Lämpöä 37. 8, vaikka olen ottanut buranaa 800mg, olen töissä parhaillani. Suunittelen huomista.
Jäisitkö kotiin vai tulisitko huomenna?
Heräsin aamulla todella kipeään kurkkuun, mutta lähdin töihin, otin kuitenkin kuumemittarin ja buranat mukaan.
Kahvia myös kiskon piristeeksi.
Itse en kuitenkaan saikulle haluaisi, koska on aika kiire aikataulu menossa.
Kommentit (30)
Lämpöilyyn pätee sama sääntö kuin moniin muihinkin sairauden oireisiin: tuntemus on tärkeämpi kuin lukema.
Moni taivastelee kun on töihin menty kipeenä. Mut mites kun moni esimies alkaa vi**uilemaan kun jää saikulle? Esim. terveydenhuollossa ja sairaalassa aikoinaan osastonhoitaja suuttui kun flunssassa olisi kesken päivää lähtenyt kotiin. Oikein oli kilpailu kuka tuli pas*immassa kunnossa töihin.
Just tommosen stnan persläven kuin ap takia sairastuin, enkä todellakaan voi nyt mennä töihin.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisen palkinnon saat työnantajalta kun olet kipeänä töissä?
Eiköhän tämä ole näitä hienon hallitusohjelman provoilijoita. Jossain kohtaa sitten kirjoittaa, ettei voi pitää sairauslomaa, kun on yrittäjä, jonka pitää maksaa loisille sohvalla makaamisesta. Näitä provoja riittää.
No onhan monet työpaikat jo ohjeistaneet, että koronassakin voi mennä töihin, jos ei ole oireita. Olihan tuosta lehtiuutisissakin jokin aika sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi pässi!! Mitä helvettiä edes teet siellä töissä?! Saikulle!!? Ja olisi pitänyt jäädä jo tänään.
Niin, kuin sanoin jo, että ei ole aikaa sellaiseen.
Ap
No haudassa on aikaa maata.
Vierailija kirjoitti:
Toisin sanoen sinulla ei ole muuta elämää kuin työ.
Kamala kiire ja vauva-palstalla roikkuu. Jokin ei nyt täsmää. Parempaa provoa kehiin Petteri.
Vierailija kirjoitti:
No onhan monet työpaikat jo ohjeistaneet, että koronassakin voi mennä töihin, jos ei ole oireita. Olihan tuosta lehtiuutisissakin jokin aika sitten.
Mutta ap:llähän on oireita, kipeä kurkku ja kuumetta. Mulla ainakin viimeks alko korona kovalla kurkkukivulla.
Kippistä täältäkin 🍺🍺