Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä taulusta?

Vierailija
29.11.2023 |

https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/finnmari-metsa-80x80cm-taulu

Mitenkähän nämä tällaiset saadaan yllensä ripustettua seinälle? Kestääkö kevyellä taulukoukulla kiviseinässä? Porailemaan ei ole tarkoitus alkaa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/3m-command-sahalaitainen-tauluk…

Vaikka tuollaisella saa seinälle. Näitä on vaikka minkälaisia. Googlaan tarrakoukku vaikka ? Eivät jätä jälkiä seinään. 

Kiitos paljon tästä!

Ap

Vierailija
22/31 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ihan kiva! Nätti. Luulisi että on aika kevyt joten tuskin tarttee porailla. Ehkä pieni naula tms. Jos asut vuokralla, yleensä on ohjeet millä kannattaa kiinnittää.

En missään nimessä laittaisi kaksipuolisella tauluteipillä. Itse juuri sellaista irrottelin ja lähti pala seinää irti vuokra-asunnosta. Eli jos käytät sellaista niin edes jotain väliin, maalari teippiä seinään päin tms. Älä tee samaa virhettä kuin minä. :D

Kiitti vinkistä!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taulu ei näytä ammattilaisen tekemältä. Uskon, että löydät hienomman jostain, vaikka kirpputorilta. Mutta jos itse pidät siitä, niin miksipä ei? 

Nykyään on jos jonkin sorttista ammattilaista ja monelta niiltä en taulua huolisi... Olen katsellut kirpputoreja ja eri taidetta ja tauluja myyviä sivustoja enkä ole löytänyt niistä mieluista ja tänne sopivaa. Tässä taulussa on jotain mikä minuun vetoaa ja pidän noista pienistä vaaleanpunaisista läikistä, sopivat sisustuksen väreihin. Mietin muuten tuota yleisilmettä, onko se vähän ankean oloinen? 

Ap

Kyllä, mielestäni se on ankea. Ei tarpeeksi realistinen, mutta ei myöskään tarpeeksi surrealistinen. Jotain puuttuu, ja vaikutelma on banaali. Tulee mieleen joku ydintuhon jälkeinen maisema. 

Hauskasti sanottu 😁.

En pidä liian realistisista luontokuvista, ne on todella tylsiä. Mutta liian surrealistinenkaan ei saa olla. Eli tämä on passelisti juuri siltä väliltä.

Ap

Vierailija
24/31 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herätä suuria tunteita. Ei missään nimessä ruma, muttei myöskään saa aikaan vau-efektiä. Jos menisin kylään ja tuollainen taulu olisi seinällä, tuskin kiinnittäisin siihen edes huomiota.

Vierailija
25/31 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en kauheasti pidä, mutta jos itse pidät (tämän kai pitäisi olla tärkeintä) niin go for it

Vierailija
26/31 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei herätä suuria tunteita. Ei missään nimessä ruma, muttei myöskään saa aikaan vau-efektiä. Jos menisin kylään ja tuollainen taulu olisi seinällä, tuskin kiinnittäisin siihen edes huomiota.

Kiitos. Tämä olisi aika jees lopputulos. Taulu tulisi sohvan yläpuolelle ja vähän tarkoitus olisikin, että se ei olisi mikään silmiinpistävä vaan olisi hillitty ja sulautuisi sisustukseen. 

Ap

Vierailija
27/31 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliisi,jotenkin mitäänsanomattoman hailakka, 

Eli laittaisi omalle seinälle.

Vierailija
28/31 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pidät siitä itse ja se puhuttelee sinua, niin hanki se. Nämä ovat niin henkilökohtaisia asioita nämä sisustus- ja taidemieltymykset.

Itseäsi vartenhan kai kuitenkin sisustat.? Vai jotain airbnb kämppää?

Vierailija
29/31 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pidät siitä itse ja se puhuttelee sinua, niin hanki se. Nämä ovat niin henkilökohtaisia asioita nämä sisustus- ja taidemieltymykset.

Itseäsi vartenhan kai kuitenkin sisustat.? Vai jotain airbnb kämppää?

Itseäni varten kyllä. Mutta välillä on ihan hyvä ja tarpeenkin kuulla myös muiden näkemyksiä asioista, varsinkin jos on vähän kahden vaiheilla.

Ap

Vierailija
30/31 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin sitten tilaamaan tämän taulun, ja löytyipä tuolta tapetille sopivat koukutkin 😊.

Ap

Vierailija
31/31 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AirBnB kämppään sopiva sisustuselementti, jos synkkaa huoneen yleisen värimaailman kanssa.

Eihän tuo tosiaan taidetta ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi