Kunpa tuo Venäjän presidentti osaisi lopettaa sotimisen Ukrainassa!
Ihmisellä on vain yksi elämä. Miksi se pitää käyttää sotimiseen?
Kommentit (2156)
Voiko Vladimir Putinkin tipahtaa ikkunasta?
Sääliksi käy niitä naisia, jotka saavat orgasmin pelkästä Putinin kuvan katselemisesta. Siinä miehessä ei ole mitään hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy niitä naisia, jotka saavat orgasmin pelkästä Putinin kuvan katselemisesta. Siinä miehessä ei ole mitään hyvää.
Semmoisia misukoita (lähinnä venakoita) kiinnostaa suunnattomasti raha, ja sitähän Putella on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoisia misukoita (lähinnä venakoita) kiinnostaa suunnattomasti raha, ja sitähän Putella on.
Josta valtaosa on nyysitty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä se raha kelpaa kaikille ja pimpsukka päälle.
Konsertti ei mennyt ihan putkeen Moskovassa.
Vierailija kirjoitti:
Ettei vaan ollut Puten masinoima juttu? Muistan nimittäin Moskovan kerrostaloräjäytykset vuodelta 1999.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei vaan ollut Puten masinoima juttu? Muistan nimittäin Moskovan kerrostaloräjäytykset vuodelta 1999.
Tätäkään ei olisi tapahtunut, jos Putler ei olisi (sota)hullu.
Venäläinen: "Ei ajatella huomispäivää, vaan juomispäivää."
Venäjästä tuli epätodellinen painajainen. Ja minä sentään olen opiskellut sen kieltä joskus ja tykännyt muutenkin siitä maasta ( :
Vierailija kirjoitti:
Venäjästä tuli epätodellinen painajainen. Ja minä sentään olen opiskellut sen kieltä joskus ja tykännyt muutenkin siitä maasta ( :
Minäkin olen opiskellut sitä lukiossa D-kielenä (1993-1996). En ole koskaan ollut mikään Venäjä-fani, mutta koska en pitänyt lukiomme saksan opettajasta ja koska olin surkea matemaattisissa aineissa (ylimääräinen, lyhyt kieli oli silloin pakollinen lyhyen matematiikan oppimäärän valinneille opiskelijoille), ei vaihtoehdoksi jäänyt muu kuin venäjän kieli, jossa oli todella mukava ja ammattitaitoinen opettaja (ei natiivi).
Minun täytyy tunnustaa: poden pahaa russofobiaa eikä se parane enää koskaan.
Sekoreva vaatii Putinin suulla, että koko maailman on tunnustettava ja tuomittava Venäjää kohtaan tehty terroriteko. Rymykkälä pääsee nyt uhriutumaan oikein kunnolla.
Jo 93 kuollutta. Luku nousi melkoisesti eilisestä, jolloin se oli ainakin 40.
Vierailija kirjoitti:
Should I laugh or cry?
Laupias samarialainen on puhunut.
Vierailija kirjoitti:
Laupias samarialainen on puhunut.
Putte yrittää puhua kuin Zele, vaan eipä pure meikäläiseen.
Vierailija kirjoitti:
133.
Oho!