Jos saisit valita minkä vain turhamaisen kalliin asian itsellesi lahjaksi, mitä toivoisit?
Jos saisit valita jonkun yhden kalliin asian itsellesi lahjaksi, mitä toivoisit? Sen pitää olla joku konkreettinen yksittäinen asia, joka tuottaa sinulle paljon iloa. Ei mitään käytännöllistä, joka on valmiiksi ostoslistallasi (siis ei mitään vessapaperia loppuelämän tarpeiksi). Jotain sellaista, jota et raaskisi itsellesi hankkia, vaikka olisi varaakin, mutta josta salaa haaveilet. Ja jotain konkreettista, eli ei tällä kertaa maailmanrauhaa, kynttiläillallista eikä lahjakortteja.
Hintatason jätän nyt auki, mutta asian pitäisi olla sellainen mikä et koe edulliseksi.
Kommentit (99)
Joku hyvä farkku tms. mallinen tilava uusi auto. Mieluiten Toyota tai peräti Lexus. En nyt osaa sanoa mallia, kun en ole vähään aikaan käynyt haaveilemassa näiden verkkosivuilla. Näiden ostohinnat uutena ovat kyllä täysin mun tavoittamattomissa. Pitäisi varmaan samalla vaihtaa siihen sähköautoon ja automaattivaihteisiin, molemmat minulle täyttä hepreaa, mutta ehkä ne eivät ole mahdottomia opetella.
Tai sitten ihan oma velaton uudehko omistusasunto (kolmio) tämän pikkukaupungin keskustasta, jos aletaan vielä mahdottomampia toivomaan.
Nää on näitä, tavallisen tylsän keski-ikäisen ihmisen tavallisia toiveita.
Uuden auton, Mersun tai Bemarin. 15 vuotta vanha farmari-Volvo on ainakin toistaiseksi palvellut hyvin, ei oikeasti ole tarvetta vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Tonnin hintaiset jutut ja paljon edullisemmatkin jutut vastaavat myös kysymykseen, jos ovat sellaisia että itse ette raaskisi sellaista itsellenne hankkia, eli lahjana saaminen olisi ainoa tapa saada sellainen. Ap
Minä raaskisin ja meillä olisi varaakin siihen. Patsas olisi vaan totaalisen turha eikä mieheni ymmärtäisi, mikä siinä on hienoa. Enkä minä tykkäisi hankkia jotain, mitä pitäisi perustella. Eihän tuollaisen lähes kitschmäisen patsaan hankkimista edes osaisi perustella :D Mutta ehkä joskus. Ehkä pyydän vanhana lahjaksi, sitten kun meillä on jo kaikkea.
Jonkun luksusloman etelän auringossa
Vierailija kirjoitti:
Ferrari F40
Jaguar E-type. Avomalli, British racing green, 4,2-litrainen kutonen.
Kaukomatkan first class-luokassa. Itse en siitä raaski maksaa. Business-classit on jo tuttua kauraa, mutta tästä ylöspäin luksukseen en ole omia rahoja tuhlannut.
Leena Luostarisen taulu olisi hieno lahja.
Aidon hugo simbergi taulun. Mielellään kuoleman puutarha.
Oman henkilökohtaisen erikoislääkärin ja toimivan laboratorion.
Henkilökohtaisen kuljettajan ja sähköauton.
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen pitsihuvilasta johon ei todellakaan tule olemaan varaa, onneksi saan unelmoida.
Luin ensiksi, että haaveilet pitsiHUIVISTA ja ajattelin, että voiii, onpas hän vähään tyytyväinen :D
Vierailija kirjoitti:
Oman henkilökohtaisen erikoislääkärin ja toimivan laboratorion.
Nyt alkoi kiinnostaa miksi
Torkkupeiton tai tasapainotetun jumppakepin.
Matkan Karibialle. Näin just viime yönä unta tästä, että olin uimassa kirkkaansinisessä vedessä ja pehmeää hiekkaa varpaiden välissä.
Ferrari F40