Ei ei ei. Olen ryypännyt koko illan ja huomenna pitäisi herätä aamuviideltä töihin..
Millä selviän aamuun mennessä ilman krapulaa? En tajua miten mokasin näin, toivon mukaan työturvallisuus ei vaarannu huomenna huhhuhhh
Kommentit (28)
Lieneekö suositeltavinta nauttia pussikaljaa ostarinne tienoon puistonpenkillä huominen päivä. 🤨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt heti lopetat niin aamulla olet 100% kunnossa - jos et ole joku amatööri. Krapulan ennakoiminen viittaa amatööriin. Alan tekijöille ei TULE krapulaa. Juuri se altistaa alkoholismille.
T: se jolle ei koskaan ole tullut krapulaa
Jos kaveri on koko päivän pämpännyt niin seisemässä tunnissa ei varmasti työkuntoon tule vaikka lopettaisi heti.
Miten masturboiminen ja erilaisten esineiden työntäminen anaaliin liittyy AP:n alkoholiongelmaan?
Riippuu ihan työstä ja työpaikasta, voiko sinne mennä krapulakänneissään. Toivottavasti et ole opettaja, peruskoulussa ainakaan. Sinne ei tarvitse mennnä kännissä kuin kerran.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan työstä ja työpaikasta, voiko sinne mennä krapulakänneissään. Toivottavasti et ole opettaja, peruskoulussa ainakaan. Sinne ei tarvitse mennnä kännissä kuin kerran.
Huutista! Minä menin aamun pikkupromilleissa (alle 2) opettajan hommiin oikeastaan joka päivä 20 vuoden ajan ennen eläköitymistäni. Kukaan ei koskaan valitellut sekoilusta tai alkoholinhajusta.
Kuuntele vanhojen poikien v*tutuslaulu.
Lopeta heti juominen. Koita pärjätä huominen työpäivä jotenkin. Koska näyttäisi tuo juominen olevan sinulle ongelma, niin pidä huoli, ettet enää käytä alkoa. Siis koskaan.
Itse otin 2 v tauon jälkeen 4 annosta alkoholia eilen illalla. Vaikkei pahoinvointia aamulla ollut, niin tämä päivä väsytti koko ajan. Eipä ollut sen arvoista. Menen pikkujouluihin parin viikon päästä autolla.