Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lämpöä 37. 8, vaikka olen ottanut buranaa 800mg, olen töissä parhaillani. Suunittelen huomista.

Vierailija
28.11.2023 |

Jäisitkö kotiin vai tulisitko huomenna?

Heräsin aamulla todella kipeään kurkkuun, mutta lähdin töihin, otin kuitenkin kuumemittarin ja buranat mukaan.

Kahvia myös kiskon piristeeksi.

Itse en kuitenkaan saikulle haluaisi, koska on aika kiire aikataulu menossa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kippis 🍾🥂🥂🥂

Kippistä täältäkin 🍺🍺

Vierailija
22/30 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpöilyyn pätee sama sääntö kuin moniin muihinkin sairauden oireisiin: tuntemus on tärkeämpi kuin lukema.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni taivastelee kun on töihin menty kipeenä. Mut mites kun moni esimies alkaa vi**uilemaan kun jää saikulle? Esim. terveydenhuollossa ja sairaalassa aikoinaan osastonhoitaja suuttui kun flunssassa olisi kesken päivää lähtenyt kotiin. Oikein oli kilpailu kuka tuli pas*immassa kunnossa töihin.

Vierailija
24/30 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tommosen stnan persläven kuin ap takia sairastuin, enkä todellakaan voi nyt mennä töihin. 

Vierailija
25/30 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisen palkinnon saat työnantajalta kun olet kipeänä töissä?

Eiköhän tämä ole näitä hienon hallitusohjelman provoilijoita. Jossain kohtaa sitten kirjoittaa, ettei voi pitää sairauslomaa, kun on yrittäjä, jonka pitää maksaa loisille sohvalla makaamisesta. Näitä provoja riittää.

Vierailija
26/30 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan monet työpaikat jo ohjeistaneet, että koronassakin voi mennä töihin, jos ei ole oireita. Olihan tuosta lehtiuutisissakin jokin aika sitten.

Vierailija
27/30 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi pässi!! Mitä helvettiä edes teet siellä töissä?! Saikulle!!? Ja olisi pitänyt jäädä jo tänään.

Niin, kuin sanoin jo, että ei ole aikaa sellaiseen.

Ap

No haudassa on aikaa maata.

Vierailija
28/30 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisin sanoen sinulla ei ole muuta elämää kuin työ. 

Kamala kiire ja vauva-palstalla roikkuu. Jokin ei nyt täsmää. Parempaa provoa kehiin Petteri.

Vierailija
29/30 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kämpässä vain 15,4 C.

Vierailija
30/30 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan monet työpaikat jo ohjeistaneet, että koronassakin voi mennä töihin, jos ei ole oireita. Olihan tuosta lehtiuutisissakin jokin aika sitten.

Mutta ap:llähän on oireita, kipeä kurkku ja kuumetta. Mulla ainakin viimeks alko korona kovalla kurkkukivulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi