Vanhempien wilma-viestit
Tämäkin on ihan uskomatonta.....
Tekisi mieli suoraan sanoa ja sanonkin että jos lapsenne on tampio vika löytynee peilistä,ei koulusta!
Kommentit (13)
Voiko nämä vanhemmat laittaa takaisin sinne tarkkikselle. Vanhemmuus näyttää olevan pahasti hukassa. Jatketaan niitä sotia, mitkä jäivät oman yläasteen aikaan kesken.
No osaa ne opettajatkin.. oma lapsi oli sairaana, siis kovassa kuumeessa ja nukkui, kun wilmaan kilahti viesti, että "et tullut RO tapaamiseen, odotin sinua turhaan, ilmesty paikalle klo 13 välkällä" ja saman tämä kansankynttilä oli wilmasta ohjannut lapsen, mun ja lapsen isän puhelimeen myös tekstiviestinä. Avasin wilman, kävin läpi kaikki ne viestit, joissa minäkin olin ollut vastaanottajana, kalenterin ja kaikki, en löydä ko tapaamiskutsua mistään JA olin aamulla ennen klo 7 jo merkinnyt lapsen poissaolevaksi koulusta terveydellisestä syystä tuolle samalle päivälle. Täytyy sanoa, että mun vastaus opetajalle noudatteli ihan samaa tyyliä kuin mitä tuo alkuperäinen viestikin oli ollut. Ja lähetin sen myös rehtorille sitten tiedoksi. Opettajaan selitys oli s, että "hän ei mitään poissaolomerkintöjä katsele". Onneksi ollaan jo lukiossa niin lapsi voi valita opettajansa, ihan yhdessä todettiin, että tuon naisen kursseille ei taida maksaa vaivaa mennä.
Ei tuu vastauksia tähän ketjuun täällä, koska uutinen koskee nimenomaan tän palstan wt-mammoja+isiä.
En ole ope mutta vastaisin vain että luin ekaan kirosanaan, otahan uusiksi.
Koko wilma on paholaisen keksintö. Joka päivä jotain."Lapsesi viittasi tunnilla". Kun ei mua nyt jumalauta kiinnosta kuulla joka ikinen päivä, että onko viitannut vai ei.
Ymmärrän täysin ja 100% noita vanhempia.
Koululaitos on tänäpäivänä puhtaasti lasten aivopesu instituutti jolla on vain vähäinen merkitys opetuksen ja lasten oppimisen kannalta.
Asiallisuus, puolin ja toisin.
Kyllä koulunpuolelta saattaa tulla myös perin kummallisia lausahduksia.Aivan törkeääkin ja niihin on täysi oikeus vanhemmilla reagoida ja viedä asiaa etiäpäin.
Monessa mukana olevana tiedän että joskus kouluilla ollaan hyvinkin sisäänpäin kääntyneitä ja jurnuttajia.Tehtyjä virheitä ei myönnetä ja jopa valehdellaan.Tilanteita joita on tapahtunut väännetään ja käännetään näyttämään suopeasti koulun toimintaa kohtaan.
Ja myös lapsen sanomisia pitää luotettavasti uskoa, ei tarkoita että opettaja aina puhuu totuutta.Vaikka ope on aikuinen, ei ole aina rehellinen.
Koulu huutaa muutosta.Sen on avarruttava ja kaavoihin kangistuminen ei sovi sinne.On tultava enemmälti monimuotoisuutta, lasten etu ja oikeus.
Kyseiset vanhemmat ovat pesiytyneet tälle palstalle. Osa mt-potilaita, loput syntymätyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyseiset vanhemmat ovat pesiytyneet tälle palstalle. Osa mt-potilaita, loput syntymätyhmiä.
Kännissä/aineissa 24/7/365
Vierailija kirjoitti:
Kyllä koulunpuolelta saattaa tulla myös perin kummallisia lausahduksia.Aivan törkeääkin ja niihin on täysi oikeus vanhemmilla reagoida ja viedä asiaa etiäpäin.
Monessa mukana olevana tiedän että joskus kouluilla ollaan hyvinkin sisäänpäin kääntyneitä ja jurnuttajia.Tehtyjä virheitä ei myönnetä ja jopa valehdellaan.Tilanteita joita on tapahtunut väännetään ja käännetään näyttämään suopeasti koulun toimintaa kohtaan.
Ja myös lapsen sanomisia pitää luotettavasti uskoa, ei tarkoita että opettaja aina puhuu totuutta.Vaikka ope on aikuinen, ei ole aina rehellinen.
Koulu huutaa muutosta.Sen on avarruttava ja kaavoihin kangistuminen ei sovi sinne.On tultava enemmälti monimuotoisuutta, lasten etu ja oikeus.
Kuulutko haistattelijoihin?
Lähtisin kuitenkin siitä, että jos lapsen ja opettajan kertomus asiasta on kovin ristiriitainen, niin se opettajan kertomus on tosi.
Vierailija kirjoitti:
Koko wilma on paholaisen keksintö. Joka päivä jotain."Lapsesi viittasi tunnilla". Kun ei mua nyt jumalauta kiinnosta kuulla joka ikinen päivä, että onko viitannut vai ei.
Jaa minusta ne merkinnät on kivoja, tietää vähän miten menee. Suurin osa vanhemmista toivoi vanhempainillassa, että laitettaisiin myös positiivisiä merkintöjä kun ope sitä kysyi. Ei niistä mitään haittaakaan ole, ei tartte reagoida mitenkään ja siellä ne vaan on nähtävissä jos haluaa käydä katsomassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulutko haistattelijoihin?
Lähtisin kuitenkin siitä, että jos lapsen ja opettajan kertomu
Ymmärsitkö lukemasi?
Aloitin....asiallisuus, puolin ja toisin.
Näinhän suurinosa oletettavasti tekee että lähdetään kirkkainsilmin uskomaan opettajaa 100-0.
Olen omin kirkkainsilmin nähnyt kuinka opettaja kehon kielellä kertoi että valehtelee.Pusersin häneltä totuuden, hän myönsi tapahtuman kun kysyin kolmannen kerran.Olin satavarma että lapsi ei valehdellut tilanteessa.
Keskustelu tilanteessa oli myös paikalla koulunjohtaja, joka myös uskoi opettajan satuilun ja oikein pilkallisesti myhäili että näin lapsilla muuttuu kertomukset.Tilanne oli niin että lapsi kertoi totuuden opettaja satuili kertomuksen.
Kyseisessä koulussa rehtoria pelätään, osa opettajista, ja pidetään erikoisena.ns.hyvät opet vaihtaa työpaikkaa kovin nopsaan.
Kyllä lasta tulee kuunnella.
Tuota se on ollut aina. Vanhemmat eivät ymmärrä että geenit periytyvät ja jos ei ole älliä, niin ei sitä koulussa lisää tule. Ainoa mitä tulee on perustaidot niille, joiden äly riittää niiden oppimiseen.