Luetellaan typeriä asioita, joita ihmiset tekevät, koska kuvittelevat, että niin kuuluu tehdä
Esim, jotkut kynivät itsensä näppyläiseksi broileriksi.
Tai ottavat mesolankoja!
Muita?
Kommentit (63)
nuohoavat nenäänsä jäykällä kepillä, välittämäti limakalvon rispaantumisen ja nenäverenvuodon syntymisen vaarasta, koska on muka niin järkyttävän mielenkiintoisaa tietää minkämerkkistä nuhaa sairastaa
Yleensä jos etsitään jotain imurin osaa, patteria tai tuotetta joka on pakollinen, äitini juoksisi fyysisesti sitä etsimässä bussilla siellä täällä tai matkustaa kilometritolkulla. Tosin nykyään ehkä tilaa jo netistä, muttei katso toimitusehtoja tarpeeksi tai jos niitä ei lue kunnolla sivulla että on laitettu. Itse katson internetsivut tai kysyn sähköisellä viestillä (harvoin) jos on ihan pakko, en haluaisi vaivata millään - pelkään että tulee asiakaspalvelijalle kauhea vaiva. Tosin jos tuote on, voi paikanpäällä saada edullisemmin kuin netin hinta, se pitää katsoa. Mutta oikean tuotteen pitää olla kaupassa saatavilla, jos sinne menee, että tietää missä suunnalla isossa kaupungissa se on.
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän tällainen ketju palvelee? Kirjoittajat saavat tuntea kerrankin pätevänsä? Olevansa kovin erinomaisen älykkäitä itse?
Tulihan se sieltä, kuinka minä olen muita parempi ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän tällainen ketju palvelee? Kirjoittajat saavat tuntea kerrankin pätevänsä? Olevansa kovin erinomaisen älykkäitä itse?
Et tunnista itsestäsi käytöstä, josta syytät muita?
Pariskunnan yhdessä asuminen, jos on vara asua erillään.
Vierailija kirjoitti:
En koe olevani parempi. Mutta en haluaisi tehdä kaikkea vanhanaikaisesti kuten vanhempi tykkää tehdä, yritin selittää uuden tapani toimia, koska koen että helpottaa vähän.
Kampaajalla ja parturissa käynnit. Olen 64v nainen enkä ole koskaan käynyt kampaajalla. Osaan itsekin leikata hiukseni, laittaa kampauksia ja tarvittaessa värjätä hiukseni.
Hössöttävät joulua. Pitää siivota, leipoa, ostaa lahjat, koristella huusholli ja laittaa jouluvalot ulos - koska niin kuuluu tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Käyvät viidellellä k-piikillä vaikka keväällä 2021 sanottiin että jo ensimmäinen piikki vapauttaa
Tulihan se k-rokotekommenttikin sieltä, et sit voi olla ymppäämättä sitä joka paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
mesolankoja?!
googleta
Alapääkarvoituksen muotoilu. Joku saathaa olettaa että jokin syömmenmuotoonen sänkiläntti ja tribaalitatu siinä vieressä turvaa jöpötyksen synnyn, ja notta että suunnilleen häntäluusta napaan luonollisesti jatkuileva karvapolku ehdottomasti vain impotenttaisi kunppanin oitish
Tuliaisten vienti. Vanha ja pölyttynyt tapa.
Työntävät asiansa Faceen ja sitten itkevät kun tutut eivät yläpeukuta tätä sinne tuputettua moskaa...
Naapureiden tervehtiminen kerrostalossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyvät viidellellä k-piikillä vaikka keväällä 2021 sanottiin että jo ensimmäinen piikki vapauttaa
Tulihan se k-rokotekommenttikin sieltä, et sit voi olla ymppäämättä sitä joka paikkaan. Poika, taasko alennut ylentämään k-piikin rokotteeksi. Aijjotko kauan jatkaa itsesi huijjuuta?
Vierailija kirjoitti:
Tuliaisten vienti. Vanha ja pölyttynyt tapa.
Eikä ole. Jos joku tarjoaa kahvit tai illallisen, on kohteliasta ja odotettua, että vie jotain mukanaan.
Vierailija kirjoitti:
nuohoavat nenäänsä jäykällä kepillä, välittämäti limakalvon rispaantumisen ja nenäverenvuodon syntymisen vaarasta, koska on muka niin järkyttävän mielenkiintoisaa tietää minkämerkkistä nuhaa sairastaa
Sulla ei näemmä ole mitään muuta mielessäsi kuin korona, vaihda aihetta ääliö.
Me askarrellaan lasten kanssa sinulle mitali ja laitetaan postiin.