Apua, kuukautisvuotoa (?) ihan keskellä kiertoa, vai keskenmeno?
Oon 32-vuotias, kuukautiset olleet säännölliset lähes aina.
Seuraavien kuukautisten pitäisi tulla ~4.12. (edelliset oli 5.11-8.11.)
Nyt mulla on vuotoa. Mahdollinen raskaus olisi saanut alkunsa 9.11., voiko niin "tuoreesta" raskaudesta tulla keskenmenovuotoa?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Välivuotoa. Kävisin lääkärissä.
Ei varmaan päivystykseen tarvi?
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä on siis välivuoto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi päivystykseen lähteä ? Ottakaa hyvät ihmiset selvää näitä välivuotoja tulee melkein kaikilla, siihen ei mitään lääkäriä tarvitse jos ei ole niin kipeä ettei sängystä ylös pääse. Ei ole ihme ettei lääkäriin pääse ihmiset joilla on oikeasti tarvetta kun tuollaisen takia siellä jonotetaan. Mene sitten jos alkaa joka kuukausi olemaan, ihminen ei ole kone.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi päivystykseen lähteä ? Ottakaa hyvät ihmiset selvää näitä välivuotoja tulee melkein kaikilla, siihen ei mitään lääkäriä tarvitse jos ei ole niin kipeä ettei sängystä ylös pääse. Ei ole ihme ettei lääkäriin pääse ihmiset joilla on oikeasti tarvetta kun tuollaisen takia siellä jonotetaan. Mene sitten jos alkaa joka kuukausi olemaan, ihminen ei ole kone.
Niin mä kirjoitin ettei varmaan tarvitse päivystykseen lähteä. Maksaako mukavana oleminen jotain? V i t t u mikä v i t t u p ä ä oot.
Onnittelut, jos sinulla tosiaan on ollut aina hyvin tarkka ja täsmällinen kuukautiskierto. On kuitenkin täysin normaalia että pieni määrä vuotoa voi tulla kuukautisten välissä ("välivuoto"), tai jopa alkaa koko kuukautisetkin aivan liian ajoissa. Tämä ei vaaranna terveyttäsi.
Sinulla on ollut korkeintaan kemiallinen raskaus. Ei tuossa vaiheessa ole vielä mitään muuta kuin mahdollinen hedelmöittynyt munasolu joka sieltä poistuu, normaalisti kuukautisvuodon mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin just! Ryntäillään lääkäriin jonkun hiton keskenmenon takia. Mitä se sitten enää auttaa? Liimataan se toukka takaisin vai mitä kuvittelette siinä tehtävän??
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut, jos sinulla tosiaan on ollut aina hyvin tarkka ja täsmällinen kuukautiskierto. On kuitenkin täysin normaalia että pieni määrä vuotoa voi tulla kuukautisten välissä ("välivuoto"), tai jopa alkaa koko kuukautisetkin aivan liian ajoissa. Tämä ei vaaranna terveyttäsi.
Toivottavasti ei ala tulee joka kuukausi... Kiva pelätä veritahraa vaaleissa työhousuissa nyt muulloinkin kun kuukautisten aikana.
Olet väärässä. Poikkeava vuoto on aina aiheellinen syy käydä lääkärissä. Oire voi johtua vaikka syövästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mä kirjoitin ettei varmaan tarvitse päivystykseen lähteä. Maksaako mukavana oleminen jotain? V i t t u mikä v i t t u p ä ä oot.
Ole sinä hiljaa kun et mistään mitään ymmärrä! Oot ku joku mortal combatin Goro! Kådet viuhtoo ja suu vaahtoo..
Suunnilleen tuossa iässä minulla alkoi tulla ovulaatiovuotoa silloin tällöin. Muutaman vuoden ajan sitä on tullut noin 8 kertaa vuodessa, terve olen ja kuukautiset on aika säännölliset vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei ala tulee joka kuukausi... Kiva pelätä veritahraa vaaleissa työhousuissa nyt muulloinkin kun kuukautisten aikana.
Kai se sun inkotenssi suojas nyt pienen veritirskahduksenkin pitää siinä missä nauruntirskahduksetkin??
Up