Tähän loppui fazerin kauramaidon juonti
"Fazer lopettaa kaurajuomien valmistuksen Korialla 64 irtisanotaan"
Hesarissa on juttu.
Kommentit (29)
Kauramaito on parasta kahvin seassa, tai myslin kanssa tai puurojen kanssa.
Oatlysta ainoa hyvä on barista, mutta sitä ei voi kuin kahvin kanssa käyttää ja se luomuversio on aina ollut jostain syystä pahaa.
Kaurajuomaa on erittäin helppo ja halpa valmistaa itse. Kaurahiutaleet veteen likoamaan yön yli. Siivilöinti ja joukkoon loraus rypsiöljyä. Tadaa, näin sinulla on kaurajuomaa murto-osalla Fazerin purkittaman vastaavan tuotteen hinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Kaurajuomaa on erittäin helppo ja halpa valmistaa itse. Kaurahiutaleet veteen likoamaan yön yli. Siivilöinti ja joukkoon loraus rypsiöljyä. Tadaa, näin sinulla on kaurajuomaa murto-osalla Fazerin purkittaman vastaavan tuotteen hinnasta.
Liotetaanko ne kylmässä vai huoneenlämmössä? Sekaan voi itse liottaa myös b12-vitamiinia.
Mitä teet liotetuista kaurahiutaleista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liotetaanko ne kylmässä vai huoneenlämmössä? Sekaan voi itse liottaa myös b12-vitamiinia.
Mitä teet liotetuista kaurahiutaleista?
Eiköhän googlaamalla löydy ohjeet. Itse en harrasta kaurahiutaleiden liotusveden juomista, joten minulle ei myöskään tule liotettuja kaurahiutaleita. Kai niitä voi vaikka leipätaikinaan laittaa
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en harrasta kauraliman juomista. Maito kunniaan!
Lehmän maito ja muutkin maitotuotteet aiheuttavat aknea, joten juonkin riisijuomaa. Nam!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta mun elämääni. Kuramaitoa en käytä. Käytän aitoa maitoa.
Kiitos tiedosta. Minä en voi aitoa maitoa käyttää.
En minäkään. Siksi juon vettä enkä suinkaan vedessä liotettujen kaurahiutaleiden jäänteitä ja rypsiöljyä.
t. eri
Minä lantraan kahvia mielummin jollain muulla kuin pelkällä vedellä. Laitan myös esim. marjasmoothieen usein kauramaitoa. Voisi olla aika platkua vedellä sekin. Jokainen onneksi saa tehdä oman makunsa mukaan.
Musta on vaan tosi hassua, että kauramaitoketjuihin tullaan AINA painokkaasti kertomaan, että "minä juon vain lehmänmaitoa enkä mitään kauralitkua", ihan kuin joku olisi sitä kysynyt.
Täällä Bangkokissa näitä Fazerin kauramaitoja löytyy markettien hyllyistä. Ainakin Silomin alueella. Ihme kyllä, paikalliset niitä myös ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta mun elämääni. Kuramaitoa en käytä. Käytän aitoa maitoa.
Kiitos tiedosta. Minä en voi aitoa maitoa käyttää.
En minäkään. Siksi juon vettä enkä suinkaan vedessä liotettujen kaurahiutaleiden jäänteitä ja rypsiöljyä.
t. eri
Minä lantraan kahvia mielummin jollain muulla kuin pelkällä vedellä. Laitan myös esim. marjasmoothieen usein kauramaitoa. Voisi olla aika platkua vedellä sekin. Jokainen onneksi saa tehdä oman makunsa mukaan.
Musta on vaan tosi hassua, että kauramaitoketjuihin tullaan AINA painokkaasti kertomaan, että "minä juon vain lehmänmaitoa enkä mitään kauralitkua", ihan kuin joku olisi sitä kysynyt.
Kaurajuomasta melkein 90% on vettä. Mutta voit toki kuvitella, että se on kovinkin paljon tuhdimpaa kuin pelkkä vesi, jos olosi sillä helpottuu.
Niinpä niin.