En jaksa enää olla ystävällinen ihmisille
Kommentit (33)
Sattuipas sopivasti, kun mietin ihan samaa noin vartti sitten ja meinasin jopa tehdä aiheesta aloituksenkin. Itsellä tosin ei ole ongelmia kelan kanssa, mutta se johtunee vain siitä etten työssäkäyvänä ja lapsettomana ihmisenä ole oikeutettu saamaan mitään tukia.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpäs jos menisit TÖIHIN?
Hitsi, onko sul antaa yhteystiedot siihen työpaikkaan ?
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos soittaisit törpölle työnantajalle, joka ei valinnut minua töihin?
Vierailija kirjoitti:
Hä? Eikö ne antaneetkaan rahaa?
Rahaa voi antaa myös ensin epäreilusti ja inhottavasti kohdellen.
Katse kauemmas ja pidemmälle. Todellakin kannattaa, mutta ei tietysti samalla sekunnilla. Miksi tarpeen tyydytyksen siirtäminen ei enää edes juolahda mieleen porukoilla?
Tämä ketju on hyvä esimerkki siitä miksi ihmisille ei kannatakaan olla mukava tai ystävällinen. Ei nekään ole.
Voimme siis päätellä että kelan työntekijät eivät enää jaksa olla ystävällisiä sulle koska säkään et ole.
Vierailija kirjoitti:
Voimme siis päätellä että kelan työntekijät eivät enää jaksa olla ystävällisiä sulle koska säkään et ole.
Ne aloittivat. Minulla oli tapana kirjoittaa viestiin kiitos ja olla erittäin ystävällinen. Ne alkoivat pottuilemaan ja olemaan paskoja.
Minä olen automaattisesti ystävällinen. Mutta jos joku ryhtyy minua kohtaan epäystävälliseksi, otan toisen vaihteen silmään. Minun päältäni ei enää tallota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitsi, onko sul antaa yhteystiedot siihen työpaikkaan ?
pitääkö sinulle laiskalle loispummille vielä yhteystiedotkin käteen antaa. hae itse työpaikkasi niin kuin muutkin ihmiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne aloittivat. Minulla oli tapana kirjoittaa viestiin kiitos ja olla erittäin ystävällinen. Ne alkoivat pottuilemaan ja olemaan paskoja.
En usko. Jos ne ihan kaikki alkoi olemaan "paskoja" niin peiliin katsomisen paikka. Mitä sä muuten hyödyt tuosta katkeruudestasi? Miten se auttaa asiaa?