Snack Pilot kokemuksia?
Ootko tilannut Snack Pilotin kautta herkkubokseja ja mitä kokemuksia lähinnä kk-maksujen ja tilauksen peruuttamisen kanssa?
Itse tilasin jokin aika sitten 3 kk tilauksen ja sen kyllä ymmärsin, että tilaus ehkä pitää perua 3 kk jälkeen itse manuaalisesti, ettei jatku 3 kk jälkeen kestotilauksena, mutta onko peruminen helppoa? Hyvin vähän löysin netistä aitoja kokemuksia suomeksi tai englanniksi.
Yks aika iso hälytyskello oli mulle se, että melko pian tilauksen jälkeen tuli sähköpostiviesti, jossa mua pyydettiin vastaamaan viestiin takaisin, että olenhan ymmärtänyt kyseessä olevan tilaus? Tuli heti mieleen, että yrittävät kirjallisena saada multa ikään kuin todisteen, että olen ymmärtänyt kyseessä olevan (kesto)tilaus. Laitoin takaisin melko napakan vastauksen, että en ole sitoutunut maksamaan muuta kuin 3 kk ja tämän jälkeen haluan perua tilaukseni. Katsotaan nyt kuinka käy.
Mutta kaduttaako, että tein tilauksen alunperin? Kyllä. Sivutkin pökkelöt ja käännetty suomeksi transalatella. Harvoin haksahdan nettivillityksiin, mutta tällä kertaa annoin mahdollisuuden. Toivottavasti ei tuu oleen kallis moka
Kommentit (28)
Älkää tilatko! Ei missään vaiheessa tullut selväksi, ei edes tilausehdoissa että pakettia ei saa peruttua millään! Pöyristyttävää!
Ei voi peruuttaa!! Kaduttaa koko tilaus!
Älkää vaan tilatko ellette halua jatkuvaa tilausta!
Voi irtisanoutua, heti kun valitsemasi jakso on päättynyt. Eli jos 3kk, ilmoitat ettet enää htahdo jatkas tilausta.
Itse tilasin kesäkuussa. Tilasin maailmanlaajuisen boxin ja 6kk, mutta oli vaihtunut jostain syystä 12kk ja toiseen boxiin. Sain 3boxia aina loppukuusta kunnes ei näkynytkään enää vaikka maksu oli mennyt. Laitoin sähköpostia ja he sanoivat vaan että ei voi mitään ja hetken valituksen jälkeen tarjosi 10% alennusta seuraavasta boxista. Vaikka olin maksanut jo tyhjästä. Myös koitin sähköpostitse vaihtaa tilausta tai peruuttaa joka ei onnistunut koska on koneella jo ja tulee "automaattisesti". Sanoi ennen sitä että peruutti tilauksen sen 12kuukauden jälkeen, vaikka sen muutenkin pitäisi silloin loppua. Lopulta sain muutettua 9kuukauteen tilauksen, mutta en tiedä oliko vaan puhetta vai ihan totta. Sanoisin että on "huijausta", ja ei kerrota että tilausta ei voi lopettaa. Muutenkin hirveän hankala kokemus on ollut.
Itse taistelen myös tämän kanssa. tilasin joulukuussa 6kk paketin ja nyt meni jo 7paketti eli extra kk vaikka otin sen 6kk. noh nyt laitoin viestiä että hei haluan rahani takaisin ja sieltä sanotaan etten ole peruuttanut tilausta. kyllä olen peruuttanut jo viimekuussa ja laitoin silloin ylläpidolle viestiä ja sieltä sanottiin että tilaukseni loppuu 31.toukokuuta mutta eipä loppunut. paketit tulevat myöhässä kokoajan ja kokoajan saa laittaa viestiä että hei missä pakettini. yksi paketti tuli 3kk myöhässä.
!ÄLKÄÄ TILATKO TÄÄLTÄ SNACK PILOTOISTA!
en suosittele tätä edes pahimmalle viholliselleni..
Huhhuh. Kiitos näistä kokemuksista, meinasin jo tilata, ihan sen ilmaisen labubun perässä. Mutta kun näin monella on ongelmia ollut, en tilaa.
Mangacafen boxin kanssa ei ollut ongelmia, joskus tulivat myöhässä,mutta ilmoittivat etukäteen ja tilaus loppui kuten piti, wink wink.
Hei! Älkää ruvetko tilaamaan kyseistä boxia, itse kävi myös niin että otin 12 kuukauden tilauksen ( toki en itse ehkä oikein tiennyt mitä otin ja lukenut tarkasti) mutta luulin että tulee vain muutaman kerran, laatikot tulee aina vasta seuraavassa kuussa, maksu otetaan aina oikeassa kuussa mutta itse boxi tulee/ lähtee monia viikkoja maksun jälkeen... Itse olen aina boxit saanut mutta tosiaan tuplasti myöhässä... Olen nyt viimeisimmät boxit antanut siskoni lapselle ja hän sanonut että molemmissa boxeissa ollut melkeen täysin samat tuotteet vaikka eri maa 😅 ja tämä on mielestäni laiskuutta/ vääryyttä, siskoni lapsi ainakin pettyi.. nyt ennen tilauksen lopetusta niin tullut aivan normi laatikossa eikä siinä "oikeassa" tilaus boxissa mielestäni ei ole siis hintansa arvoinen 👀
Tilasin juuri heiltä kaksi joulukalenteria. Katsotaan kuinka lähtevät tulemaan ja kauanko kestää matka. Maksan klarnalla, joten vielä ei ainakaan ole mitään menetetty.