Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laittaako kukaan enää perinteistä,punaista joulusisustusta?

Vierailija
29.11.2023 |

Nykyään joulutkin kalsean valkoisia,teko/lumihuurrekuusineen.

Kaikki samanlaisia:(

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koristelen pääasiassa punaisen ja kullan väreillä. Verhot mulla on vaaleat, mutta en vaihda verhoja jouluksi. 

Joulukuusessa on punaisen ja kullan väriset koristeet, pari punaista tyynyä sohvalla, punaiset kynttiläkupit jne. 

Vierailija
2/47 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin jonkun laittavan, ihme jos ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän sekoitettuna kaikkea, valkoista, kultaa, hopeaa ja hieman punaista sekaan. Itse tykkään.

Vierailija
4/47 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoista, roosaa ja hopeaa minä käytän jouluna ja uutenavuotena. Kyllästyin punaiseen ja tummanvihreään. Kuusta ei ole vuosiin enää ollut, mutta mieluummin minä sellaisen valkoisen kuusen ottaisin kuin perinteisen. Jossain tyynynpäällisessä on saattaanut olla punaista väriä mukana, mutta en usko, että tänä vuonna laitan punaista yhtään minnekään. Kaipaan rauhaa joulunaikaan ja perinteiset jouluvärit eivät minusta mitään levollisia värejä ole.

Vierailija
5/47 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo laittanut paljon punaista, se on voimavärini. Talvesta vaikuttaa tulevan pitkä ja kylmä.

Vierailija
6/47 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoista, roosaa ja hopeaa minä käytän jouluna ja uutenavuotena. Kyllästyin punaiseen ja tummanvihreään. Kuusta ei ole vuosiin enää ollut, mutta mieluummin minä sellaisen valkoisen kuusen ottaisin kuin perinteisen. Jossain tyynynpäällisessä on saattaanut olla punaista väriä mukana, mutta en usko, että tänä vuonna laitan punaista yhtään minnekään. Kaipaan rauhaa joulunaikaan ja perinteiset jouluvärit eivät minusta mitään levollisia värejä ole.

Tätähän ei kysytty.

Vierailija
7/47 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coca-Cola toi punaisen värin Suomen jouluun.

Vierailija
8/47 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on harmaata ja punaista. Itse en punaisesta pidä mutta mies on perinteisen punaisen joulun fani ja lapsetkin oli pienenä. 

Vierailija
9/47 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on musta muovikuusi.

Vierailija
10/47 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entiseen tapaan mennään, ei mitään hössötystä.

Vierailija
11/47 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens viikonloppuna laitan vaan kynttelitköt ikkunalaudoille ja siinä se. 

Vierailija
12/47 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri äsken laitoin uudet punaiset verhot ikkunoihin! Monta vuotta etsin oikean sävyisiä verhoja turhaan, nyt olin ajoissa liikkeellä ja löytyi. Jospa huomenna jaksaisin hakea miehen perintömaton lattiaan, punaisen. Vielä punaiset viltit sohvalle ja siinä.

Minulle punainen on joulun väri, lämmin ja kaunis. Ja sopii 100-vuotiaaseen tupaan paremmin kuin hopean sävyt sun muut. Kullan sävyä en siedä sisustuksessa missään, koskaan. 

Normaalisti meillä on sisustuksessa paljon vihreää.

Vierailija
13/47 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmana Suomesta löytyy pari tyyppiä jotka sisustaa jouluna vielä perinteisellä punaisella, mutta minä en. Käytän mustaa ja kultaista.

Vierailija
14/47 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän ei kysytty.

No kyllä just tätä kysyttiin.

Laittaako kukaan punaista joulua?

Ha vastaus

Ei, minä en laita punaista vaan muita värejä.

Vai mistä sun mielestä oli kysymys, jos ei tästä? 

Vierailija
15/47 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Vastakysymys: Eikö kukaan enää ymmärrä, ettei some ole koko totuus tai edes läpileikkaus jostain sisustustodellisuudesta.

Vierailija
16/47 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri äsken laitoin uudet punaiset verhot ikkunoihin! Monta vuotta etsin oikean sävyisiä verhoja turhaan, nyt olin ajoissa liikkeellä ja löytyi. Jospa huomenna jaksaisin hakea miehen perintömaton lattiaan, punaisen. Vielä punaiset viltit sohvalle ja siinä.

Minulle punainen on joulun väri, lämmin ja kaunis. Ja sopii 100-vuotiaaseen tupaan paremmin kuin hopean sävyt sun muut. Kullan sävyä en siedä sisustuksessa missään, koskaan. 

Normaalisti meillä on sisustuksessa paljon vihreää.

Lisään vielä että toki meillä on myös lyhdyissä, koristelussa ym punaista paljon.

Vierailija
17/47 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDP ja Maikkari ympäri vuoden.

Vierailija
18/47 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on punainen joululiina keittiön pöydällä. Kuusi on vihreä ja sen koristeet kaikenlaisia kirjavia, pääosin itse tehtyjä ja lasten kanssa askarreltuja. Juuri muita koristeita ei ole, en ole kovin sisustusintoilija. 

Vierailija
19/47 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi koko kodin väritys pitäisi muuttaa jouluksi.

Itse laitan vain valoja ympäriinsä, ehkä oveen joulukranssin ja sisään kuusen, aidot tietysti, ei mitään muovikrääsää.

Vierailija
20/47 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän ei kysytty.

No kyllä just tätä kysyttiin.

Laittaako kukaan punaista joulua?

Ha vastaus

Ei, minä en laita punaista vaan muita värejä.

Vai mistä sun mielestä oli kysymys, jos ei tästä? 

No siitä, että laitatko punaista vai et  😳

Ei kysytty, mitä värejä käytät  🙄