Syötkö shipsejä vai sipsejä?
Kommentit (36)
Shipsit on niin hyvää, varsinkin taco maukkaat
Shipsit on lyhennys ship-situationista eli laivatilanteesta, t: etninen äikänkielen ope
Maailman suurin ships lähti eilen Turusta Maiämiin.
Vierailija kirjoitti:
Maailman suurin ships lähti eilen Turusta Maiämiin. Eli laivasto...ko/kö? Oliko oikein kapteeni Flintinja Long Tsong Silverin merirosvue?
Bermudan kolmio syö shipejä ja ehkä myös shipsejä elikä laivastoja. Loch Nessin hirviö saattaa olla samalla asialla
tsyön tsipsejä vaikka näyttääkin kirjoitettuna aika törkeältä
Minun alakouluaikoinani opetettiin vielä shipsit, shamppanja, shortsit ja shekki. Nykyään taitaa enimmäkseen olla h tipahtanut?
Entäs Shupa shupsit vai, Chupa chupsit vai Supa supsit?
Nyt tsori minä tsyön tsipsiä, t: Marutei Tsurunen.
Vierailija kirjoitti:
Minun alakouluaikoinani opetettiin vielä shipsit, shamppanja, shortsit ja shekki. Nykyään taitaa enimmäkseen olla h tipahtanut?
Shorts on lyhikset elikä 2 lyhyttä lahjetta ja shortsit on kahdet lyhikset peräkkäin eli luultavasti ne ovat jo polvihousujen mittaiset vähintään, ainkain mikäli puhutaan kasarityylisistä. Ka nehän olivat aika lyhyitä; simmooset joita Ringa Röpöttäjäkin kai piti sekä Lasse Virne. Jos sinulla olisi jalassa short niin silloin olisi puolisortsit elikä aika härö ja turha vaate, puolireiteen tai polveen yltävä lahje vain toisessa jalkassa.
Jotenka, kasarisortsit ovat yhtä kuin polvihousut ja semmooset polviin yltävät Petri nygord-shortsit viilettevät lantiosta tuplasti kauempanna eli niitä sanotaan nilkkahousuiksi. Tämä johtaa siihin että Nygårdillakin on jaloissaan shortit tai lyhyets
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shorts on lyhikset elikä 2 lyhyttä lahjetta ja shortsit on kahdet lyhikset peräkkäin eli luultavasti ne ovat jo polvihousujen mittaiset vähintään, ainkain mikäli puhutaan kasarityylisistä. Ka nehän olivat aika lyhyitä; simmooset joita Ringa Röpöttäjäkin kai piti sekä Lasse Virne. Jos sinulla olisi jalassa short niin silloin olisi puolisortsit elikä aika härö ja turha vaate, puolireiteen tai polveen yltävä lahje vain toisessa jalkassa.
Jotenka, kasarisortsit ovat yhtä kuin polvihousut ja semmooset polviin yltävät Petri nygord-shortsit viilettevät lantiosta tuplasti kauempanna eli niitä sanotaan nilkkahousuiksi. Tämä johtaa siihin että Nygårdillakin on jaloissaan shortit tai lyhyets
Sähkömies kertoi asiakkaalle: "I'm looking for shorts to ground."
Blondi laski shortsinsa maahan...
Skippaan sipsit
Astun shipsiin
Syön chipsit
Jalkaan chapsit