmäiseksi alussa pilailtiin S-kaupan kornin ja kyllästymispisteen jo moneen kertaan ylittäneen mainoksen kustannuksella. Oli virneineen just niin kuin Taneli Mäkelä.
Mun mielestä eilinen Putous oli hauska! Sen sijaan tätä ketjua en käsitä ollenkaan, miksi pitää katsoa tv-ohjelmaa, joista ei löydä/etsi mitään muuta kuin haukuttavaa! Ketjussa on haukuttu läpeensä kaikki: juontaja, näyttelijät, sketsihahmot, bändi, yleisö, sketsit, entiset juontajat, entiset mukana olleet näyttelijät, tuottajat, tuotanto. Ja varmemmaksi vakuudeksi käydään kertomassa, että Putous ei naurata.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä eilinen Putous oli hauska! Sen sijaan tätä ketjua en käsitä ollenkaan, miksi pitää katsoa tv-ohjelmaa, joista ei löydä/etsi mitään muuta kuin haukuttavaa! Ketjussa on haukuttu läpeensä kaikki: juontaja, näyttelijät, sketsihahmot, bändi, yleisö, sketsit, entiset juontajat, entiset mukana olleet näyttelijät, tuottajat, tuotanto. Ja varmemmaksi vakuudeksi käydään kertomassa, että Putous ei naurata.
Samaa mieltä! Putous oli hauska!
Somemyrskyluodon Maija 😂 Hän oli aivan tavallinen Maija, kunnes hän liittyi Twitteriin.
Vierailija kirjoitti:
Rekka-liisa vaikeuttaa naisten työskentelyä rekkakuskeina. Vahvistaa erilaisia naisten kustannuksella vitsien viljelyjä naiskuskeista ja stereotypioita. Vaikkapa myös esimerkiksi siitä, että naisella kynnet olisi muka heti työnteon tiellä.
Just tämä! Ite oon kohta 15 vuotta ollut miesvaltaisilla aloilla ja oikeasti joutunut osoittamaan oman pätevyyteni, osaamiseni ja jaksamiseni. Ja kertaakaan en ole apua tai erikoiskohtelua pyytänyt vain siksi, että olen nainen. Ja tämä Rekka-Liisa veti just pöntöstä alas sitä työtä, mitä sadat ja jopa tuhannet naiset ovat työelämässä tehneet! Ja samalla hahmo yksinkertaisti miehiä, että ovat muka niin hölmöjä että naisen ripsien räpyttely hypnotisoi täysin. Olen odottanut vahvaa naishahmoa putouksessa, joka antaisi piutpaut ennakkoluuloille eikä vaatisi erityiskohtelua prinsessuudellaan. Antaisi esimerkkiä nuorille tytöille, miten maailmassa pärjää!
Ensin kauhistellaan Aku Hirviniemen kaksimielisiä juttuja ja sitten heti perään tehdään hahmo joka laukoo kaksimielisiä juttua ja kansa äänestää tuon jatkoon. Hienoa naiset.
Katsoin vain loppuosan ja Onlyfans juttu oli hauska samoin jotkut muut välivitsit. Su-ma on omissa hahmorooleissaan teennäinen on sama kuin ei hyvä. Eipä juuri muuta jäänyt mieleen.. pitää katsoa ohjelma kokonaisuudessaan. Nina Laitinen on yhtä hyvä kuin aikaisemmatkin juontajat. Niin siinä Kari Ketonen ja olla nauramatta keissi. Ei mitään hauskaa mun mielestä koko jutussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä! Putous oli hauska!
Oli hauska. Tykkäsin Joonas Nordmanista, Köpistä, Einosta, Joonaksesta ja toisesta uudesta hepusta, ja ketä siellä olikaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tämä! Ite oon kohta 15 vuotta ollut miesvaltaisilla aloilla ja oikeasti joutunut osoittamaan oman pätevyyteni, osaamiseni ja jaksamiseni. Ja kertaakaan en ole apua tai erikoiskohtelua pyytänyt vain siksi, että olen nainen. Ja tämä Rekka-Liisa veti just pöntöstä alas sitä työtä, mitä sadat ja jopa tuhannet naiset ovat työelämässä tehneet! Ja samalla hahmo yksinkertaisti miehiä, että ovat muka niin hölmöjä että naisen ripsien räpyttely hypnotisoi täysin. Olen odottanut vahvaa naishahmoa putouksessa, joka antaisi piutpaut ennakkoluuloille eikä vaatisi erityiskohtelua prinsessuudellaan. Antaisi esimerkkiä nuorille tytöille, miten maai
Hei nyt ihan oikeasti! Ei mikään putouksen sketsihahmo todellakaan sinun ammattitaitoa vähennä.. kuinka epävarma ihmisten pitää ollakaan. Olen myös miesvaltaisella alalla ja ainoa nainen firmassa, ihan samallalailla teen työni kuin kollegat eikä kukaan kyseenalaista mitään.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä voi tietää minkälainen ohjelma on ennen kuin katsoo. Itse katsoin kaksi sketsiä, jonka jälkeen sammutin tv:n ja totesin, että todella surkea ohjelma tällä kertaa.
Eiköhän Ninakin jo ansaitse kehorauhan, inhottavaa räksyttämistä hänen ulkonäöstään!
Miten miesjuontajien kehot ja vaatetus pääsevät aina vähemmällä?! (Tietenkään kumpaakaan ei pitäisi rääpiä)
P.s. En ole Nina.
Niina oli laittanut kireän t-paidan joka toi rinnat esille. Onkohan ottanut silikonit ja halusi niitä ylpeänä esitellä?