Diili 2024 Official
Uudet kilpailijat julkaistu, alkaa tammikuussa. Toni Lähteen kanssa neuvonantajana nähdään start-up-maailman asiantuntija Amel Gaily.
Katso lähetysajat : Diili - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1208)
Aini on aito ja vaan niin käsittämättömän hyvä.
Nykyajan johtajan ei tarvitse eikä pidä olla mulkku.
Nykyajan bisnes ei enää pyöri viinalla ja voima(ttomilla) pointeilla.
Diilillä ei ollut varaa Niklakseen. Lisäksi Jaajo ei kestä itseään luovempaa.
Vierailija kirjoitti:
Jessin ilme kun tippui
Oli naama norsun veellä ja olisi halunnut mollata kilpailijoitaan, kehtasi vielä sanoa ääneen.
Oikea voitti. Mutta toinen finalisti, mitä ihmettä? Nikke ei ole pärjännyt tehtävissä, miksi oli finaalissa? Koska on rikas?
Vierailija kirjoitti:
Oikea voitti. Mutta toinen finalisti, mitä ihmettä? Nikke ei ole pärjännyt tehtävissä, miksi oli finaalissa? Koska on rikas?
Kyllähän pärjäsi, mutta lopussa väsähti.
Oli aika katkera finaalijaksossa se siilitukkainen nainen siitä että tapahtumiin tulee vähän porukkaa. Itse tippui siinä redi tehtävässä minne eivät saaneet kävijöitä. Todella lannistava henkilö
Huomasitteko muuten, että mainostoimisto Dunbarin vetäjä Tinu Räisänen edellisiltä Diili-kausilta oli auttamassa Niklaksen tiimiä?
Tykkään tästä, että Jaajo haluaa tehdä töitä jatkossakin hyvien tyyppien kanssa. Räisäsestä tuli hyvät vibat aikanaan.
Varsinainen osapäiväjohtajuus; voittaja tekee Korjaamolla kahden päivän työviikkoa. Että silleen.
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko muuten, että mainostoimisto Dunbarin vetäjä Tinu Räisänen edellisiltä Diili-kausilta oli auttamassa Niklaksen tiimiä?
Tykkään tästä, että Jaajo haluaa tehdä töitä jatkossakin hyvien tyyppien kanssa. Räisäsestä tuli hyvät vibat aikanaan.
Huomasitko muuten, että siellä oli myös Viljami samalta kaudelta auttamassa Ainia? Tai että Röykässä oli varmaan kourallinen sen saman kauden tyyppejä asiakkaina?
Ja mitä tulee Luusuaniemeen lopussa (joku ihmetteli), niin hänhän on yksi korjaamon omistajista.
Eipä taida Aini olla kovin sitoutunut hommaan, kun tekee korjaamolla 2 päivää viikossa konseptijohtajan hommia. Muu aika menee yrityksensä pyörittämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida Aini olla kovin sitoutunut hommaan, kun tekee korjaamolla 2 päivää viikossa konseptijohtajan hommia. Muu aika menee yrityksensä pyörittämiseen.
Olen varma, että "korjaamon johtaja" oli ja on hänen unelmatyönsä, mutta hän on vain fiksu ja realisti. Hän ei voi heti jättäytyä sen varaan, että voittajapestin kanssa "käy Soinnut" tai että päätyy johonkin Jaajon pöytälaatikkoon.
Niklas teki historiaa onnittelemalla Ainia hyvin lämpimästi kameroiden vielä käydessä. Kukaan finaalin häviäjä ei ole tehnyt sitä aiemmin.
Ainin mukaan hän kävi Niklaksen kanssa hyviä keskusteluja.
Niklas oli suosikkini, karismaattinen, osaava ja aikaansaava. Hyvä Niklas, onnea Aini.
Vierailija kirjoitti:
Aini järjesti kulttuurialan tapahtumamestalle uudenlaisen viihteellisen tapahtuman.
Niklas järjesti sitä samaa vanhaa yritysjohtajatapahtumaa, jollaisia tarjotaan yrityksille viikoittain.
Eipä tuossa Korjaamolla (Jaajolla) ollut vaikea valinta.
En kyllä usko, että viimeinen tehtävä sitä paikkaa varsinaisesti ratkaisi. Ei ainakaan niin, että varsinaisesti sillä konseptilla olisi ollut väliä, mutta ehkä niin, että se mitä tehtävän johtamisessa tapahtui vahvisti valintaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisihan jessi voinut korjata omaa mainettaan menemällä finaaliin mukaan ja käyttäytymällä siellä asiallisesti.
Jos haluaa olla johtaja ja päättää, ei kyllä kannata lähteä johdettavaksi vänkäämään.
Vierailija kirjoitti:
Niklas teki historiaa onnittelemalla Ainia hyvin lämpimästi kameroiden vielä käydessä. Kukaan finaalin häviäjä ei ole tehnyt sitä aiemmin.
Ainin mukaan hän kävi Niklaksen kanssa hyviä keskusteluja.
Niklas muuttui tosi paljon ohjelman aikana. Tykkäsin hänestä kyllä alusta lähtien, mutta vähän turhakin räväkkyys muuttui melkein pikkupoikamaiseksi kiltteydeksi ja puhui niin lämpimästi lapsistaan. Oli varmaan hyvä reissu hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varma, että "korjaamon johtaja" oli ja on hänen unelmatyönsä, mutta hän on vain fiksu ja realisti. Hän ei voi heti jättäytyä sen varaan, että voittajapestin kanssa "käy Soinnut" tai että päätyy johonkin Jaajon pöytälaatikkoon.
Oletko varma, ettei näin käy. Minä en.
Niklas Instagrammissaan, miettii heinäkuun loppuun asti, mitä tekee seuraavaksi:
**Elämän uudet sivut**
Kymmenen vuotta ja muutama kuukausi sitten perustin Autolle.comin. Nyt tuo matka on tullut päätökseensä, samoin kuin osallistumiseni Diili-ohjelmaan. Vaikka nämä kaksi kokemusta eivät suoraan liittyneet toisiinsa, molemmat päättyivät yhtä aikaa, mikä symboloi uuden vaiheen alkua elämässäni.
Jatkan monen yritykseni pääomistajana, mutta en suunnittele aktiivisesti sekaantuvani niiden päivittäiseen toimintaan. Sen sijaan, otan aikaa heinäkuun loppuun asti miettiäkseni seuraavia askeleitani. Olen intohimoinen uusien liiketoimintojen kehittämisestä ja kasvusta, olipa roolini sitten yrityksissäni, konsulttina tai ehkä jopa ulkopuolisena toimijana.
Haluan sydämestäni kiittää jokaista, joka on ollut osa tätä matkaa, niin Diilissä kuin Autolle.comissa. Molemmat seikkailut ovat olleet hurjia, opettavaisia ja värikkäitä. Olen kiitollinen, että olen saanut olla oma itseni, kaikkine vahvuuksineni ja heikkouksineni.
Kiitos kaikille, jotka ovat tukeneet ja kasvaneet kanssani. Tästä eteenpäin uusille poluille, seuraava tavoitteeni onkin laskea golf tasoitus 10 napsua, seuraavan 3kk aikana!
https://www.instagram.com/niklasnukari/p/C5y0g2ptPZH/?img_index=1
Vierailija kirjoitti:
Varsinainen osapäiväjohtajuus; voittaja tekee Korjaamolla kahden päivän työviikkoa. Että silleen.
Aini ei halua joutua johtajien kahvinkeittäjäksi...
Ohjelman hyvä puoli on se, että osaapa varoa minne itse hakee töihin, jos haluaa välttää ikäviä työkavereita. Vois melkein sanoa, että joku kisaaja saattaa olla vallan mainehaitta työnantajalle.