Syötkö shipsejä vai sipsejä?
Kommentit (36)
En kumpiakaan. Syön perunalastuja.
Syön sipejä, koska chip (sip) on lastu ja chips on lastut joten sipsit eli chipsit suomennetaan lastuts. Lastuts tarkoittaa vähintään kahta lastut-yksikköä eli kahtaa perunalastupussia elikä jos syön vaikka kolmet sipsit eli chipsit niin silloon syön vähintäin 6 säkkiä pottulastuja, T: Loimaan Taisto ja Thaiman loisto
Vierailija kirjoitti:
Syön sipejä, koska chip (sip) on lastu ja chips on lastut joten sipsit eli chipsit suomennetaan lastuts. Lastuts tarkoittaa vähintään kahta lastut-yksikköä eli kahtaa perunalastupussia elikä jos syön vaikka kolmet sipsit eli chipsit niin silloon syön vähintäin 6 säkkiä pottulastuja, T: Loimaan Taisto ja Thaiman loisto
Ahaa, tämä on mua askarruttanut joten kiitos informaatiosta. Eli kun mä nyt lähden hakemaan kaupasta yhtä Taffel Ranch pussia niin se on lastut, syön lastuja? Jos ostan kaksi pussia niin syön lastutseja? Tämä on tärkeää.
Ei ap
Selvinpäin sipsejä ja pikku hiprakassa shipsejä.
Tsipsejä. Zipsejä. Sibsejä.
No, sipsuja.
Syön RAM chipsejä. Niistä puheenollen, Siemens on joskus tehnyt luotettaviakin laitteita, Commodore Amiga 500:ssani vm. 1990 on Siemensin RAM piirit ja koskaan ei vielä ole ollut ongelmia. Turbiinilaitosten tekemisessä heillä lienee vielä opittavaa...
Parmesaani-sipsejä, terveisiä Italiaan.
Sipsi. Natriumglutamaatin vuoksi en syö sipsejä, ylikuumennettu öljy ja liika suola. Paitsi harvoin, kohtuullisesti, joku lisäaineeton jos on suolan puutos esim. kesällä. Huomasin että yhteen pullamaiseen kauraleipään joku oli laittanut psylliumia, joka voi aiheuttaa vatsan toiminnan hidastumisen ja vakavia oireita, jos ei juo - miten kipeänä joku joisi yhtäkkiä paljon. Kannattaa katsoa aina tuoteseloste, jos on herkkävatsainen.
Free International Shipsing.
Sipsejä syön.
kun nyt lähdettiin taas monikkoahnehdinnan tielle niin sanonpa että minä syön sipsitsejä
Minä syön ribsejä elikä kylkiluustoja. Siipikypäräinen kamuni syö vain ribejä: T: Obelix
Molempia.