Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos saisit valita minkä vain turhamaisen kalliin asian itsellesi lahjaksi, mitä toivoisit?

Vierailija
29.11.2023 |

Jos saisit valita jonkun yhden kalliin asian itsellesi lahjaksi, mitä toivoisit? Sen pitää olla joku konkreettinen yksittäinen asia, joka tuottaa sinulle paljon iloa. Ei mitään käytännöllistä, joka on valmiiksi ostoslistallasi (siis ei mitään vessapaperia loppuelämän tarpeiksi). Jotain sellaista, jota et raaskisi itsellesi hankkia, vaikka olisi varaakin, mutta josta salaa haaveilet. Ja jotain konkreettista, eli ei tällä kertaa maailmanrauhaa, kynttiläillallista eikä lahjakortteja.

Hintatason jätän nyt auki, mutta asian pitäisi olla sellainen mikä et koe edulliseksi.

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rolls Royce 70-luvulta olisi mahtava.

Vierailija
82/99 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallis korusetti. Kultaa ja timanttia. En keksi turhamaisempaa ja epäkäytännöllisempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan mitä tahansa saisi toivoa lahjaksi, niin ottaisin söpön kirkkaan värisen pikkuauton - joko kirkkaanvalkoisen tai keltaisen. Semmoisen pullean pienen kauppakassin. Itse en raaski ostaa autoa mutta jos sellainen olisi, niin kk-kulut ja bensat tulisi kyllä maksettua. Pitkään olen haaveillut mutta aina järki voittaa. Ihana olisi kuitenkin huristella kivalla pikku pöristimella.

Vierailija
84/99 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni haluaa auton.

Vierailija
85/99 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväkuntoisen siirtolapuutarhamökin Larusta. 

Vierailija
86/99 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torin laidalta yläkerrasta pikku yksiön kakkosasunnoksi.

Vierailija
87/99 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaan säädettävän recliner-tuolin.

Vierailija
88/99 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korua toivoneet, mikä koru tarkalleen?

Ap täsmentää - koettakaa miettiä sellaista asiaa, minkä pystyisitte vielä ottamaan vastaan joltain läheiseltä. Niin että se läheinen saisi palkintonsa ilostanne ja siitä, että arvokas lahja todella tulisi käyttöön.

Tässä ei siis oltaisi investointipääomaa kasvattamassa.

Vielä viime viikolla olisin vastannut tähän Björn Weckströmin Avaruusomena, mutta huusin sen ihanuuden itselleni yhdestä ulkolaisesta huutokaupasta. Puoliso antaa sen mulle joululahjaksi, maksoi siis mutta itse olen sitä jo hyvän tovin kytännyt ja nyt onnistui. Tällä hetkellä ei muita koruhaaveita ole, mutta seuraavakin on varmaan jokin tuollainen, jota ei enää valmisteta ja mitä todennäköisimmin Weckströmin tuotantoa Lapponia korulle.

Vierailija
89/99 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

iphone 15 pro max

Vierailija
90/99 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin untuvatakki ja laadukkaat talvikengät, muitakin uusia vaatteita, esim farkut, paitoja, alusvaatteita, jne., uusi nahkainen laukku ja lompakko, uudet sukset, luistimet, potkuri... Viime vuosina en olekaan ostanut itselleni mitään uutta. Kirpparilta ostettu kaikki mitä olen tarvinnut joten jotain uutta mitä kukaan ei ole ennen käyttänyt olisi ihana saada. Tai au3 Goldsmith Keto-sarjan sormus! Ne on ihania!

Vierailija
91/99 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Playstation 5. Täytän kohta 45 vuotta ja turhamaiselta tuntuu sellainen hankkia. Tilasin ja se pitäisi noutaa, mutta joku muu saisi sen kyllä maksaa. Niin ja tämä ei tule lapsille vaan itselle.

Vierailija
92/99 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin oman tornin jossa voisin asua. Tai talon tornilla, muu perhe saisi asua tavisosassa ja minä saisin tornin.

Vierailija
93/99 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuutti Lavosen suurikokoinen taulu.

Vierailija
94/99 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesämökki puhtaan järven rannalta.

Haaveilen. Tontti ja sais rakentaa oman. Aurinkopaneelit, kunnon takka, puusauna, keittiössä myös puuhella pienellä uunilla. Mahd. omavarainen, kallista olisi aluksi. Tämmösiä sitä menee kuvittelemaan, kun ei tule uni. 😏

Vierailija
95/99 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesämökki puhtaan järven rannalta.

Haaveilen. Tontti ja sais rakentaa oman. Aurinkopaneelit, kunnon takka, puusauna, keittiössä myös puuhella pienellä uunilla. Mahd. omavarainen, kallista olisi aluksi. Tämmösiä sitä menee kuvittelemaan, kun ei tule uni. 😏

Mutta eihän tämä kuulosta mitenkään turhalta.

Vierailija
96/99 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän tylsä vastaus, mutta käsilaukku. Chanel, käytettykin kävisi. Voisin toki itsekin investoida sellaiseen, mutta en tule ikinä sitä tekemään, koska minulla on Suomessa tehty edullisempi käsilaukku joka ajaa ihan saman asian. Enkä edes oikein tiedä, miksi katselen noita.

Vierailija
97/99 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin oman maapallon. On varmaan aika kallis, enkä tule sitä saamaan. Olisi vain kiva aloittaa alusta koko maailma.

Vierailija
98/99 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cartierin Tank Louis Cartier

Vierailija
99/99 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minkä tahansa konkreettisen asian, niin brittityylinen  kartano, upea puutarha kukkineen, huvimajoineen, puroineen jne. Kävelymatkan päässä meri. Siihen toki kuuluu täyshoito ja matkat Suomesta sinne ja takaisin.