Nainen! Oletko koskaan HÄVENNYT itseäsi?
Kommentit (32)
Useinkin. Oma tyhmä käytökseni on ollut syynä. Olen ollut liikaa tunteiden vietävänä. Olen ujo.
Naiset yrittää aina manipuloida toisia tuolla HÄPEÄLLÄ. Eikö teitä edes hävetä??!!
Vierailija kirjoitti:
Naiset yrittää aina manipuloida toisia tuolla HÄPEÄLLÄ. Eikö teitä edes hävetä??!!
Kyllä mulla ainakin isä on kasvattanut syyllistämällä ja häpeällä. Ei ole naisten juttu vaan suomalaisten suosituin kasvatusmetodi.
Häpeän koko ajan, kroppaani. Ulkonäköäni. En ole koskaan ollut parisuhteessa häpeän takia
Olen hävennyt joitain asioita, mitä olen tehnyt.
En tiedä, ajaako ap takaa sitä, että häpeä liittyisi jotenkin naisena olemiseen. En ole koskaan hävennyt naiseuttani.
Tämä on se sama aloittaja joka on aiemmin kirjoittanut NAINEN! HÄPEÄ! tyyppisiä aloituksia useampiakin. Kehottanut tai käskenyt jotakin naista häpeämään. Syy on jäänyt hämärän peittoon.
Häpeän itseäni ihan päivittäin, tunne on kulkenut mukana teini-iästä lähtien. Koen olevani ihan poikkeuksellisen ruma kasvoista ja siksi häpeän tunne. Kroppa on hoikka ja nätti, mutta kasvot vaan niin hirveät. En pysty vieläkään hyväksymään itseäni, vaikka ikää jo 43 v.
Kai jokainen normaali ihminen on kaikki tunteet käynyt joskus läpi. Myös häpeän. Ainoastaan narsistit eivät osaa tuntea häpeää.
Kerran annoin kitkerää palautetta jostain huonosta palvelusta, yliveloituksesta tms. väärään kauppaan. Kaveri ja se palvelutiskin myyjä koittivat selittää, että se kauppa on alemmassa kerroksessa. No hitsi sitten itsekin huomasin, että niinhän se on, anteeksi anteeksi. Olin niin tuohtunut, etten heti huomannut.