En pysty lukemaan noita seksityöläisjuttuja, mitä tuutataan joka lehdestä
Yleensä en edes klikkaa auki, nyt yritin me naisista lukea. En pystynyt.
Mihin tämä maailma on menossa?
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa kuinka täällä siveyden sipulit moraalipanikoi. Mä rahoitin opintojani seksiä myymällä. Toiminta oli satunnaista, valitsin itse asiakkaani ja kontrolli oli täysin minulla. Ei tullut vaaratilanteita kun ennakoin hyvin. Varsin pian muodostui muutamien vakiasiakkaiden rinki, joiden parissa saatoin itsekin rentoutua. Valmistuttuani menin oman alani töihin ja seksin myynti jäi.
Niin, ja tämä kaikki tapahtui 90-luvulla, ei jäänyt traumoja. En ole ikinä kokenut seksuaalista väkivaltaa.
Luulen että av:lla on nykyään aika paljon islaminuskoisia naisia keskustelemassa. Heillähän on yleensä paljon aikaa kun ovat kotona lasten kanssa, ja vanhoilliset käsitykset näissä kysymyksissä.
Sekin on hauska kun jutun kirjoittanut toimittaja on aina nainen 😅
Tässä kaikessa on hulluinta se, että tota mainostetaan koko aika ja sitten on toinen uutinen. Nainen näin saat kunnon orgasmin ja nainen kertoo kuinka hän sai parhaan panon jossain jatkoilla. jne jne..
Seuraavana päivänä lehdessä on, kun 35 vuotias Sinikka imetti kauppakeskuksen vessassa vauvaa ja se on skandaali. Palstat huutaa, että miten kehtas imettää vauvaa yleisellä paikalla, vaikka oli katseilta piilossa vessasssa. Eikö edes vessasssa saa käydä niin ettei siellä ole heti nänni esillä. Hyi hyi hyi.
Sit menee kaksi päivää, niin lehdet huutaa innoissaan, että nyt on kuumaaaa. Only fans superhyper malli kääntää katseet rohkeilla kuvilla ja videoilla. Hän jopa opastaaa saamaan uskomattomimman orgasmin jollain kynttilällä.
Sit seuraavana päivänä joku pertti ja sirpa suuteli julkisella paikalla ja sitä pitää hävetä, että osoittaa rakkauttaan kumppanille suutelemalla tätä kaiken nähden. Kommentit on sitä, että eikö noi voi nuoleskella himassa ja pitääkö tota tapahtua parkkipaikalla, kun mies haki vaimon töistä ja onnitteli 45 vuoden liittoa suukolla. Se dumataan heti.
Tällai menee lehdet tänäpäivänä, jos vähän jaksaa lukea.