Vähän aikaa tapailtu, miehen on vaikea osoittaa kiinostustaan
Miehen on ihan tapailun alun jälkeen vaikea osoittaa kiinnostustaan. Ilmeisesti hänellä silloin syystä tai toisesta oli energiaa siihen, että jaksoi sillä tavalla miellyttää.
Nyt viikkoja myöhemmin hän ei jotenkin vaikuta kiinnostuneelta, paitsi kun nähdään. Se kai on kaikista tärkeintä. Mutta muu viestiminen on aivan kuin hänelle olisi sama ja hän myös jotenkin välttää hellyydenosoituksia.
Ei hän ketään muuta tapaa, tiedän sen, hän on hyvin tavoitettavissa. Mutta tunnen itseni todella torjutuksi tämän asian takia. Onko tämä huono merkki?
Asiasta on kyllä puhuttu, hän sanoo ettei tee sitä tahallaan.
Kaikki on periaatteessa hyvin, hän vastaa, ei ole töykeä, mutta on sellainen vähän mölli.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Itse juuri eronnut tuollaisesta miehestä. Ihana tavatessa, mutta muuten turvaton olo suhteessa koko ajan. Vieläpä kun perhetilanteen takia harvoin tavattiin, niin kärsin, ettei mitään tunnesuhdetta välissä. Ei tarvitse todellakaan olla mitään jatkuvaa viestittelyä, mutta jos päiväkausiin ei kuulu mitään, viesteihin ei välttämättä vastata, sovitaan asioista suunnilleen samana päivänä ja monet asiat menevät meidän tapaamisten edelle. Ei tehdä yhteisiä suunnitelmia jne, niin mulla oli kyllä paha olla. Otin puolen vuoden aikana asian puheeksi monta kertaa ero mielessä. Sitten kyllä mies sanoi, että olen tosi tärkeä ja on ihastunut jne.
No jätin hänet tällä viikolla, sitten kertoi, ettei tosiaan ole tunteita jne. No ei varmasti ollutkaan, mutta otti kyllä selvästi itsetunnollekin tämä jättämiseni.
Suhteet on kompromissejä, mutta välinpitämättömyys on kyllä henkistä väkivaltaa. Ei korvaa ihanat tre
Ihan sama kokemus ollut itsellänikin. Ihan kuin samasta miehestä oli kyse. En kyennyt olemaan hänen kanssaan pelkkänä hänen rakastajattarenaan. Tunne-elämän pitää olla vastavuoroista.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat huomiota ja hellyyttä, niin älä ota miestä, jolle niiden osoittaminen on vaikeaa!! ihan sama mistä syystä. Ei ole väliä eikö kiinnosta vai eikö vaan ole hellä luonne, ette sovi yhteen. So simple. Ja usko mua, karvaasti on kantapään kautta opittu! Onneksi. Nyt on onnellinen huomioiva suhde.
Tämä. Tuo mies on tällä hetkellä äärimmäisen huomaavainen ja lämmin siihen nähden, mitä hän tulee suhteen edetessä olemaan. Nyt eletään hurmioituneen alkujännityksen aikaa. Ei todellakaan kannata kenenkään jäädä odottamaan, että mies sitten yhtäkkiä muuttuu parempaan päin, koska sitä ei tule tapahtumaan.
Kykenemätön ilmaisemaan tunteitaan tai sitten ihan vaan tunneköyhä, vaihtoehtoisesti jotenkin muuten häiriintynyt tunne-elämä.
Siinä sun sopii miettiä mitä mahdollinen yhteinen tulevaisuutenne toisi tullessaan...?