Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Evoluutio karsii köyhät miehet ja rumat naiset

Vierailija
01.12.2023 |

Muutama sukupolvi tätä menoa, niin kaikki on fiksuja ja kauniita =)

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi olla rumakin, kunhan ei oo läski.

Vierailija
22/37 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rumalle naiselle ei kelpaa köyhä mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä riippuu että millainen maku evoluutiolla on. Se kuka on kaunis ja kuka ei on täysin makuasia :)

Vierailija
24/37 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi olla rumakin, kunhan ei oo läski.

Painoihanne vaihtelee aikakausien ja ihmisten välillä. 

Vierailija
25/37 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on katsonut liikaa youtubea. Tosielämässä pätee "vakka kantensa valitsee". Ihmiset valitsevat suurinpiirtein sen tasoisen kumppanin, johon heillä on mahiksia. Koska on mukava päästä parittelemaan ja muutenkin hengailemaan toisen kanssa ja rakentamaan elämää.

Minusta on välillä kiinnostuneet "liian" hyvännäköiset miehet ja se aiheuttaa vaikeita tunteita, koska tunnen olevani riittämätön. En oikeasti pysty seurustelemaan sellaisen mallin näköisen kanssa, jolla on elämä ja kaikki kunnossa, kun itsellä on probleemia joka lähtöön.

Vierailija
26/37 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se evoluutio ei ole karsinut jo? Miksi yleensä on päässyt kehittymään köyhiä ja rumia?

Itseasiassa valtaosa suomalaisista on joko köyhiä tai rumia. Suuri osa molempia.

Luonnonvalinta näyttää toimivan outoon suuntaan kun lukioikäisillä pojilla on isommat tissit kuin minun aikanani yhdelläkään tytöllä (paitsi Johannalla tietty) ja tytöillä saman verran leukoja kuin Jabba the Hutilla.

Vierailija
27/37 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, ap ihmisoletettuna onkin sitten jo poistumassa.

Vierailija
28/37 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se evoluutio ei ole karsinut jo? Miksi yleensä on päässyt kehittymään köyhiä ja rumia?

Haitalliset mutaatiot ovat tavallisia. Fiksuista ja kauniista voi polveutua ihan muuta. Mutta ne haitalliset mutaatiot sitten karsiutuvat.

Vierailija
29/37 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On parempi ryhtyä jonkun menestyjän sivusuhteeksi.

Vierailija
30/37 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli suurin osa suomalaisista isokokoisista( yläosa) lehmistä poistuu läskikasvoineen ja huonoine geeneineen? Hyvä!

Saadaan toivottavasti kansainvälisiä kauneutta-  rotunaisia tilalle.

Sinä ja sepelvaltimotautisi olette olleet haudassa silloin jo pitkään, eikä sinua muista kukaan.

Vierailija
31/37 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sukuni kaunein nainen ja ainoa, joka jää lapsettomaksi.

Vierailija
32/37 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin makuasia. Itse olen aina ollut köyhä/köyhähkö mutta teinivuosista sinne 30v asti mulla on koko aika ollut  sellaisia vuoden-2 suhteita ja kaikki naiset ovat olleet mun makuuni todella seksikkäitä pantavan  hyvännäköisiä.

Sitten noiden jälkeen elämääni tuli nainen kenen kanssa menin naimisiin. 7v naimisissa ja sitten ero.

Eron jälkeen en ole seuraa halunnut eli omasta halustani olen ollut nyt 7v ilman naista.

Itse  lokeroin naiset siten että mun makuuni olevia kauniita naisia kuten joitain missejä on kiva katsella mutta  en haluaisi tehdä heidän kanssaan mitään koska eivät herätä mussa  mitään haluja eli heiltä puuttuu mun makuunl se seksikkyys eivätkä ole pantavan hyvännäköisiä eli mulle kaunis ei ole sama asia kuin pantavan hyvännäköinen ja seksikäs.

Vierailija
33/37 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska köyhä mies ei yritä rumaa naista vaan mielummin hakkaa tattiaan katsellen tekoälyn luomia fantasianaisia.

Vierailija
34/37 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa. Suuri osa maailman väestöstä on suht köyhää. Kehitysmaissa on paljon porukkaa.

Vierailija
35/37 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian laadukas terveydenhuolto estää luonnonvalintaa toimimasta oikein! Mitä tälle epäkohdalle voisi tehdä?? Olisiko nykyhallituksella joku hyvä idea

Vierailija
36/37 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ruotsalaiset ovat kyllä keskimäärin aika hyvännäköisiä, ja siellä miehet on rikkaita ja naiset nättejä. Ehkä Suomessakin pitäisi antaa miehille lisää rahaa, niin kansa kaunistuisi?

Ootkohan oikeasti käynyt edes Ruotsissa? Ihan tavallisen näköistä porukkaa siellä on, myös rumia ja läskejä todella runsaasti, tyhmiäkin riittää vaikka kuinka.

Ne on tulleet Suomesta.

Vierailija
37/37 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian laadukas terveydenhuolto estää luonnonvalintaa toimimasta oikein! Mitä tälle epäkohdalle voisi tehdä?? Olisiko nykyhallituksella joku hyvä idea

Voi taloittaa itsestäsi äläkä aina odota hallituksen ratkaistavan asiat.