Luetellaan typeriä asioita, joita ihmiset tekevät, koska kuvittelevat, että niin kuuluu tehdä
Esim, jotkut kynivät itsensä näppyläiseksi broileriksi.
Tai ottavat mesolankoja!
Muita?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottavat TATUOINTEJA!!!
Miten tämä on kuuluu tehdä? Kertaakaan en ole kuullut että joku painostaisi tatuointien ottamiseen.
Kuuluu tehdä ku kaikki muutkin tekee, noihan lampaat toimivat.
Kato lammasfarmarikin on taas linjoilla.
Joo, se haluaa ensin keriä lampaat ja laittaa ne sitten teuraalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliaisten vienti. Vanha ja pölyttynyt tapa.
Eikä ole. Jos joku tarjoaa kahvit tai illallisen, on kohteliasta ja odotettua, että vie jotain mukanaan.
Joo joo, kun oli puutetta vähän kaikesta oli kohteliasta viedä jotakin sen arvoista mitä arvio syövänsä, mutta nyt kun ihmisellä on kaikkea mikä järki?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole. Jos joku tarjoaa kahvit tai illallisen, on kohteliasta ja odotettua, että vie jotain mukanaan.
Joo joo, kun oli puutetta vähän kaikesta oli kohteliasta viedä jotakin sen arvoista mitä arvio syövänsä, mutta nyt kun ihmisellä on kaikkea mikä järki?!
Nykyaikana tosiaan ongelma sekä viejälle, että saajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyvät viidellellä k-piikillä vaikka keväällä 2021 sanottiin että jo ensimmäinen piikki vapauttaa
Tulihan se k-rokotekommenttikin sieltä, et sit voi olla ymppäämättä sitä joka paikkaan. Poika, taasko alennut ylentämään k-piikin rokotteeksi. Aijjotko kauan jatkaa itsesi huijjuuta?
Olen 65 v. eläkeläinen, en poika. Eikä sulle kuulu pätkääkään ottaako joku rokotteen vai ei, ei vaikuta sun elämääsi mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nuohoavat nenäänsä jäykällä kepillä, välittämäti limakalvon rispaantumisen ja nenäverenvuodon syntymisen vaarasta, koska on muka niin järkyttävän mielenkiintoisaa tietää minkämerkkistä nuhaa sairastaa
Sulla ei näemmä ole mitään muuta mielessäsi kuin korona, vaihda aihetta ääliö. Ei mua korona kinosta, sen enempää kuinv aikka horoskoopit mutta mietin vain saako siitä jotain viisarinvärinää kuin puikko härskisti sukeltaa päähän, vai mikä siinä viehättää aina vaan. Notkealla lempeällä persinjanvarrella testasin itse kerran ja meinashan se kyllä vähän pärisyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luetellaan typeriä asioita, joita ihmiset tekevät, koska kuvittelevat, että niin kuuluu tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nuohoavat nenäänsä jäykällä kepillä, välittämäti limakalvon rispaantumisen ja nenäverenvuodon syntymisen vaarasta, koska on muka niin järkyttävän mielenkiintoisaa tietää minkämerkkistä nuhaa sairastaa
Sulla ei näemmä ole mitään muuta mielessäsi kuin korona, vaihda aihetta ääliö. Ei mua korona kinosta, sen enempää kuinv aikka horoskoopit mutta mietin vain saako siitä jotain viisarinvärinää kuin puikko härskisti sukeltaa päähän, vai mikä siinä viehättää aina vaan. Notkealla lempeällä persinjanvarrella testasin itse kerran ja meinashan se kyllä vähän pärisyttää
Siitä saa tietää onko korona.Et näemmä edes tiedä miten testi tehdään.
Kuorivat perunat ja porkkanat.
Juovat maitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä saa tietää onko korona.Et näemmä edes tiedä miten testi tehdään. Hanavedestäkin muistaakseni löysi joku koronan eli taitaa olla aika nuulo22-testi lopultakin, voi näyttää ihan mitä vaan mutt aolla myös näyttämättä onneks
Poistavan kauniita ihokarvoja jotta syntyy tilaa rumille tatskoille. Tatskat kuuluvat tauluihin ja kehyksiin, karvat ihoon. Vai onko nykymuoti sitä että tatu näyttää paremmalta ihossa ja tammisten kehysten sisään liimamaperille ripoteldut karvat ovat nätinpi näky kuin paraskaan Rembrandt-Kallelan maalaus
Kuuluvat uskontokuntiin ja uskovat satuolentoihin
Tatuoinnin ottaminen 18-vuotiaana, kun kaikilla muillakin on.
Viettävät joulua ja hösäävät sen tähden itsensä köyhiksi ja puolikuolleiksi.
Juovat ja tarjoavat vieraille tai juhlapäivänä viiniä koska se on hienoa. Viini ei sovi ainakaan näihin: Suomalainen jouluruoka, aasialainen ruoka. Molempiin sopii olut jos alkoholia pitää olla mutta ei voi kun viini on hienompaa.
Joku voi teettää ithelleen neo dic kin joka näyttää lähinnä mollamaijan veltolta kädeltä, T: Peppi Pitkä..ppi
Ottavat bile kuvia instaan. Aina bileet joka vkloppu. Kuvissa ei yhtään itsensä näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän tällainen ketju palvelee? Kirjoittajat saavat tuntea kerrankin pätevänsä? Olevansa kovin erinomaisen älykkäitä itse?
Me askarrellaan lasten kanssa sinulle mitali ja laitetaan postiin.
Eikö tämä ole jo vanha vitsi? Hoet tätä mukanokkelaa keljuilua jatkuvasti. Et ole niin hauska, kuin luulet
Viettävät synttäreitä ja joulua. Kastavat vauvoja. Vainajien palvonta on myös aika yleistä, käyvät haudoilla.