Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä taulusta?

Vierailija
29.11.2023 |

https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/finnmari-metsa-80x80cm-taulu

Mitenkähän nämä tällaiset saadaan yllensä ripustettua seinälle? Kestääkö kevyellä taulukoukulla kiviseinässä? Porailemaan ei ole tarkoitus alkaa.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin ostaisin taidekaupasta oikean taulun. Sellaisen jonka arvo säilyy ja on tunnetun taiteilijan tekemä.

Vierailija
2/31 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mielipidettä kysyt, niin en kyllä pidä taulusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mielipidettä kysyt, niin en kyllä pidä taulusta. 

Kyllä, mielipidettä juuri kysyin. Tämä tarkennuksena, jos sen olin jotenkin epäselvästi muotoillut kysymyksessäni muotoillut 😄.

Ja kiitos vastauksesta.

Ap

Vierailija
4/31 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin ostaisin taidekaupasta oikean taulun. Sellaisen jonka arvo säilyy ja on tunnetun taiteilijan tekemä.

Tämä nyt ei vastannut kysymykseeni... En ole ostamassa "oikeaa" taulua. 

Ap

Vierailija
5/31 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on selvästi sisustukseen tarkoitettua tätitaidetta.

T:ammattikuvataiteilija

Vierailija
6/31 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taulu ei näytä ammattilaisen tekemältä. Uskon, että löydät hienomman jostain, vaikka kirpputorilta. Mutta jos itse pidät siitä, niin miksipä ei? 

Vierailija
7/31 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on selvästi sisustukseen tarkoitettua tätitaidetta.

T:ammattikuvataiteilija

Ok. Sisustamisesta tässä onkin kyse.

Onpas täällä fiksua porukkaa tänään 😁.

Ap

Vierailija
8/31 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taulu ei näytä ammattilaisen tekemältä. Uskon, että löydät hienomman jostain, vaikka kirpputorilta. Mutta jos itse pidät siitä, niin miksipä ei? 

Nykyään on jos jonkin sorttista ammattilaista ja monelta niiltä en taulua huolisi... Olen katsellut kirpputoreja ja eri taidetta ja tauluja myyviä sivustoja enkä ole löytänyt niistä mieluista ja tänne sopivaa. Tässä taulussa on jotain mikä minuun vetoaa ja pidän noista pienistä vaaleanpunaisista läikistä, sopivat sisustuksen väreihin. Mietin muuten tuota yleisilmettä, onko se vähän ankean oloinen? 

Ap

Vierailija
9/31 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taulu ei ole sama kuin halpoihin kehyksiin laitettu juliste (jota printattu miljoona kpl). En ottaisi tuollaista ilmaiseksikaan. Tekee kodista jotenkin halvan luukun oloisen.

Vierailija
10/31 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on ihan nätti. 

Nykyään on tarrakiinnityksiä tauluille jne. Jotka kestävät monta kiloakin painoa. Ei tarvitse tehdä reikää seinään ja saa helposti pois. 

Vierailija
11/31 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on tarrakiinnityksiä tauluille jne. Jotka kestävät monta kiloakin painoa. Ei tarvitse tehdä reikää seinään ja saa helposti pois. 

Kiitos. Tapettiseinälle ei ehkä taida nuo tarrakiinnitykset oikein sopia? Pitää ottaa selvää noista.

Ap

Vierailija
12/31 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osaa sisustaa, niin voi tuokin taulu näyttää seinällä ihan ok:lta, mutta tuollaisenaan, siis kun kuvan näin, niin en ostaisi.

Vierailija
13/31 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮

Vierailija
14/31 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on jos jonkin sorttista ammattilaista ja monelta niiltä en taulua huolisi... Olen katsellut kirpputoreja ja eri taidetta ja tauluja myyviä sivustoja enkä ole löytänyt niistä mieluista ja tänne sopivaa. Tässä taulussa on jotain mikä minuun vetoaa ja pidän noista pienistä vaaleanpunaisista läikistä, sopivat sisustuksen väreihin. Mietin muuten tuota yleisilmettä, onko se vähän ankean oloinen? 

Ap

Kyllä, mielestäni se on ankea. Ei tarpeeksi realistinen, mutta ei myöskään tarpeeksi surrealistinen. Jotain puuttuu, ja vaikutelma on banaali. Tulee mieleen joku ydintuhon jälkeinen maisema. 

Vierailija
15/31 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/3m-command-sahalaitainen-tauluk…

Vaikka tuollaisella saa seinälle. Näitä on vaikka minkälaisia. Googlaan tarrakoukku vaikka ? Eivät jätä jälkiä seinään. 

Vierailija
16/31 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan kiva! Nätti. Luulisi että on aika kevyt joten tuskin tarttee porailla. Ehkä pieni naula tms. Jos asut vuokralla, yleensä on ohjeet millä kannattaa kiinnittää.

En missään nimessä laittaisi kaksipuolisella tauluteipillä. Itse juuri sellaista irrottelin ja lähti pala seinää irti vuokra-asunnosta. Eli jos käytät sellaista niin edes jotain väliin, maalari teippiä seinään päin tms. Älä tee samaa virhettä kuin minä. :D

Vierailija
17/31 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Tapettiseinälle ei ehkä taida nuo tarrakiinnitykset oikein sopia? Pitää ottaa selvää noista.

Ap

Mitä itse katsoin äsken, noita oli myös tapetille sopivia. 

Vierailija
18/31 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen kesämökin ulkohuussiin voi laittaa.

Vierailija
19/31 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joo varovasti niiden teippien kanssa, tai alle vähintäänkin sitä maalari teippiä. Ne jää todella tiukkaan nimittäin.

Vierailija
20/31 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hsnki tauluja varten ns. taulukisko. Se on pysyvä ratkaisu, mutta siisti ja mahdollistaa taulujen siirtelyn ja seinien tai tapettin vahingoittumattomuuden. JOs olet vuokralla, niin lupa siihen vuokranantajalta ja sen yhteydessä kannattaa vihjata, että se pitää asunnon paremmassa kunnossa, kun ei tarvitse porailla sitten seiniin ja nostaa arvoakin, koska sitten tulevienkaan asukkaiden ei tarvitse porailla seiniin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän