Menisitkö uimaan työporukan kanssa?
Olenko ainoa, jonka mielestä tuo on lähtökohtaisesti epämiellyttävä ajatus?
Kommentit (20)
Jos on kymmeniä kertoja käynyt saunassa ja lillunut paljussa, niin miksi ei uimaankin?
En. Uimahallissakin pelottaa että tulee joku tuttu vastaan.
Olen mennyt. Oli kivaa. Saunassa juteltiin ja kylpylän allasbaarissa juotiin mojitoja. Mulla on takana (nais)teekkarinuoruus ja harrastan uimista niin ei ahdistanut mitenkään.
Menisin, mutta ymmärrän kyllä, ettei lihavat halua.
En pysty.
Pelkään että työkaverilla on häpykarvoja.
En menisi. En muutenkaan välitä kaveerata työkavereiden kanssa, ja tuollainen on täysin epäammattimaista.
En, enkä mene saunailloissa saunaan. Se on kaikille ihan ok, ei siinä sen kummempaa, ja useimmiten joku muukin jää pois saunasta.
Hyi! En halua nähdä työkavereita yhtään enempää kuin on pakko, enkä ainakaan alasti.🤢
Työkavereita on kiva nähdä, mutta ei missään nimessä alasti tai uikkareissa.
En pysty käymään uimassa koska sitkeä kynsisieni.
Voisin mennä, mutta en mihinkään, missä on kloorattua vettä. Eli lähinnä luonnonvesissä voisin uiskennella. Mieluusti vaikka avannossa!
Joka vuos paljuillaan tykypäivänä. Välillä yksi käy luonani saumassa.
Vierailija kirjoitti:
Menisin, mutta ymmärrän kyllä, ettei lihavat halua.
En mä halua katsella työkavereita alasti tai uikkareissa oli ne sitten laihoja tai lihavia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Ai miksi epämiellyttävä? En halua näyttää intiimialueitani kollegoille. Se on yksinkertaisesti kiusallista. Enkä halua nähdä kollegojen intiimialueita. En halua miettiä toimistolla, että ai niin, tolla oli sellaset rinnat ja tolla sellaset ja tolla oli sellanen karvotus ja tolla oli sellanen vatsa jne.
Nykyisen työporukan kanssa toki. On vähän joka lähtöön silmänruokaa. Sporttisempaa nuorempaa ikäluokkaa ja synnyttäneitä, joilla on toisella tavalla paikat kohdallaan.
Voisin mennä ja olen mennytkin. Kerran oltiin kylpylässä koko firman osasto (100 hlö). Sitten on ollut saunailtoja omalla tiimillä (20 hlö) ja niissä on uitukin. Ei ole mitään ongelmaa ollut. Kivaa lähinnä. Tykkään uida. Käyn uimahallissakin usein.
En. Työkaverit haluaisi pitää tyhy-päivän kylpylässä. Ällöttää ajatuskin heidän kanssaan kylpylään menosta.