Miksi persut ärsyttävät niin suunnattomasti joitakin ihmisiä?
Eräskin palstalainen persuhullu salamana heti kaikissa maa han muut toa käsittelevissä ketjuissa huutamassa persua ja vähän joka toisessa palstan ketjussa. Miksi Halla-Aho ja erityisesti Purra herättävät niin vahvoja tunteita?
Kommentit (254)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen typeryyden kustannuksella ilakointi menee toisinaan huvista. Päivittäin sitä ei tosin jaksa.
Tottakai tuollainen typerä w o k e l u t k a ilakoi kun ei muutakaan osaa. Mitäpä jos sinäkin menisit sinne töihin?
Maalituksesi meni muutaman mailin kohteesta ohi. Ehta persukyky siis.
Sanoo l o r t t io joka ei osaa muuta kuin räyhätä ja jakaa persettä
Erittäin viiltävän älykäs kommentti taas persulta.
En viitsi tuhlata älykkyyttä kaltaiseesi w o k e l o r t t o o n
Onpa älykäs kommentti! Keksitkö sen ihan itse?
Sosialismiin olennaisena kuuluu että tietty mielipide on ainoa oikea ja kaikkien tulee olla samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
KIITOS MESTARITAR PURRA JA MESTARI HALLA-AHO, SUOMEN PELASTAJAT <3
🤣🤣🤣🤣
Typeryyden huippu = persut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut valehtelee, harrastaa vihapuhetta ja ovat rasisteja. Siksi.
Vasemmisto haluaa rajat auki ja kaikki rais kai levat m a m u t Suomeen elämään veronmaksajien rahoilla ja ahdistelemaan naisia. Mutta mikäs siinä jos naiset haluavat kusta omiin muroihinsa :D
Vastasit valheella. Hienosti alleviivasit itse. Voi teitä persuolia. Yhtä ripulia tuo ulosanti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KIITOS MESTARITAR PURRA JA MESTARI HALLA-AHO, SUOMEN PELASTAJAT <3
🤣🤣🤣🤣
Typeryyden huippu = persut
Ei vaan sin, rassenassenarttu, olet typeryyden huipentuma, niin tällä palstalla kuin muuallakin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmiston ja islamistien epäpyhä liitto on ällistyttänyt suurta yleisöä jo vuosikausia israelilainen vasemmistojohtaja kritisoi maailman vasemmistolaisia islamismin ja terrorismin myötäilystä
https://www.suomenuutiset.fi/vasemmiston-ja-islamistien-epapyha-liitto-…
Peruspersuilua: hyökkää ja syyttelet muita, kun et kestä sitä kuinka tyhmä ja äärettömän sokea valehtelija olet.
Eikö w o k e l u t k a kestä totuutta? Nuolette Hamasin ja muiden terojen persettä ja
Älä nyt tukehdu katkeruuteesi 😂
Olen Israelin puolella, enkä ikinä äänestä rasse nasse persuja. Onneksi te itse ajatte agendanne maanpakoon.
Tyhmyys nyt vain on ärsyttävä piirre, kenessä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto haluaa rajat auki ja kaikki rais kai levat m a m u t Suomeen elämään veronmaksajien rahoilla ja ahdistelemaan naisia. Mutta mikäs siinä jos naiset haluavat kusta omiin muroihinsa :D
Vastasit valheella. Hienosti alleviivasit itse. Voi teitä persuolia. Yhtä ripulia tuo ulosanti.
Ei se ole valetta vaan tosiasia, että haluatte m a m u t tänne eikä teitä kiinnosta se että tekevät rikoksia ja elävät veronmaksajien rahoilla. Mikään ei ole niin typerä kuin s u v a k k i h u o r a
Älä nyt sentään tukehdu tuohon vihaasi. Käy välillä hengittämässä happea ja ota lääkkeet 🤭
Vierailija kirjoitti:
Persuthan pääsi valtaan valehtelemalla, kuten kaikki äärioikeistolaiset tekee.
Mutta voiko oikeustoimikelvottomia vastuuttaa valehtelusta ja typeryydestä?
Miksi äänestän persuja? Vasemmistoideologia on niin sairasta, jos yhtään tutustuu aatteeseen, ettei yksikään palkkatyötä tekevä voi heitä äänestää, ellei itse tee töitä veronmaksajien piikkiin.
Oikealla on kaksi vaihtoehtoa. Kokoomus ei aja duunareiden etua, joten muuta vaihtoehtoa ei jää jäljelle. Hölmöjä löytyi joka puolueesta.
Oikeaataan kukaan ei aja keskiluokkaisen duunarin etua enää. Toinen puoli riistää työntekijän oikeuksia, ja toinenkin tahtoo vaan päästä sen taskulle kaapimaan pohjia myöten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole valetta vaan tosiasia, että haluatte m a m u t tänne eikä teitä kiinnosta se että tekevät rikoksia ja elävät veronmaksajien rahoilla. Mikään ei ole niin typerä kuin s u v a k k i h u o r a
Itse asiassa sinä mielipiteinesi olet, todella typerä. Etkö kykene kirjoittamaan ainoatakaan mileipidettä nimittelemättä? Naisvihaa osaat todella kylvää.
Siis persu.
Persuja vihaa ihmiset jotka vihaa suomea ja kyseiset persujen vihaajat haluaa tuhota suomen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh noh. Menes taas välillä äipän nännille rauhoittumaan kun näyttää pojalla lähtevän taas jutut lapasesta. Oikein kunnolla lutkuttelet ja kattellaan sitten uudestaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot vähän pihalla?
En tiedä muista, mutta aikakin minua tyhmyys ärsyttää. Ja tarkoitan sellaista tyhmyyttä, että aletaan vaatia muita muuttamaan ajatuksiaan ja tekojaan sen mukaan mitä joku tietämätön einari Taivalkoskelta ajattelee, täysin ilman perusteita tai todisteita.
Koska he tarjoavat helppoja ratkaisuja monimutkaisiin ongelmiin. Osa heidän edustajistaan on oikeasti täysin pihalla faktapohjaisesta päätöksenteosta. Inhosin varsinkin Timo Soinia ja sen populistista lässytystä.
En pidä totuuden vääristelystä, tahallisesta väärinymmärtämisestä ja huonosta argumentoinnista.
En todellakaan ole vassari ja monen mielestä itseasiassa varmaan ras!st!, mutta en silti voi äänestää persuja.
Halla-aho on minusta jotenkin pelottava. Purra on älykäs, mutta ei suostu näkemään mitä kehityskulkuja seuraa, kun taloudellinen eriarvoisuus lisääntyy.
Itse esimerkiksi olisin leikannut eläkeläisiltä enemmän kuin vaikkapa lapsiperheiltä. Eläkeläiset toki äänestää ahkerasti, mutta barrikadeille riehumaan niistä ei ole.
AP:lle: koska se on muodikasta joissakin piireissä.
Mikä yllätys, että kirjoittajana on persujen propagandistin vaimo. Varmasti puolueeton. Honkasalo on valtakunnan ykköspoliitikkoja. Syö persuja aamupalaksi.