Miesurheilijoiden penikset ovat nyt kaikkien huulilla: IL juttu Ruotsin tähtiuimarista ja erekstiostaan
Viime viikolla urheilu-uutiskentän keskiössä jöpötti Remi Lindholmin penis.
IL: Lääkäri kysyi Ruotsin urheilijan erektiosta Vastaus pysäytti
Victor Johansson kävi lähellä kuolemaa. Suomalainen nainen tarjosi korvaamatonta tukea. https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/7313f03f-6fd5-4b24-9215-56c7b846ef…
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo mun huulilla ollu Remin penis.
Olet jäänyt paljosta paitsi! Nimittäin myös Mietaa otti kantaa tähän kohuun ja antoi vinkkejä Remille peniksensä suojaamiseen.
Skrev inte Mietaa att man bör hålla fjongen innanför brallorna (då man skidar) och slå in den i någon gammal dagstidning om det är kallt?
Tuskin on kaikkien huulilla. Siis suomalainen oli joku sairaanhoitajatäti tai muu joka piti kädestä kuumehorkan aikana? Niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet jäänyt paljosta paitsi! Nimittäin myös Mietaa otti kantaa tähän kohuun ja antoi vinkkejä Remille peniksensä suojaamiseen.
Eli Remin penis on ollut MIetaankin huulilla? Aikamoista.
Vierailija kirjoitti:
Mikseivät minun huuleni saa hyväillä kenenkään penistä? :(
Eiköhän se saada järjestettyä.
t. M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli Remin penis on ollut MIetaankin huulilla? Aikamoista.
On mahtanut partakarvat kutittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skrev inte Mietaa att man bör hålla fjongen innanför brallorna (då man skidar) och slå in den i någon gammal dagstidning om det är kallt?
Man skulle tro att Mietaa rekommenderade att smörja fjongen med ett tjockt lager memma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikseivät minun huuleni saa hyväillä kenenkään penistä? :(
Eiköhän se saada järjestettyä.
t. M45
Netissä on liikkunut huhuja, että Remi on lanseeraamassa oman Frozen Remi dildomalliston: kylmägeelillä täytettyjä kylmyyden kutistamia peniksiä naisten iloksi.
Jäi tosta uimarijutusta peniskohdat lukematta. Hermo petti siinä, kun toimittaja ihan pokalla kirjoitti Victorin uineen aiemmin 100 km päivässä, haloo! Uimari saattaa uida tuon määrän viikossa mutta päivässä ei todellakaan. Vaikka ei edes olisi uimarien treenaamiseen perehtynyt, järkeäkin saa käyttää.
De brukar i regel inte ha det.