Lähdettekö "evakkoon" jos taloyhtiössä tehdään joku pieni remppa tms. sun asunnossa?
Asun yksiössä ja aina on niin ahdistaa istua sohvalla, kun taloyhtiö tekee jonkun kuntotarkastuksen tai karmien vaihdon tms.
Meen siis töihin vasta klo 18 huomenna ja remppatyypit voi tulla 9-15 välillä. Ja jos ei oo asukas kotona, he tulee yleisavaimilla.
Siis oikeesti tosi ahdistavaa olla kotona samaan aikaan kuin ne tyypit, mut en jaksais olla evakossa koko päivää ja sit illaks töihin.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli putkiremontti ja saneeraus remontti. Asuin tapailumieheni luona 3 kuukautta.
Mitä tapailua se sitten enää oli, jos yhdessä asuitte 3 kk?
Pienen jutun takia? En.
Putkiremontin takia? Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vaivaannuttavaa olla kotona kun siellä on itselle tuntematon ihminen. Ja ei ole tiedossa kuin päivä koska tullaan. Kellonaikaan ei ole tiedossa.
Ja en halua jättää vieraita ihmisiä kotiini.
En silti osaa olla luontevasti. Ihana vertaistukiketju.
Molemmat on epämukavia vaihtoehtoja, valitsen silti jättää tuntemattoman yksin kotiini, kuin vaivaannuttavasti olla kotona tuntemattoman kanssa :D ei mulla oo kovin arvokasta varastettavaa, läppärin laitoin kaappiin piiloon.
Nää voi tulla mun kotiin 9-15 välillä, oon nyt takkia ja kenkiä vailla valmiina karkaamaan, kun alan kuulemaan rappukäytävästä epäilyttäviä ääniä. Ymmärtääkseni ne käy joko kaikki tai ainakin monta asuntoa läpi, kai ne aloittaa joko alhaalta tai ylhäältä. Asun suht keskellä koko taloa.
No en todellakaan lähde pois jonku pienen jutun takia eikä täällä mitään isoja juttuja ole edes tehty.
Olen töissä 8-16 joten remppatyypit saa ihan rauhassa rymytä kämpässä ilman minua. Kissaa saattaa ottaa päähän kun nukkumisrauhaa häiritään.
Ei haittaa yhtään, ja viimeksi oli tosi komea ja hyväkroppainen mies tekemässä hommia. Tein etätöitä, mutta sivusilmällä häntä kyllä katselin.
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä 8-16 joten remppatyypit saa ihan rauhassa rymytä kämpässä ilman minua. Kissaa saattaa ottaa päähän kun nukkumisrauhaa häiritään.
Mulla useimmiten iltavuoro :(
Vierailija kirjoitti:
Voi kisuparkaa :(
Vaivaannuttavaa olla kotona kun siellä on itselle tuntematon ihminen. Ja ei ole tiedossa kuin päivä koska tullaan. Kellonaikaan ei ole tiedossa.
Ja en halua jättää vieraita ihmisiä kotiini.
En silti osaa olla luontevasti. Ihana vertaistukiketju.