En jaksa enää olla ystävällinen ihmisille
Koska hekään eivät ole minulle.
Erityisesti Kela.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimme siis päätellä että kelan työntekijät eivät enää jaksa olla ystävällisiä sulle koska säkään et ole.
Ne aloittivat. Minulla oli tapana kirjoittaa viestiin kiitos ja olla erittäin ystävällinen. Ne alkoivat pottuilemaan ja olemaan paskoja.
En usko. Jos ne ihan kaikki alkoi olemaan "paskoja" niin peiliin katsomisen paikka. Mitä sä muuten hyödyt tuosta katkeruudestasi? Miten se auttaa asiaa?
Aivot eivät jaksa pinnistellä ystävällisyyttä enää. Helpottaa, kun vastaa samalla Kelan paskatyylillä :) Koskee vähemmän päähän, kun ei yritä niellä kaikkea paskaa mitä he sanovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimme siis päätellä että kelan työntekijät eivät enää jaksa olla ystävällisiä sulle koska säkään et ole.
Ne aloittivat. Minulla oli tapana kirjoittaa viestiin kiitos ja olla erittäin ystävällinen. Ne alkoivat pottuilemaan ja olemaan paskoja.
siitähän kelan työntekijöille maksetaan, että muistuttavat loisiville pummeille niiden olevan pohjasakkaa. oppivathat olemaan.
Opimme olemaan yhtä paskoja kuin he? Miten se on Kelan etu?
Minulla ollaan aina ja joka paikassa ystävällisiä, kohteliaita ja jopa tosi ihania. Olen viisikymppinen nainen ja pidän ihmisistä.Olen onnellinen. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siitähän kelan työntekijöille maksetaan, että muistuttavat loisiville pummeille niiden olevan pohjasakkaa. oppivathat olemaan.
Ja silti me saadaan pesukoneet, vuokrat, sähkölaskut ym. ihan ilmatteeks :)
Kelan porukka tekee työtään. Jos et saanut sieltä avustusta, niin ei se sen virkailijan syy ole.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ollaan aina ja joka paikassa ystävällisiä, kohteliaita ja jopa tosi ihania. Olen viisikymppinen nainen ja pidän ihmisistä.Olen onnellinen. :)
Harmi, että olet saat kivaa kohtelua, koska olet ilkeä ja tulet ilkeilemään ap:n ketjuun kehumaan itseäsi. Näyttämään peppua kiusatulle.
Vierailija kirjoitti:
Kelan porukka tekee työtään. Jos et saanut sieltä avustusta, niin ei se sen virkailijan syy ole.
Kyse ei ole päätöksestä,vaan käytöksestä.
Toki virkailijoista voi aina tehdä kirjallisen valituksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko. Jos ne ihan kaikki alkoi olemaan "paskoja" niin peiliin katsomisen paikka. Mitä sä muuten hyödyt tuosta katkeruudestasi? Miten se auttaa asiaa?
Aivot eivät jaksa pinnistellä ystävällisyyttä enää. Helpottaa, kun vastaa samalla Kelan paskatyylillä :) Koskee vähemmän päähän, kun ei yritä niellä kaikkea paskaa mitä he sanovat.
Mutta mä en usko että ihan jokaikinen kelan työntekijä puhuu paskaa. Ja jos ne paskaa puhuvat eivätkä totta niin kai sä olet puuttunut siihen?
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset jotka ovat valoisia luonteeltaan tai vaihtoehtoisesti hyvännäköisiä, saavat aina hyvää kohtelua.
Vierailija kirjoitti:
Käytöstavat ei maksa mitään
Ilmeisesti Kala-virkailijalle tehdään palkan alennus, jos on kiva ja asiallinen.