Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetellaan typeriä asioita, joita ihmiset tekevät, koska kuvittelevat, että niin kuuluu tehdä

Vierailija
27.11.2023 |

Esim, jotkut kynivät itsensä näppyläiseksi broileriksi.

Tai ottavat mesolankoja!

Muita?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän tällainen ketju palvelee? Kirjoittajat saavat tuntea kerrankin pätevänsä? Olevansa kovin erinomaisen älykkäitä itse?

Me askarrellaan lasten kanssa sinulle mitali ja laitetaan postiin.

Vierailija
22/63 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuohoavat nenäänsä jäykällä kepillä, välittämäti  limakalvon rispaantumisen ja nenäverenvuodon syntymisen vaarasta, koska on muka niin  järkyttävän mielenkiintoisaa tietää minkämerkkistä nuhaa sairastaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos etsitään jotain imurin osaa, patteria tai tuotetta joka on pakollinen, äitini juoksisi fyysisesti sitä etsimässä bussilla siellä täällä tai matkustaa kilometritolkulla. Tosin nykyään ehkä tilaa jo netistä, muttei katso toimitusehtoja tarpeeksi tai jos niitä ei lue kunnolla sivulla että on laitettu. Itse katson internetsivut tai kysyn sähköisellä viestillä (harvoin) jos on ihan pakko, en haluaisi vaivata millään - pelkään että tulee asiakaspalvelijalle kauhea vaiva. Tosin jos tuote on, voi paikanpäällä saada edullisemmin kuin netin hinta, se pitää katsoa. Mutta oikean tuotteen pitää olla kaupassa saatavilla, jos sinne menee, että tietää missä suunnalla isossa kaupungissa se on.

Vierailija
24/63 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattojen tamppaaminen.

Vierailija
25/63 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän tällainen ketju palvelee? Kirjoittajat saavat tuntea kerrankin pätevänsä? Olevansa kovin erinomaisen älykkäitä itse?

Tulihan se sieltä, kuinka minä olen muita parempi ihminen. 

Vierailija
26/63 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä

Vierailija
27/63 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tunnista itsestäsi käytöstä, josta syytät muita? 

Vierailija
28/63 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunnan yhdessä asuminen, jos on vara asua erillään.

Vierailija
29/63 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koe olevani parempi. Mutta en haluaisi tehdä kaikkea vanhanaikaisesti kuten vanhempi tykkää tehdä, yritin selittää uuden tapani toimia, koska koen että helpottaa vähän.

Vierailija
30/63 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalla ja parturissa käynnit. Olen 64v nainen enkä ole koskaan käynyt kampaajalla. Osaan itsekin leikata hiukseni, laittaa kampauksia ja tarvittaessa värjätä hiukseni.

Vierailija
31/63 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hössöttävät joulua. Pitää siivota, leipoa, ostaa lahjat, koristella huusholli ja laittaa jouluvalot ulos - koska niin kuuluu tehdä. 

Vierailija
32/63 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyvät viidellellä k-piikillä vaikka  keväällä 2021 sanottiin että jo ensimmäinen piikki vapauttaa

Tulihan se k-rokotekommenttikin sieltä, et sit voi olla ymppäämättä sitä joka paikkaan.

Vierailija
33/63 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mesolankoja?!

googleta

Vierailija
34/63 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapääkarvoituksen muotoilu. Joku saathaa olettaa että jokin syömmenmuotoonen sänkiläntti ja tribaalitatu siinä vieressä turvaa jöpötyksen synnyn, ja notta että suunnilleen häntäluusta napaan luonollisesti jatkuileva karvapolku ehdottomasti vain  impotenttaisi kunppanin oitish

Vierailija
35/63 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliaisten vienti. Vanha ja pölyttynyt tapa. 

Vierailija
36/63 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntävät asiansa Faceen ja sitten itkevät kun tutut eivät yläpeukuta tätä sinne tuputettua moskaa...

Vierailija
37/63 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapureiden tervehtiminen kerrostalossa. 

Vierailija
38/63 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyvät viidellellä k-piikillä vaikka  keväällä 2021 sanottiin että jo ensimmäinen piikki vapauttaa

Tulihan se k-rokotekommenttikin sieltä, et sit voi olla ymppäämättä sitä joka paikkaan. Poika, taasko alennut ylentämään k-piikin rokotteeksi. Aijjotko kauan jatkaa itsesi huijjuuta?

Vierailija
39/63 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliaisten vienti. Vanha ja pölyttynyt tapa. 

Eikä ole. Jos joku tarjoaa kahvit tai illallisen, on kohteliasta ja odotettua, että vie jotain mukanaan.

Vierailija
40/63 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nuohoavat nenäänsä jäykällä kepillä, välittämäti  limakalvon rispaantumisen ja nenäverenvuodon syntymisen vaarasta, koska on muka niin  järkyttävän mielenkiintoisaa tietää minkämerkkistä nuhaa sairastaa

Sulla ei näemmä ole mitään muuta mielessäsi kuin korona, vaihda aihetta ääliö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan