Kävin hiihtämässä, nyt on ihana olo!
Noin 8 kilometriä tuli mitattua latua tänään. Nyt keitän glögiä. Olisipa harmi olla töissä parhaaseen hiihtoaikaan!
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Hiihto kiinnostaa, mutta haluaisin suksipaketin, jossa on kaikki mitä tarvitaan + helpot huolto-ohjeet. Johon voisi vain valita oman suken pituuden ja jalan kokoon sopivat monot. Olen liian kiireinen/laiska selvittämään näitä juttuja.
Siksi tällä hetkellä vain lenkkeilen ihanassa talvisäässä!
Kävele sellaiseen urheilukauppaan, josta saa palvelua. Osta karvapohjasukset ja niihin sopivat varusteen myyjän avustuksella ja voiteluta ne ammattilaisella (mahdollisesti jopa siellä samassa urheilukaupassa). Sitten lähde hiihtämään. Ei tarvitse itse perehtyä, ne myyjät ovat liikkeessä ihan niillä töin, että ovat itse perehtyneet.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla jo pimeää kun minä pääsen arkisin töistä. Tässä juuri näkee kuinka työn orjilla ei ole mitään saumaa itsensä hoitamiseen ajallisesti tai voimavarallisesti.
Kunnon otsalamppu päässä talvisessa metsässä kuljeskelussa on omanlaisensa viehätys. Eri tavalla kaunista ja tunnelmallista kuin päiväsaikaan ja nyt kun on lunta niin näkee vähän himmeämmälläkin tuikulla hyvin.
Tämä työn orja kävi lounastauolla lyhyen päiväkävelyn lähimetsässä ja illalla pidemmällä lampun valossa. Tänään sama kuvio. Aikaa itsensä hoitamiseen kannattaa järjestää niin piisaa niitä voimavarojakin, muuhunkin elämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla jo pimeää kun minä pääsen arkisin töistä. Tässä juuri näkee kuinka työn orjilla ei ole mitään saumaa itsensä hoitamiseen ajallisesti tai voimavarallisesti.
Sunnuntait ja lauantait myös töissä?
Viikonloppuisin mennään lasten ehdoilla, eikä heidän kanssa hiihtämisestä tule mitään!
No tämä nyt on täysin oma valinta jos olet itse päättänyt että viikonloppuisin et mene hiihtämään, vaikka voisit.
Teillä ei ole missään valaistuja latuja?