Kuinka tärkeää naisille on miehen sukuelinten ulkonäkö, esim väri, karvaisuuden aste - tms?
Kommentit (14)
Väri saisi olla tumman ruskea, jopa musta. Terskan pitäisi olla kuin tomaatti, iso ja herkullinen! Karvoitus mielellään musta, lyhyt ja käkkärän kiharainen. Ja tietysti varsi kohtuullisen pitkä, mutta varsinkin paksuus on tärkeää; mitä paksumpi sen parempi.
on olleet suht pitkiä,paksuja,mustia ja suonikkaita. Nammmmm :P
Ja vähä karvaisia kera sileitten pallien.
aivan för mitätön... mieluummin pikkuisen pitempi ja hoikka...
Ny on tuokin kokeiltu, sain niin paksua että ei sormet yltäneet ympäri... ja lyhyttä n.10cm... pari päivää vaan oli paikat kipeet mutta hyvälle ei tuntunut
Muuten ei ole väliä on kiero vai käyrä vai karvainen, mutta terskan pitää olla paksumpi kuin varsi! Ja se puhtaus on tietty sanomattakin selvä... Niin, ja kokoa sen verran ettei nauramaan tartte alkaa...
Tosin, esteettisesti kaunein kalu on tietty aivan eri asia kuin se, mikä näin arkielämässä kelpaa vallan hyvin. Eihän kaikkien tartte " missejä" olla ollakseen kuitenkin kauniita/komeita!
Vierailija:
Niin, ja kokoa sen verran ettei nauramaan tartte alkaa...
Mikäs naurun aihe tämä on?
Ja kyllä, olen nainut sellaista. Kyseinen mies sittemmin on kyllä mennyt ihan naimisiinkin ja saanut ainakin yhden suloisen ja terveen lapsen. Minä en olisi hänelle ollut lainkaan se oikea.
muna(alle 13 cm pitkä ja alle 3,5 cm paksu) vakavaksi vetää. Ei se nyt itkun eikä naurun paikka ole, mutta kyllä siinä vähän fiilikset katoaa...
Olemme kumpikin poistaneet aina karvat ja hyvä näin
Siistityt karvat,palleista pois. Mieluummin tummahko kuin kalpea väriltään. Paksu.
Oikeastaan mun on helpompi sanoa millainen EI ole kiihottava kalu.
Ei suippo (en tiedä miten tän sanoisi paremmin)
Ei pitkää esinahkaa (ei silti tarvitse olla ympärileikattu)
Ei alhaalla roikkuvia kasseja
Ei valkoinen/kalpea
Kaikki muut käy :) Niin pientä ei ole tullu vastaan että koosta olisi ollut haittaa.
Siistiksi trimmattu alapää karvoitus ja pallit posliiniksi ajeltu maistuu paremmalta!, ja on paremman näköistäkin.
Iso tatti näyttää paremmalta kuin suippo kalun pää, mutta eikai kukaan näin yksityiskohtaisesti miestä valitse!