Entisen pääministerin persekuvat maailmalla - tämäkö on se maakuva jonka haluamme maastamme välittää
Ihminen saa ihan itse päättää millaisia kuvia itsestään laittaa ja tässä on se lopputulos.
Ei taida olla paljoa sanottavaa maailman politiikasta. Sääli, jos tällaisella pitää jotain edistää - ei mitään tietoa mitä, mutta pakkohan tässä joku agenda tässäkin on olla.
Kommentit (450)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki näkevät miten hyvissä käsissä olimme vuosia...
Eli huonoissa.
Vierailija kirjoitti:
Hän ei ole enää poliitikko eikä hänen tarvitse ottaa poliittisiin asiioihin kantaa, eikö se jo mene sun paksuun kalloosi.
Meinasitko, että esimerkiksi Trumpista ei enää puhuta koskaan mitään? Tai sadoista muista aikanaan korkeissa viroissa olleista? Valitettavasti he ovat menneisyytensä vankeja hamaan tappiinsa saakka.
Nyt vois Orpo pistää jonku takaa otetun uikkaripersekuvan nettiin.
Kuka sen persekuvan sinne nettiin päästi.
No tuota, missä todellisuudessa oikein elät? Tiedätkö, kun sanomalehdet julkaisevat juttuja, joita ihmiset lukevat. Mitä enemmän lukijoita, sitä enemmän rahaa lehti saa. Kuvien ja juttujen kohteet eivät itse voi vaikuttaa. Marin ilmeisesti voi sinun mielestäsi päättää, mitä hänestä julkaistaan. Mielenkiintoista, kun journalistit itse ovat kovin tarkkoja riippumattomuudestaan. Nyt ne päät pois sieltä ruskeasta reiästä. Luulisi, että olette onnellisia, kun S.M. ei ole enää pääministeri, mutta kuolaatte perään entistä enemmän.
Sanna käväisi politiikan ytimessä Kiurun avustuksella juuri kun ihmisillä oli ennen pöpöä levollinen tunnelma. Krimin kriisi oli taka-alalla, talous hieman nousussa, rahaa oli. Hän oli juuri oikea henkilö juuri oikeaan aikaan; nuori, suht sievä nainen, poliitikko. Mikä voisi mennä vikaan, maailmahan oli naisten, eikä, Antin höpistyä vauvatalkoistaan, muutakaan vaihtoehtoa sovinistisessa maailmassa enää voinut olla.
Sanna kuitenkin lopulta valitsi toisin. Poliittinen valokeila olikin käristyskupoli. Joutui vastaamaan kysymyksien ohi, eihän oikeaa mielipidettään voinut kertoa. Se olisi ollut joko ikävä isku kannattajille, tai särö lasissa jota jokainen opponentti koputtaisi isommaksi tilaisuuden saadessaan
Sanna ajatteli; fusk tis shieet. Fo nau oon, its iisi moud. Ja avasi instagraminsa. Loppu on historiaa, tätä päivää ja tulevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sen persekuvan sinne nettiin päästi.
Ihan ite laittoi samalla kun läjän muitakin kuvia, joista loput olivat omasta naamasta otettuja. On se hienoa ja aikuismaista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei ole enää poliitikko eikä hänen tarvitse ottaa poliittisiin asiioihin kantaa, eikö se jo mene sun paksuun kalloosi.
Meinasitko, että esimerkiksi Trumpista ei enää puhuta koskaan mitään? Tai sadoista muista aikanaan korkeissa viroissa olleista? Valitettavasti he ovat menneisyytensä vankeja hamaan tappiinsa saakka.
Idioootti. Trump on PRESIDENTTIEHDOKAS.
Vierailija kirjoitti:
No tuota, missä todellisuudessa oikein elät? Tiedätkö, kun sanomalehdet julkaisevat juttuja, joita ihmiset lukevat. Mitä enemmän lukijoita, sitä enemmän rahaa lehti saa. Kuvien ja juttujen kohteet eivät itse voi vaikuttaa. Marin ilmeisesti voi sinun mielestäsi päättää, mitä hänestä julkaistaan. Mielenkiintoista, kun journalistit itse ovat kovin tarkkoja riippumattomuudestaan. Nyt ne päät pois sieltä ruskeasta reiästä. Luulisi, että olette onnellisia, kun S.M. ei ole enää pääministeri, mutta kuolaatte perään entistä enemmän.
?
Ihan itse hän taisi kuvansa julkaista...
Sanna on tehnyt valtavan vaikutuksen äärioikeistoon, kun kerää huomiota vielä politiikasta luovuttuaan. Siellä persut tumputtaa edelleen kuville, ja jos Sannasta ei kuulu mitään muutamaan päivään, tulevat tänne kyselemään, että missä se on.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vois Orpo pistää jonku takaa otetun uikkaripersekuvan nettiin.
Kiesus, repesin ... :-DD
Onneksi kuitenkin Marinin eikä Lipposen.
Todella monilla on lomakuvissa myös bikini- tai muita rantakuvia, miksi juuri Sannan kuva on niin hirveän huono juttu?
Vierailija kirjoitti:
Tuskin nuo kuvat häiritsee ketään muita kuin näitä meidän omia, takakireitä palstapersuja 🤷🏻
Juuri näin! Missä on jihad sipiln pyllykuvat? Ystävät arabimaissa kaipailee.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin nuo kuvat häiritsee ketään muita kuin näitä meidän omia, takakireitä palstapersuja 🤷🏻
Aucontraire. Kerrassaan mahtavaa! Lisää tätä!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kuitenkin Marinin eikä Lipposen.
Lipponen pelasi vesipalloa nuorempana, joten eiköhän hänestä löydy runsaasti kuvia speedoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Todella monilla on lomakuvissa myös bikini- tai muita rantakuvia, miksi juuri Sannan kuva on niin hirveän huono juttu?
No kun yrittää olla uskottava.