Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä on homeopatia?

Vierailija
03.01.2007 |

Miten homeopatia auttaa esimerkiksi lapsettomuuteen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jostain käsittämättömästä syystä se näyttää toimivan.

Vierailija
2/3 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka etsitään apua pahoinvointiin, niin valitaan sellainen lääkeaine joka aiheuttaa pahoinvointia (voi olla vaikka jopa jokin myrkky, mutta laimennettu niin ettei siitä ole jäänyt juuri jälkeäkään molekyylitasolla). Kun elimistö sitten löytää tuon " myrkyn" elimistöstä niin se alkaa taistelemaan sitä vastaan joka parantaa sitten pahoinvoinnin.

Lääkeaineita ei tosin noin vain valita, vaan siinä homeopaatti kysyy potilaalta kaiken mahdollisen ja etsiin pillerit sen mukaan.

Mä en ole muuten mikään asiantuntia, mutta jotenkin näin se muistaakseni meni. Googlaamalla löydät lisää. Lapsettomuuden hoidossa on kuulemma paljon käytetty homeopatiaa hyvin tuloksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä enemmän käytän, sitä enemmän siihen uskon. Olen jopa saanut " käännytetyksi" homeopatiauskoon myös isäni, äitini, ja mikä ihmeellisintä, myös skeptikkomieheni.

Homeopatiassa lääkeaineet etsitään kahdella eri tavalla. Toisella tavalla hoidetaan akuutteja sairauksia. Toinen tapa on ns. rakenteellinen hoito. Kun hoidetaan perustavaa laatua olevaa sairautta, kuten lapsettomuutta, niin siinä pitää huomioida myös tuo jälkimmäinen. Ihmisen " rakenteen" selvittäminen on työlästä, siihen varataan aikaa parisen tuntia. En tosin tiedä mitä se maksaa, koska minä harrastan homeopatiaa ja hoidan itse itseäni ja muita tuossa sivussa.

Tärkeintä on kuitenkin etsiä mahdollisimman hyvä homeopaatti. Älä ota ketä tahansa, vaikka halvemmalla saisit. Kahden vuoden koulutus ei ole riittävä, eli etsi mahdollisimman kokenut ja pitkälle kouluttautunut apu.

Helsingissä tai Turussa toimii myös homeopaattinen institutti, johon pääsee ilmaiseksi (tai ainakin halvalla) kokeilukappaleeksi opiskelijoiden analyyseihin. Jos sinne vain pääsee, niin se kannattaisi tehdä.