Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen! Oletko koskaan HÄVENNYT itseäsi?

Vierailija
26.11.2023 |

Mikä aiheutti häpeän? 

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran annoin kitkerää palautetta jostain huonosta palvelusta, yliveloituksesta tms. väärään kauppaan. Kaveri ja se palvelutiskin myyjä koittivat selittää, että se kauppa on alemmassa kerroksessa. No hitsi sitten itsekin huomasin, että niinhän se on, anteeksi anteeksi. Olin niin tuohtunut, etten heti huomannut. 

Vierailija
22/32 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkin. Oma tyhmä käytökseni on ollut syynä. Olen ollut liikaa tunteiden vietävänä. Olen ujo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset yrittää aina manipuloida toisia tuolla HÄPEÄLLÄ. Eikö teitä edes hävetä??!!

Vierailija
24/32 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset yrittää aina manipuloida toisia tuolla HÄPEÄLLÄ. Eikö teitä edes hävetä??!!

Kyllä mulla ainakin isä on kasvattanut syyllistämällä ja häpeällä.  Ei ole naisten juttu vaan suomalaisten suosituin kasvatusmetodi.

Vierailija
25/32 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän koko ajan, kroppaani. Ulkonäköäni. En ole koskaan ollut parisuhteessa häpeän takia

Vierailija
26/32 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hävennyt joitain asioita, mitä olen tehnyt.

En tiedä, ajaako ap takaa sitä, että häpeä liittyisi jotenkin naisena olemiseen. En ole koskaan hävennyt naiseuttani.

Vierailija
27/32 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeöhullulla taas käsi käy.

Vierailija
28/32 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin piirtein koko elämäni.

Vierailija
29/32 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on se sama aloittaja joka on aiemmin kirjoittanut NAINEN! HÄPEÄ! tyyppisiä aloituksia useampiakin. Kehottanut tai käskenyt jotakin naista häpeämään. Syy on jäänyt hämärän peittoon.

Vierailija
30/32 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän itseäni ihan päivittäin, tunne on kulkenut mukana teini-iästä lähtien. Koen olevani ihan poikkeuksellisen ruma kasvoista ja siksi häpeän tunne. Kroppa on hoikka ja nätti, mutta kasvot vaan niin hirveät. En pysty vieläkään hyväksymään itseäni, vaikka ikää jo 43 v. 

Vierailija
31/32 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jokainen normaali ihminen on kaikki tunteet käynyt joskus läpi. Myös häpeän. Ainoastaan narsistit eivät osaa tuntea häpeää. 

Vierailija
32/32 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän viskibasso-ääntäni.