Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä varattu mies saa sivusuhteesta jos ei seksiä ole?

Vierailija
30.11.2023 |

Miksi hän sellaisen haluaa, käyttää vähäistä aikaansa siihen. Eikä johonkin toiseen joka antaa enemmän?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Option seksiin, ihastumisen huumaa, seuraa, vaihtelua ja jännitystä elämään.

Vierailija
2/26 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Ainakin huomiota, arvostusta, sitä että joku kuuntelee hänenkin mielipidettään, on aidosti kiinnostunut. Joku huomaa hänenkin olevan ihminen. Tiedän, koska työkaverimies kertoo huoliaan , asioitaan minulle. Todella syvällisiäkin. Silti en tahdo hänestä mitään. Olen, kuuntelen, ymmärrän ja keskustelen hänen kanssaan. Monesti hän kertonut minulle, kuinka ihana nainen olen. Jos hän olisi tiennyt ennen naimisiinmenoaan, että on olemassa kaltaiseni nainen, hän olisi valinnut minut. 

No,elämä on raakaa.

Vierailija
4/26 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hän on ihastunut/rakastunut henkilöön. 

Vierailija
5/26 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelisin, ettei kysymyksessä edes ole sivusuhde, jos seksiä ei ole. Ennemminkin ystävyys, kaveruus tms., vaikka tottakai ihastumista voi ollakin joko toiselta tai molemmilta puolin.

Ja miksipä ei käyttäisi aikaansa toisen seurassa, jos hänen kanssaan viihtyy, kokee toisen hyväksi seuraksi, on yhteisiä mielenkiinnon kohteita, samanlainen huumorintaju, kokee seksuaalista vetoivoimaa toiseen (vaikka seksuaalista kanssakäymistä ei (vielä) olisikaan) tms.

Vierailija
6/26 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua pettää puolisoaan mutta haluaa silti nauttia jännityksestä, ihailusta, uutudenviehätyksestä ja vetovoimasta? Ehkä vielä jonkun sellaisen kanssa, jonka kanssa synkkaa ja on yhteisiä mielenkiinnon kohteita? En kyllä kutsuisi sivusuhteeksi mutta...

Vierailija
7/26 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No. Ainakin huomiota, arvostusta, sitä että joku kuuntelee hänenkin mielipidettään, on aidosti kiinnostunut. Joku huomaa hänenkin olevan ihminen. Tiedän, koska työkaverimies kertoo huoliaan , asioitaan minulle. Todella syvällisiäkin. Silti en tahdo hänestä mitään. Olen, kuuntelen, ymmärrän ja keskustelen hänen kanssaan. Monesti hän kertonut minulle, kuinka ihana nainen olen. Jos hän olisi tiennyt ennen naimisiinmenoaan, että on olemassa kaltaiseni nainen, hän olisi valinnut minut. 

No,elämä on raakaa.

heh, mulla sama tilanne... taitaa olla yleistäkin töissä. pääasia etteivät ala kuvittelemaan että olisi mahkuja. fantasioida saavat, siihen on kaikilla oikeus. yritän kannustaa olemaan vaimon kanssa.

Vierailija
8/26 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä varattu mies saa siitä pääsuhteesta, jos seksiä ei ole?

Vierailija
9/26 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla rakkaansa lähellä? Tulee kuulluksi? Tulee ymmärretyksi? Kokee olevansa arvostettu? Haluaa viettää aikaa viehättävän naisen seurassa? 

Vierailija
10/26 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Kupan? tippurin, klamydian, voisin vain ( arvailla )

mutta en osaa muuta keksiä tähän. anteeksi..

Vierailija
11/26 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsimällä nettipalveluista. Toki kannattaa etsiä vain varattua seuraa niin ei tule ongelmia niinkuin sinkkujen kanssa!

Vierailija
12/26 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaset suhteet on vain miehille, joita pillu ei oikeasti kiinnosta. Varmaan se oma vaimokaan ei ole seksiä kotona saanut.

Vierailija
13/26 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sitä on arvata, mitä jonkun toisen mielessä liikkuu. Arvaan kuitenkin, että mies on ihastunut/rakastunut.

Oma tarinani on sellainen, että olen ihastunut, syvästi kiintynyt tai jopa rakastunut entiseen kollegaani, jonka kanssa käyn silloin tällöin lounaalla. Juttelemme kaikenlaisista asioista, henkilökohtaisistakin. Emme tapaa muutoin eikä kumpikaan ole kertonut toiselle tunteistaan. Luulen kuitenkin, että hänellä on samankaltaisia tunteita minua kohtaan ja mielestäni välillämme on eroottinen jännite.

Käyn lounaalla useiden nykyisten ja entisten kollegojen kanssa, joten tässä ei sinänsä ole mitään muuta erityistä, paitsi se mitä tunnen häntä kohtaan.

En kuitenkaan halua viedä juttua eteenpäin, koska olen perheellinen ja vaimon kanssa suhde toimii hyvin. Vaimoni on paras ystäväni, välitän hänestä paljon enkä halua loukata häntä. Arki toimii hyvin enkä halua rikkoa lasten kotia. Joten tämän pidemmälle en voi mennä. En kutsuisi tätä sivusuhteeksi vaan ystävyydeksi.

Aloittajan kysymykseen minun vastaukseni siis olisi, että saan silloin tällöin olla hänen lähellään, jutella hänelle, oppia hänestä lisää. Hän on pieni palanen minun elämääni ja minä pieni palanen hänen elämäänsä. Se on enemmän kuin ei mitään. Haluaisin enemmän, mutta olen parisuhteessa, joten tähän on tyytyminen. Sellaista elämä on.

Sanon vielä, etten minä tätä halunnut tai etsinyt. En etsinyt jännitystä, seksiä tai mitään sellaista. Kun ensi kerran tutustuimme, oli jopa pelottavaa miten paljon yhteistä meillä oli. Kiinnostuksen kohteet, maailmankatsomus, luonteenpiirteet jne. kaikki matchasi. Alusta alkaen keskustelu ja toisen lähellä oleminen oli niin helppoa. Olin hämilläni että tällainen nainen ylipäätään voi olla olemassa. Elämä vain tuuppasi hänet eteeni. En siis halua enempää joltain toiselta. Haluan olla juuri tämän yhden lähellä.

Vierailija
14/26 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tykkää siitä naisesta?

Vierailija
15/26 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä iloa kotona pariduhteesta jos ei huomata olla läsnä jutella vaikka seksiä n kerran viikossa olisikin,.

Vierailija
16/26 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai on miehesi väittänyt ettei seksiä ole toisen naisen kanssa? Puppua puhuu. Tai jos sinä olet se toinen nainen, niin ei teillä mitään suhdetta olekaan. 

Vierailija
17/26 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä iloa kotona pariduhteesta jos ei huomata olla läsnä jutella vaikka seksiä n kerran viikossa olisikin,.

No ainakin saa seksiä

Vierailija
18/26 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lueskelin mitä iloa on jos " mies ei saa seksiä suhteessa " ? No itse  olen ollu 17v ilman seksiä ,käyn vieraissa kun muuten menee hyvin.  Vaimoni ei seksi kiinnosta hän on monesti sanoonu sen minä tykkään ku hullu puurosta panna muijia 

Vierailija
19/26 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattujen kanssa on yleensä pienempi tautiriski.

Ja jos molemmat ovat varattuja, niin sehän on win-win.

Eriasia on voiko kenenkään ruumista enää vakikumppani omistaa. On hiukan vanhanaikaista.

Vierailija
20/26 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmissa viesteissä se jo sanottiin. Kun kumpikaan ei halua rikkoa perhettään, ei kannata lähteä seksisuhteeseen. Hyvältä ystävältä saa kuitenkin paljon kaikkea, mitä ei aina kotoa saa. Monet ihmiset tarvitsevat puolison lisäksi myös muita kavereita ja ystäviä.