Kiurun johtama sosiaali- ja terveysvaliokunta ajautui kaaokseen, HS:lle kerrotaan huutamisesta ja itkemisestä
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Helvetillistä leikata terveys- ja sosiaalipuolesta joka on muutenkin tiukoilla. Kyllä joku Orporin tunnin juna ois joutanu romukoppaan
Ja jos tuota lantakasaa minkä kiuru ja marin ja muut tyttelit jätti perinnöksi ei korjata nyt niin leikkaukset ja velkaantuminen tulee olemaan vielä isompaa jatkossa. Sitäkö demarit kansalle tarjoaa?
Huomaa kyllä miten vasemmiston nykybroilerit sontii surutta asioita joita ei laske itse ikinä tarvitsevansa tai joutuvansa maksamaan mitenkään takaisin kun omat tulot tulee vasemmistobroilerien suojatyöpaikkakoneistosta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi noissa naisten johtamissa jutuissa vuodatetaan niin herkästi kyyneleitä?
Koska ne on naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei. Osa pienituloisista sai enemmän ja toinen osa jatkuvasti leikkauksen ja kiristyksen alla. Ja jotkut meinaavat leikata vielä lisää. Mäkin voisin itkeä.
Jos tulosi ovat kokonaan minun lompakostani, niin siedätkin itkeä. Miksi minun pitäisi työlläni kustantaa sinulle mukavat olot? Riittää, kun jotenkin kärvistelet hengissä, niin minun velvollisuuteni on hoidettu.
Ei sinun lompakossasi ole mitään otettavaa joten mene töihin.
Meinaat, että 5400 euron nettopalkan jälkeen ei minulle jää lompakkoon yhtään mitään? Ei minulla ole enää asuntovelkaakaan, joten pärjään aika mukavasti. Ehkä pitäisi ruveta tupakoimaan ja kittaamaan kaljaa, niin voisin siirtyä keskiluokasta alaluokkaan.
Mutta ei hyvät oloni tarkoita, että minun pitäisi jollekin tuiki tuntemattomalle kustantaa hyviä oloja. Miksi sellainen olisi kenenkään muun vastuulla, kuin kunkin itsensä?
Korjaushan olisi helppo: Muut valiokunnan jäsenet äänestää kiurun tilalle jonkun vaihteeksi pätevämmän johtajan. Jos demareista ei sellaista löydy niin se on voi voi, siinä meni valiokuntajohtajuus. Ei eduskunnan työ voi olla täysi vitsi.
Perjantai 1.12.2023 klo 8.00
Hallituksen esitys eduskunnalle laiksi yleisestä asumistuesta annetun lain muuttamisesta
Hallituksen esitysHE 74/2023 vp
Jatketaan asian yksityiskohtaista käsittelyä.
Keskustan SOTE-katastrofi ei ole tämän hallituksen syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvetillistä leikata terveys- ja sosiaalipuolesta joka on muutenkin tiukoilla. Kyllä joku Orporin tunnin juna ois joutanu romukoppaan
Ja jos tuota lantakasaa minkä kiuru ja marin ja muut tyttelit jätti perinnöksi ei korjata nyt niin leikkaukset ja velkaantuminen tulee olemaan vielä isompaa jatkossa. Sitäkö demarit kansalle tarjoaa?
Huomaa kyllä miten vasemmiston nykybroilerit sontii surutta asioita joita ei laske itse ikinä tarvitsevansa tai joutuvansa maksamaan mitenkään takaisin kun omat tulot tulee vasemmistobroilerien suojatyöpaikkakoneistosta.
Kerros vaikka kuka tekee osa-aikatyöt jos asumistukea ja työttömän suojaosa leikataan yhtäaikaa?
Hyvä Kiuru! Tuossa jutussahan kerrotaan, ettei ongelma ole niinkään Kiurusta lähtöisin, vaan yleinen työilmapiiriin liittyvä. Joku hallituksen edustaja siellä oli huutanut. Hallituksen edustajat ovat itse viivästyttäneet lakien käsittelyä. Kiuru ja opposition edustajat ovat vaatineet vaikutusarvioita leikkauksista, koska ne vaikuttavat kaikkeun heikoimpien asemaan. Kiuru laitetaan taas syypääksi. Kyllä tämän maan media on kokoomuslainen.
Kiuru vaikuttaa olevan ainoita, jotka ovat huolissaan tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Korjaushan olisi helppo: Muut valiokunnan jäsenet äänestää kiurun tilalle jonkun vaihteeksi pätevämmän johtajan. Jos demareista ei sellaista löydy niin se on voi voi, siinä meni valiokuntajohtajuus. Ei eduskunnan työ voi olla täysi vitsi.
Ja eduskuntaa vitsinä pitävät demarit hakkaa alapeukkua minkä kerkiää. Priceless.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerros vaikka kuka tekee osa-aikatyöt jos asumistukea ja työttömän suojaosa leikataan yhtäaikaa?
Ai niin,kokkarien mukaan ne muuttuvat kokoaikaisiksi tai sitten voidaan jättää tekemättä.
"Työn linja" kuulostaa papukaijalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun se pitäisi sanoa. Ei tämä ole valtiojohtoinen suunnitelmatalous, toisin kuin vasurit tuntuu luulevan.
Työnantaja järkkää työt siten että löytää työntekijän hommiinsa jos ei vanhoilla ehdoilla löydä.
Vierailija kirjoitti:
Ai niin kuin sen ex-kokkarin joka ihmetteli tienaako joku alle 2600€/kk?
Krista kiuru on röyhkeä ja umpikiero ihminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Krista! Näytä niille närhen munat!
Miksi närhen??
Vakiintunut sanonta. Olisi kyllä hauska kuulla mistä se tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Go Krista, go! Kaikki tuki täältä, pakota ne tekemään kokonaisarviot.
Krista tuhosi terveydenhuollon viime hallituskaudella. Helppo se on nyt jarrutella kaikkea, kun itse ei ole vasytuussa.
Jos joku on tuhonnut terveydenhuollon, niin se on kokoomus yksityistämisinnollaan. Suomen terveydenhuolto on kustannustehokasta, mutta se tarvitsee lisää resursseja. En halua kallista ja tehotonta jenkkijärjestelmää Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin kuin sen ex-kokkarin joka ihmetteli tienaako joku alle 2600€/kk?
Mariini ehdotti kaikille minimipalkaksi 3000 ja se on kait edelleen demari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Go Krista, go! Kaikki tuki täältä, pakota ne tekemään kokonaisarviot.
Krista tuhosi terveydenhuollon viime hallituskaudella. Helppo se on nyt jarrutella kaikkea, kun itse ei ole vasytuussa.
Jos joku on tuhonnut terveydenhuollon, niin se on kokoomus yksityistämisinnollaan. Suomen terveydenhuolto on kustannustehokasta, mutta se tarvitsee lisää resursseja. En halua kallista ja tehotonta jenkkijärjestelmää Suomeen.
Siinäpä taas tyypillinen vasemmistoargumentti jossa ei pidä paikkaansa yksikään esitetty väite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun se pitäisi sanoa. Ei tämä ole valtiojohtoinen suunnitelmatalous,
Siinä onkin järjestämistä helsinkiläisellä palvelutyönantajalla jonka työntekijöillä ei olisi varaa asua alueella.
Miten tämä muuten liittyy suunnitelmatalouteen?
Ei sinun lompakossasi ole mitään otettavaa joten mene töihin.