Oletko tietoisesti alkanut syödä vähemmän, sinä noin 40-vuotias ihminen?
Kommentit (39)
Aloitin jo armeijan jälkeen parikymppisenä, kun aloin lihomaan. Etenkin kun kaikki isovanhempani ja isäni olivat lihavia. En halunnut päätyä samaan jamaan.
Syön niin paljon kuin kykenen, koska nautin syömisestä ja syöminen, naiminen on elämän tarkoitus. Tarkoitus kasvaa ja levittäytyä leveämmin avaruuteen. Olisi tyhmää heikentä itseä ja supistaa olemusta.
Kaikki maapallolla leviää ympäriinsä kohti kaikkeutta.
Olen niin onnekas, että voin syödä miten haluan ja paino ei nouse. Olen koko aikuisikäni ollut lähes saman painoinen, raskauksia lukuumottamatta. Olen reippaasti yli 50v. Eli en ole, mutta jos olisi taipumusta lihomiseen, niin olisin kyllä kiinnittänyt huomiota syömisiini.
Ei nelikymppisenä kyllä tapahdu mitään ihmeellisiä muutoksia aineenvaihdunnassa joten miksi pitäisi tehdä muutoksia.
Nuorena kannattaa hankkia vähän ylipainoa koska vanhemmiten laihtuu muutenkin. Jos on nuorena laiha, niin vanhana nääntynyt ja kuolee varhain.
Vierailija kirjoitti:
Syön niin paljon kuin kykenen, koska nautin syömisestä ja syöminen, naiminen on elämän tarkoitus. Tarkoitus kasvaa ja levittäytyä leveämmin avaruuteen. Olisi tyhmää heikentä itseä ja supistaa olemusta.
Kaikki maapallolla leviää ympäriinsä kohti kaikkeutta.
Näin on! Ylipaino on ylivoimaa!
T. Läski-Lasse
Lihavuuden vastaiset kampanjat on ylemmän tason propagandaa. Tarkoitus on heikentää ihmisiä.
Jos henkilö pitää laihuutta ja heikkoutta ihanteena ja pyrkimyksenä, niin hän on ostanut propagandan hyvin.
Yksikään eliö maapallolla ei ajattele niin laihasti.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin onnekas, että voin syödä miten haluan ja paino ei nouse. Olen koko aikuisikäni ollut lähes saman painoinen, raskauksia lukuumottamatta. Olen reippaasti yli 50v. Eli en ole, mutta jos olisi taipumusta lihomiseen, niin olisin kyllä kiinnittänyt huomiota syömisiini.
Sama juttu, tai mä taidan painaa melkein 10kg vähemmän nyt kuuskymppisenä kuin joskus reilu kakskymppisenä (ei raskauksia missään vaiheessa). En edes tiedä miksi, syön ihan mitä huvittaa enkä hirveästi liiku enkä voi kehuskella hyvällä aineenvaihdunnallakaan kai.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena kannattaa hankkia vähän ylipainoa koska vanhemmiten laihtuu muutenkin. Jos on nuorena laiha, niin vanhana nääntynyt ja kuolee varhain.
Minä olen hoikka viisikymppinen, koska liikun paljon ja syön terveellisesti. Ei ole mikään ongelma vaihtaa salaattia grillikylkeen ja vähentää kävelyä 20.000 askeleesta 5.000 askeleeseen päivässä, jos alan kuihtumaan. Kossunkin voi vaihtaa kaloripitoiseen olueeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino aiheuttaa kulumia niveliin ja kävelykyky heikkenee, ellei lopu kokonaan.
40 v en vielä lihonut oikein millään. Nyt 50v ja noin vuosi sitten aloin selvästi lihomaan ilman, että söin yhtään enempää. Tuli löllöä vatsaankin, mihin sitä ei ole ikinä ennen tullut. Rupesin liikkumaan enemmän (pitkiä, reippaita kävelylenkkejä) ja rupesin pätkäpaastolle (vai miksi sitä nyt sanotaan). Aloitan vasta klo 12-13 syömään ja en syö klo 20 jälkeen mitään.
Olen taas kiinteytynyt ja oma hoikka itseni. Toki vähän on käsivarret löysemmät kuin ennen ja reidet eivät ole maailman kiinteimmät, mutta ei sitä tarvi tämän ikäisenä (jos koskaan) täydellinen ollakaan.
Vierailija kirjoitti:
Lihavuuden vastaiset kampanjat on ylemmän tason propagandaa. Tarkoitus on heikentää ihmisiä.
Jos henkilö pitää laihuutta ja heikkoutta ihanteena ja pyrkimyksenä, niin hän on ostanut propagandan hyvin.
Yksikään eliö maapallolla ei ajattele niin laihasti.
Samaa voisi verrata siihen että tehdään muotia siitä ettei autossa ole polttoainetta ja tankki ei ole täynnä.
Hetkinen sitähän tapahtuu jo. Heikentymistä ja heikkouden ihannointia.
Sama pätee siihen ettei hankita lapsia. Heikennetään oma sukulinja sukupuuttoon ja se on siistiä ja älykästä nykyään.
En, miksi ihmeessä söisin vähemmän? Ei ole mitään paino-ongelmia ainakaan.