Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä varattu mies saa sivusuhteesta jos ei seksiä ole?

Vierailija
30.11.2023 |

Miksi hän sellaisen haluaa, käyttää vähäistä aikaansa siihen. Eikä johonkin toiseen joka antaa enemmän?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No. Ainakin huomiota, arvostusta, sitä että joku kuuntelee hänenkin mielipidettään, on aidosti kiinnostunut. Joku huomaa hänenkin olevan ihminen. Tiedän, koska työkaverimies kertoo huoliaan , asioitaan minulle. Todella syvällisiäkin. Silti en tahdo hänestä mitään. Olen, kuuntelen, ymmärrän ja keskustelen hänen kanssaan. Monesti hän kertonut minulle, kuinka ihana nainen olen. Jos hän olisi tiennyt ennen naimisiinmenoaan, että on olemassa kaltaiseni nainen, hän olisi valinnut minut. 

No,elämä on raakaa.

Tämänkaltaista. Itse ajauduin juttelemaan syvällisiä työkaverinaisen kanssa, kun puolison kanssa ei oikein ollut keskusteluyhteyttä kotona. Siinä sitten toisellakin oli huolia liitossaan ja päädyimme tukemaan ja lohduttamaan toisiamme. Pitkiä halauksia kummempaa fyysistö läheisyyttä ei koskaan ollut, mutta silti se ihastuminen, arvostuksen saaminen ja toisen tukena oleminen huumasi. Toki saattaa olla että olisi seksikin jossain kohtaa tullut kuvioihin, melko varmasti molemminpuolista oli se vetovoima. 

M45

Vierailija
22/26 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostusta, hyväksyntää, ymmärrystä, henkistä tukea, jonkun joka kuuntelee, jonkun jota kiinnostaa, läheisyyttä, lämpöä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava viettää toisinaan yötä mökillään, kun työmatka sattuu sinne päin. Kerran hän jäi kiinni siitä, että mökille oli raahattu joku baarihoito. Vaimo suuttui, mutta uskomatonta kyllä hänelle meni läpi selitys, että oli vain tarjottu hädänalaiselle yösija ilman seksiä. Ehkä vaimo halusi näytellä uskovansa tämän välttääkseen eron. Tai ehkä tällainen suhde perustui vain toisilleen tuntemattomien ihmisten yöpymisjärjestelyihin. Tuttava sai hyvän mielen pyyteettömyydestään.

Vierailija
24/26 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttava viettää toisinaan yötä mökillään, kun työmatka sattuu sinne päin. Kerran hän jäi kiinni siitä, että mökille oli raahattu joku baarihoito. Vaimo suuttui, mutta uskomatonta kyllä hänelle meni läpi selitys, että oli vain tarjottu hädänalaiselle yösija ilman seksiä. Ehkä vaimo halusi näytellä uskovansa tämän välttääkseen eron. Tai ehkä tällainen suhde perustui vain toisilleen tuntemattomien ihmisten yöpymisjärjestelyihin. Tuttava sai hyvän mielen pyyteettömyydestään.

Kiva tarina. Hyvin tiedät tuttaviesi asiat.

Vierailija
25/26 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin sain arvostusta, välittämistä, huomiota, keskustelukumppanin jne. kun kotona oli aika hiljaista. Puoliso kävi töissä kaukana ja kotona lähinnä nukkui tai teki töitä. Ihastumisen huuma oli myös mahtavaa. Itse tarjosin samaa työkaverilleni, joka oli eroamassa silloin. 

M46

Vierailija
26/26 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn ajatuksen, että miehellä voi olla useampi nainen, kaikilta saa erilaista huomiota: yksi kotona,yksi töissä,yksi harrastuksessa,yksi naapurissa. Kotona voi saada sitä seksiä, muualta erilaista ajatusten vaihtoa. Nuorempana en olis ollenkaan hyväksynyt muita naisia edes ystäviksi.