Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanoa työpaikan valittajalle?

Vierailija
28.11.2023 |

Mulla on omassa tiimissäni ihminen, joka valittaa kaikesta. Siis kaikesta mahdollisesta.

Miten tällaiseen tyyppiin pitäisi suhtautua? Olin eilisen päivän hänen seurassaan toimistolla ja aivan loppu koko illan, koska ne negatiivisuus ja marttyyrimainen sarkastinen ja välillä todella vihamielinen kaikesta mahdollisesta valittaminen tarttuu. Oma työilo katoaa tuota kuunnellessa ja toisaalta pelkään, että sanon vielä jotakin tosi ilkeää ja peruuttamatonta, koska en enää kestä kuunnella. 

Auttakaa ja antakaa neuvoja!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin hän itselleen mitään voi, joten lähinnä johtoportaan asioita miettiä, miten päästä ko. tyypistä eroon.

Vierailija
2/8 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minula oli kerran työtehtävä, josta en tykännyt. Ilmeisesti olin kertonut sen joka kerta ääneen, kun työ tuli tehtäväksi. Kerran yksi työkaveri sanoi nätisti, että sinun kannattaisi muuttaa asennettasi tuon suhteen. Viesti meni perille enkä enää siitä marissut. Jatkossa se oli homma, joka piti tehdä ja siinä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos töissä vituttaa niin se on syytä purkaa työpaikalla. Työpaskaa ei tuoda kotiin. Eli älä valita. Olet ilmeisesti sellainen tyhmyri joka tekee kiltisti mitä orjapiiskuri käskee ja sitten katkerana lopputilin jälkeen itkee, kun minä olin hyvä työntekijä.

Vierailija
4/8 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä työpaikassa oli useampi valittaja, toki paikassa oli huono palkka, mutta se koski kaikkia, paitsi jotka oli jo 80-luvulla tulleet paikkaan ja kerenneet saada silloiset korotukset. Jatkuvasti puhuivat kaikkea negatiivista työnantajasta, työpaikasta, palkasta, työolosuhteista, jotkut kyseenalaistivat jopa työsopimuksensa lainmukaisuuden, työnantajan rehellisyyden, pitivät työnantajaa pelkkänä kusettajana, jne. otin loparit.

Vierailija
5/8 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä itke, hattus löytyy...

Vierailija
6/8 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä surkeita valittajia ja myrkynkylväjiä löytyy sekä miehistä että naisista. Lopulta ainoa keino lopettaa oma saastumisensa on häipyä pois heidän läheltään. Terveitä, reippaita työyhteisöjä löytyy myös.

Vierailija
7/8 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda puheenaihetta.

Ryhdy moittimaan ihmisiä, jotka jaksavat valittaa joka asiasta.

Onneksi meidän työpaikassa ei ole semmoisia ilmapiirin pilaajia.

Vierailija
8/8 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano sille valivalivali